تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

۱ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

اگر دستگاه از جایش تکان نخورد، یعنی در موقعیت خود درست نصب شده و جای نگرانی نیست. از قابلیت های متعدد ردیاب خودرو آهنربایی (جی پی اس خودرو) می توان به داشتن نرم افزار موبایل و مکان یابی آنلاین دستگاه بر روی موبایلتان نام برد که خیالتان را کاملاً آسوده می کند تا قابلیت های دیگری همچون ارسال پیامک در هنگام تکان خوردن وسیله نقلیه شما ، قطع کردن برق خودرو از راه دور ، شنود ، پنهان بودن و غیره نام برد. این ابزار قدرتمند به کاربران این امکان را می دهد تا موانع مجازی را در اطراف مکان های خاص روی نقشه دیجیتال ایجاد کند که باعث ایجاد هشدار می شود و هنگام فعال بودن ، شما را از تخلفات احتمالی و خروج و ورود به منطقه مشخص شده آگاه می کند. دستگاه های ردیاب مقدار زیادی از اطلاعات مربوط به سفرهای شما را جمع آوری و انتقال می دهند و تمام داده های مسیر تا 12 ماه در سرورهای شرکت سرویس دهنده ذخیره می شوند. در میان بسیاری از مسائل مرتبط با رانندگی وسیله نقلیه ، درجا کار کردن خودرو یکی از جدی ترین مسائل است . تجربه ثابت کرده است که عملکرد رانندگان ناوگان حمل و نقل در زمان مدیریت از طریق ردیاب خودرو به طرز چشمگیری بهبود یافته است.

همینطور ممکن است از طریق نرم افزار دستکاری شده به گوشی تلفن همراه شما دسترسی پیدا کنند که این خیلی خطرناک است . گروه مهندسی همگام با استفاده از نرم افزار پیشرفته ردیابی ، به کاربران این امکان را می دهد تا به داده های تاریخچه مسیر خود براساس تقاضا دسترسی داشته باشند که می توانند برای محاسبه مصرف سوخت ، برنامه ریزی برای مسیرهای آینده کوتاه تر و مشاهده رویدادهای وارد شده استفاده شوند. کارشناسان محیط زیست برآورد کرده اند میزان آسیب به محیط زیست و تولید ذرات آلاینده توسط خودروها در آینده جبران ناپذیر خواهد شد . پس هر شخص یا نهادی باید به وظیفه خود در زمینه حفاظت از محیط زیست به درستی عمل کند تا هوای پاک برای نسل آینده نیز پا بر جا بماند . ردیاب خودرو یا ردیاب موتور چیست و چگونه کار می کند؟ کاربردهای اصلی ردیاب خودرو چیست؟ نقش اصلی فناوری ردیابی GPS تعیین موقعیت مکانی دقیق و واقعی خوردو یا هر وسیله نقلیه ای می باشد که از طریق ردیاب در حال جستجو می باشد .

ردیاب خودرو ارزان قیمت IR690 نیازمند سیم کشی و اتصال به برق خودرو است اما با یک باتری داخلی نیز تجهیز شده تا در صورت قطع منبع برق اصلی همچنان توانایی عملکرد و ردیابی داشته باشد. بهعلاوه ردیاب مجهز به باتری داخلی است و اگر برق خودرو قطع شود از کار نمیافتد. بدین معنی که برای جلوگیری از خالی شدن باتری در بدترین زمان ممکن مجبورید مرتباً آنها را بررسی کنید. داده های تاریخ مسیر همچنین ابزاری عالی و فوق العاده برای بررسی اعضای نوجوان و جوان خانواده و عادات رانندگی آنها است . این جی پی اس بهخوبی در شرایط آبوهوایی مختلف کار میکند و دربرابر ضربه و آب مقاوم است. قیمت جی پی اس خودرو بسیار بهصرفه است؛ به همین خاطر اگر میخواهید با صرف هزینهای منطقی خودروی خود را از راه دور زیر نظر داشته باشید، یک دستگاه ردیاب استاندارد تهیه کنید! کاربران می توانند با استفاده از رایانه یا دستگاه تلفن همراه به راحتی به تنظیمات دستگاه ردیاب خود دسترسی پیدا کرده و هشدارهای لازم و مورد نیاز خود را ایجاد کنند ، گزارش تهیه کنند و همینطور بر حرکت وسیله نقلیه نظارت کنند . کاربر میتواند با چند کلیک ساده به مکان دقیق دستگاه ردیاب دسترسی داشته باشد.

حافظه این دستگاه برای ثبت پیمایش های یک سال و حتی تا چند سال کافی است. دزدگیر و ردیاب خودرو جی آر 300 ضد آب، ضد غبار و ضد رطوبت با تأکید بر استانداردهای بین المللی ابزارهای امنیتی تولید شده است. پس نتیجه می گیریم نصب دزدگیر ماشین به تنهایی برای تامین امنیت خودرو کافی نیست. اپلیکیشن فاکسن، نقطه اتصال شما به دزدگیر اینترنتی ماشینتان است. دستگاه های ردیاب پرسونال خودرو از این فناوری پیشرفته برای یافتن وسیله نقلیه شما در زمان واقعی استفاده می کنند و ارائه اطلاعات اضافی مانند میزان سرعت ، جهت حرکت و … یکی دیگر از مزایای استفاده از ردیاب خودرو ، امنیت بالا هنگام رانندگی است . یکی دیگر از مزایای ردیاب خودرو اطلاع پیدا کردن مدیریت ناوگان حمل و نقل از در جا کار کردن خودرو است . شما به راحتی می توانید با مراجعه به نرم افزار از موقعیت دقیق فرزند خود اطمینان حاصل کنید . ردیاب خودرو هر چه امنیت بیشتری را برای خودروی شما تامین کند ، بهتر است . ردیاب خودرو یا ردیاب وسیله نقلیه با استفاده از فناوری ردیابی GPS کار می کند . همچنین هشدارهای ضعیف شدن باتری و عوض شدن سیمکارت وضعیت دستگاه را مشخص می کند. کاربران علاوه بر قابلیت های ذکرشده قبلی می توانند از طریق پیامک و ارسال آن به شماره سیمکارت دستگاه از وضعیت و موقعیت خودرو خود اطلاع پیداکنند که به اینگونه ردیابی، ردیابی آفلاین گویند.

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/personal-tracker/
 

  • تکنو نیوز