تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

يكشنبه, ۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۴ ب.ظ

بهترین راه بودن در بالا با دبی مال

 

آسیا ریپابلیک (Asia Republic): با الهام از فرهنگ غنی شرق دور ارائه دهنده ی غذاهای ترکیبی در محیطی دوستانه می باشد. روندا لوکاتلی (Ronda Locatelli): آشپز مشهور جورجیو لوکاتلی یک رستوران ایتالیایی در دبی با فضایی خانوادگی و دوستانه و منویی از غذاهای کلاسیک ایتالیا به وجود آورده است. لابی هتل بسیار دوست داشتنی است و ستون های نمادین آن با سقف تزیین شده اش فضایی لوکس پدید آورده است. این محیط موضوعی شامل ستون های یادآور کارناک ، اهرام کوچک و تصاویری از فرعون ها است. دریای لاجوردی، درختان نخل، یک ساحل طویل و باریک، باغها و چمنزارهای زیبا و وسیع، محیط دلپذیری را برای سکنه و گردشگران به وجود آوردهاست. ساحل الصفوح یا بلک پالاس بیچ یکی را باید یک ساحل عمومی و رایگان دانست که با شنهای سفید رنگش منظره پانورامای فوقالعادهای از جمیرا پالم و برج العرب را به گردشگران عرضه میکند. برای گذراندن یک روز شاد و آرامش بخش با خانواده و دوستان در دبی، بازدید از ساحل جمیرا ایده بسیار خوبیست چرا که از جاهای دیدنی رایگان دبی نیز محسوب می شود. افرادی که با خانواده و دوستان برای گردش و خرید، غذا و سرگرمی های مختلف می آیند باید حداقل ۳ تا ۴ ساعت زمان را برنامه ریزی کنند تا در طول این مدت زمان کافی برای تماشای تعداد اندکی غرفه، سواری ها و یا خوردن غذا و خوراکی داشته باشند. اوشیانو (Ossiano): تجربه ای زیبا از رستوران دریایی (برنده جایزه) با چشم اندازی خیره کننده ازAmbassador Lagoon برایتان به ارمغان می آورد. یک کپی از شاتل فضایی ساخته شده توسط ناسا در سال ۱۹۸۱ که از دبی به فضا پرتاب می شود، بازدیدکنندگان را تا ۶۰۰ کیلومتر بالاتر از زمین می برد. آیامنا (Ayamna): به خاطر آورنده ی فرهنگ لبنانی، غذاهای دلچسب و فضایی پر صدا می باشد. این شهر بازی می تواند تمام کلافگی های فرزند شما را به اتمام رسانده و هیجانات او را به خوبی تخلیه کند.

بازار طلای دبی، بزرگترین بازار طلا در جهان فودکورت داره و همینطور محل بازی بچه ها. کاربازیا یا شهر مشاغل کودکان دقیقا نمونهای مشابه از این محل است. دبی یک شهر فوق العاده و مجلل است که هرساله گردشگران زیادی را از سراسر جهان جذب می کند.2 فرودگاه بزرگ در شهر دبی واقع شده است. هتل آوانی دیره تنها 4 کیلومتر با فرودگاه بینالمللی دیره فاصله دارد. کلوپ گلف امارات نیز 3 کیلومتر از هتل فاصله دارد. این هتل فوق العاده یک آکواریوم زیر آب دارد و محوطه ای برای شنا با دلفین ها نیز وجود دارد. جالب است بدانید پارک اطراف موزه آینده دبی شامل ۸۰ گونه گیاهی می باشد که مجهز به سیستم آبیاری خودکار و بازیافت آب می باشد که در نوع خود بسیار جالب و هوشمندانه است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید أم سقیم نام یکی از محلههای شیخنشین دبی نیز هست. جالب است بدانید که ارتفاع هتل برج العرب دبی از ارتفاع برج ایفل بلندتر است و تنها 60 متر از ساختمان امپایر استیتز در آمریکا کوتاهتر است. افرادی که قرارهای کاری و کنفرانس دارند نیز می توانند از خدمات سالن کنفرانس هتل استفاده کنند. برج العرب آسمانخراش دارای پایه بسیار استواری است چراکه ستونهای پایه آن که در حدود ۴۰ متر می باشند در زیر بستر دریا جای دارند. برج خلیفه تقریبا ۵/۳ کیلومتر از دریا فاصله دارد و مناظر طبیعی زیادی در اطراف آن وجود ندارد. مرکز خرید امارات با اتومبیل 20 دقیقه از هتل آتلانتیس د پالم دبی فاصله دارد. همانقدر که هتل آتلانتیس لوکس و فوق العاده است، این پارک آبی نیز شیک و مدرن می باشد.

شما گردشگران تور دبی نوروز 97 در بازار مرشد " Murshid " شهر دبی می توانید هر نوع کالایی را پیدا کنید و از کالاهایی نظیر پوشاک و کیف و کفش گرفته تا سوغاتی های کوچک و مختص این شهر و اجناس وارداتی چینی در آن به فراوانی یافت می شود که همانطور که در بالا گفتیم تمام کالاها با قیمت مناسب به شما مسافران عزیز تور دبی عرضه می گردد . شما اگر به سوق طلا رفتید حتما سعی کنید با هر فروشگاهی که وارد آن می شوید داد و ستد کنید ، چون همه فروشندگان این فروشگاه ها حاضر هستند با داد و ستد ، قیمت بهتری برای طلاهای خود پیشنهاد دهند و بسیار رغبت از خودشان نشان خواهند داد. شما می توانید با استفاده از مترو و ایستگاه الجافلیه خود را به این مکان دیدنی برسانید. یکی دیگر از ویژگیهای خاص ساحل الممزار این است که این مکان دارای پنج ساحل با غریق نجات، برجهای مراقبت، رختکن و سایهبان برای افرادی است که قصد دارند کنار ساحل استراحت نمایند و یا آفتاب بگیرند. در این ساحل امکاناتی مانند خدمات نجات غریق و تفریحات ورزشی وجود دارد. این خدمات شامل ارائه ی برند های معروف دنیا، فرانچایز ها و مکان های محلی مانند رستوران ها، لباس فروشی ها، بوتیک ها، فروشگاه های چند قسمتی، کافی شاپ ها و باشگاه های ورزشی می شود که در دو سطح زمینی و پلازا، خدمات رسانی می کنند.

اگر به پیک نیک علاقهمند هستید میتوانید نوشیدنی و غذای مورد علاقهتان را همراه خود ببرید و روزی عالی را همراه با خانواده در این مکان سپری نمایید. بنابراین اگر شما هم علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، با ما تا انتهای این مطلب از وب سایت دکوول همراه باشید. به همین دلیل در این مطلب سعی شد تعدادی از سواحل عمومی و رایگان این شهر توریستی را به شما معرفی کنیم تا اگر هتلتان دارای ساحل اختصاصی نبود بتوانید از این سواحل استفاده کنید. منبع عکس: سایت trendingdubai.com«رستوران اتمسفر» (At.Mosphere) در طبقه ۱۲۲ برج خلیفه و ارتفاع ۴۴۲ متری از سطح شهر قرار دارد و با سه فضای لوکس غذاخوری از مهمانان خود پذیرایی میکند.از لحظهای که وارد آسانسور سریع برج میشوید تا زمانی که پشت میز کنار پنجره با چشمانداز مرکز شهر دبی و دریا مینشینید، تجربهای فراموشنشدنی برایتان رقم میخورد. ساحلی که در منطقه مسکونی جمیرا بیچ واقع شده در واقع یک مجتمع کوچک در خود ساحل و مقابل JBR است که توسط شرکت مراس هولدینک متعلق به شیخ محمد ابن راشد آل مکتوم، معاون و نخست وزیر امارات متحد عربی و امیر دبی توسعه یافته است. کسانی که شاهد ساخت و توسعه ی پل ها و رمپ های متعدد جدید بین جاده ی شیخ زاید، برج های جمیرا لیکس و JBR بوده اند، این مطلب را به خوبی درک کرده اند. این قطعه ی در حال نصب ۴۰ متر طول و ۲۰ متر ارتفاع دارد و ۱۸۰۵ تن فلز به کار رفته در آن مشابه آلیاژی است که در ساخت نیروگاه های اتمی استفاده می شود، و روی بازو های ۱۲۶ متری نصب شده است. ارائه دهنده ی قهوه، چای، شیرینی و بیسکوییت با چشم انداز تالاب امبسدر (Ambassador Lagoon) می باشد. چشم انداز تمام اتاق های هتل رو به خطوط افقی سواحل جزیره پالم است و صدای امواج دریا سوییت های این هتل لوکس را موزیکال کرده است.

هوای ساحل لامر بسیار دلپذیر است میتوانید در کنار ساحل بنشینید و از هوای آن لذت ببرید و به صدای موج دریا گوش بسپارید البته اگر دوست داشتید تنی به آب هم بزنید. آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی بخش اصلی از مجموعه تفریحی باورنکردنی و متنوع دبی مال است. دبی، پیشرفتهترین شهر خاورمیانه و یکی از مهمترین مقاصد توریستهای بینالمللی، بخش اعظم توسعه اقتصادی و گردشگری خود را مدیون توسعه زیرساختهای هوایی است. این شرکت از زمان تاسیس خود در سال 2008، بیش از 12 فروشگاه در سراسر امارات متحده عربی افتتاح کرده است، که 6 مورد از آنها در دبی هستند. اسکیت سواری، مینی بانجی جامپینگ و همچنین دویدن در مسیر مخصوص دو از فعالیتهای ورزشی دیگری است که امکان انجام آنها در این ساحل وجود دارد. نمایشهای طولانی 30 دقیقهای این فواره بهطور منظم پس از تاریک شدن هوا انجام میشوند. اگر سری به این ساحل بزنید افراد زیادی را خواهید دید که به صورت گروهی درحال انجام فعالیتهای ورزشی هستند. در این مطلب قصد داریم برخی از این سواحل را به شما معرفی کنیم تا در طول سفرتان به دبی سری هم به آنها بزنید. اگر فکر میکنید که به اندازه کافی برای این بازدید شجاع هستید؛ بین ساعات ۱۱ صبح تا ۱۲ شب به خیابان مرکز مالی دبی سری بزنید زیرا خانه تسخیر شده هیستریا در آنجا قرار دارد. اگرچه مسجد جمیرا بزرگترین مسجد امارات متحده عربی نیست، اما یکی از معدود مساجدی است که غیرمسلمانان می توانند از آن بازدید کنند، بنابراین به عنوان یکی از معروف ترین بناهای دبی در بین گردشگران خارجی شناخته می شود. از آنجاییکه ساحل الصفوح بین برج العرب و پالم جمیرا یا نخل جمیرا قرار دارد، بسیاری از گردشگران از وجود آن خبر ندارند.

پارک آبی آتلانتیس در دبی جز برترین پارک های آبی جهان قرار می گیرد و از امکانات رفاهی خوبی هم برخوردار است چرا که این پارک متعلق به هتل آتلانتیس بوده که این از برترین و بهترین مکان های اقامتی در دبی نیز محسوب می شود. پیاده روی جمیرا که به “the walk at JBR” معروف است، با رستوران ها و مراکز خرید خیابانی، در کنار ساحل، پشت JBR قرار گرفته و مکان فوق العاده ای برای غذا خوردن در آل فرسک است. Jumeirah Beach Residence (JBR) یا همان جمیرا بیچ رزیدنس ( اقامتگاه ساحلی جمیرا )، به طول 1.7 کیلومتر (1.1 مایل) و وسعت 2 کیلومتر مربع (0.77 مایل مربع) ، منطقه ای مسکونی و تفریحی که اسکله ی آن در امتداد خلیج فارس و روبروی مارینا دبی در امارات متحده ی عربی در شهر دبی قرار گرفته است. JBR منطقه مسکونی بزرگی است که بیش از 40 برج در ان ساخته شده (که 35 برج آن مسکونی و 5 برج آن هتل می باشد) و می تواند 15 هزار نفر را در خانه ها و هتل های خود اسکان دهد. مهندسین شرکت مراس در یک نشست مطبوعاتی گفتند: “چرخ و فلک احساس هیجان ملایم بالا رفتن در آسمان را تداعی می کند و صد ها سال است که مردم را به خود مسحور کرده است. در کابینهای لانژ پلاس چرخ و فلک دوبی، شرایط و امکانات برای تماشای منظره دبی در ارتفاع 250 متری بهتر و لذتبخشتر است. یکی از بخصوص ترین مراحل ساخت چرخ و فلک رکوردشکن دبی، کامل شد. اگر به هیجان بیشتری نیاز دارید میتوانید از Flying Cup، با سواری شدن بر روی بزرگترین چرخ و فلک جهان لذت ببرید. واقع شده در جزیره ی بلو واترز، یک مجمع الجزایر جدید ساخته ی دست بشر در جنوب دبی، این چرخ و فلک جاذبه ی اصلی جزیره در میان دیدنی های دیگر از جمله مراکز تفریحی و اقامتی می باشد.

این فضای خالی همچنین می تواند نمایانگر آینده ای باشد که هنوز نانوشته است و بشر می تواند با قدرت بی انتهایش آن را خلق کند. بسیاری از پارکها دارای پیستهای اختصاصی برای دویدن و دوچرخهسواری و همچنین مناطق ورزشی تیمی و زمینهاى ورزشى هستند. از بهترین و تازه ترین آبمیوه ها ، شیرینی ها ، چای و قهوه میل بفرمایید. قهوهخانههای ترک در بخش ترکیه که با چای و قهوه به همراه باقلوا از میهمانان پذیرایی میکنند، میتوانند محل بسیار مناسبی برای استراحت شما باشند. داخل اتاق ها یک تلویزیون صفحه تخت همراه با شبکه های ماهواره، محوطه جدا برای نشستن، مینی بار، صندوق امانات و امکانات چای یا قهوه ساز موجود می باشد. و همراه با آن نام جدیدی به این پروژه ی خیره کننده در نزدیکی اقامتگاه ساحل جمیرا، اختصاص داده شد. ما خبر های جدیدی از یکی از سازه های رکورد شکن در دبی داریم. همچنین از زمان طلوع تا غروب خورشید اجازه این را دارید که آب دریا شنا کنید. اگر میخواهید که در یک ساحل خصوصی استراحت کنید یا از کوکتلهای خنک باری در کنار دریا بنوشید، ساحل جمیرا را انتخاب کنید. در این پارک آبی سرسره های مهیج و زیبای بسیاری مانند سرسره انتقام خدای دریا و سرسره رودخانه خروشان قرار گرفته است. را در اختیار گردشگران قرار میدهد ساحل مارینا فاصله کمی تا اقامتگاه ساحلی جمیرا Jumeirah Beach Residence دارد و بیشتر از از ۱.۷ کیلومتر امتداد یافته است. مرکز خرید مال آو امارات تا این هتل 20 دقیقه با ماشین فاصله دارد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی با ماشین 35 دقیقه می باشد.

فاصله ساحل أم سقیم از مرکز شهر ۱۶ کیلومتر است و دسترسی به آن با وسایل حمل و نقل عمومی بسیار راحت است. مهمانان این فرصت را دارند تا یک هلیکوپتر برای گشت 15 دقیقه ای در اطراف دبی و یا سرویس حمل و نقل به فرودگاه را رزرو کنند. اگر بدانید که فرودگاه بینالمللی دبی دارای یک استخر روباز، سالن بدنسازی، باغهای طبیعی، سینما، رستورانهای شیک، و بسیاری از سرگرمیهای دیگر است چه حس و حالی پیدا میکنید؟ بنابراین، "دبی بین المللی" اولین جایگاه خود را به عنوان بزرگترین فرودگاه بین المللی از نظر ظرفیت صندلیهای برنامه ریزی شده حفظ میکند. پس اگر میخواهید در ساحل کایت آفتاب بگیرید یا شنا کنید حتما وسایل مورد نیازتان را همراه خود ببرید. در این ماجراجویی با ما همراه باشید تا با هم پارک IMG Dubai را مرور کنیم. سکوی تماشا یا At the top که در طبقات ۱۲۴ و ۱۲۵ قرار دارد، در طول هفته بجز روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ صبح تا نیمه شب باز است که آخرین ساعت پذیرش ورودی ۱۱ شب خواهد بود. لازم است بدانید که ساحل أم سقیم در آخر هفتهها خیلی شلوغ میشود؛ بنابراین اگر قصد دارید آخر هفته را در آنجا بگذرانید، شاید بهتر باشد که صبح زود به این ساحل بروید. در این ساحل دبی خبری از رختکن، صندلی مخصوص آفتاب گرفتن، و یا دوش حمام نیست و شاید همین بکر بودنش بر جذابیت آن افزوده است.

ساحل الممزار دارای چندین ورودی است و شاید لازم باشد که بدانید ورودی افراد پیاده و افرادی که با خودرو به این ساحل میروند جدا است. جزیره نخل جمیرا برای افرادی که علاقه به ریلکس کردن کنار ساحل و تفریحات آبی و امتحان کردن غذاهای متفاوت دارند، گزینه مناسبی می باشد. همچنین برای علاقه مندان به ورزش تنیس نیز یک زمین تنیس مجهز و وسیع موجود می باشد. معمولا پارک هاوا هاوا در ساحل لامر در امارات در طول ایام هفته از ساعت 10 صبح تا 10 شب به روی علاقه مندان و خانواده ها باز است. این سازه اکنون به حدودا چهار هفته جوشکاری نیاز دارد. تمامی روز های هفته این شهربازی باز خواهد بود و می توانید از ساعت 11 صبح تا 9 شب از شهربازی آی ام جی ورلد دبی لذت ببرید. تی بی جی (TBJ): ارائه دهنده ی بهترین برگر ها در دبی که به خاطر طعم عالی معروف هستند. اگر مایل به خرید لباس از دبی هستید، در امارات مال محصولاتی از برندهای معروف جهان مثل ورساچه، جیمیچو و بربری، در دسترس مشتریان قرار دارد. ساحل أم سقیم Umm Suqeim Beachکه نام دیگرش ساحل سانسِت بیچ است را باید یکی از جذابترین سواحل دبی دانست که به خاطر منظره شگفتانگیز برج العرب که در نزدیکی آن قرار دارد بسیار مورد توجه قرار میگیرد.

ساحل أم سقیم یا سانسِت بیچ (Sunset Beach) که اکثر بومیان منطقه آن را بهعنوان ساحل سان ست بیچ میشناسند مناظر شگفت انگیزی دارد. درواقع کلوپ ساحلی ریوا Riva Beach Club را باید تنها جایی در این منطقه دانست که اجازه ورود به ساحل پالم جمیرا را میدهد و برای ورود هر نفر مبلغی دریافت میکند. این کارت قابل شارژ است و همچنین به شما برای سفرهای عادی تخفیف میدهد. شهر دبی همچنین به عنوان یکی از بهترین مراکز تجاری دنیا شناخته می شود. در مجتمع تجاری دبی شما می توانید تجربه تماشای یک باغ وحش زیبا را در زیر آب تجربه کنید. در این مجموعه، دوربینهای گوپروی ضد آب در هر کدام از برنامههای غواصی و آکواریوم برای ثبت لحظات خاطرهانگیز شما قرار دارد. این ساحل نزدیک به دیره و شارجه قرار دارد و همچنین باید آن را قلب اصلی دبی و محلی عالی برای گشت و گذار دانست. آسمان خراشهای سر به فلک کشیده و همچنین بلندترین برجهای تجاری و مسکونی که تا به حال دیدهاید، دقیقاً همان چیزی است که هنگام قدم زدن در بزرگراه شیخ زاید خواهید دید. این چرخ و فلک با عنوان “بی سابقه در دنیای مهندسی، چه از لحاظ پروسه و چه ابعاد” مورد ستایش قرار گرفته است. سپس از خروجی 29 وارد این خیابان شوید و راه را ادامه دهید تا به جزیرهای برسید که چرخ و فلک عین دبی در آن قرار دارد. مسافرانی که تمایل دارند در جریان قیمت های ویژه تور دبی قرار گیرند میتوانند در تل گرام ما عضو شوند و از تورهای دبی بازدید نمایند. برای مشاهده قیمت و خرید تور دبی از ستاره ونک کلیک کنید. این هتل لوکس 5 ستاره دارای ساحل شنی اختصاصی با چشم اندازی زیبا و فوق العاده از خلیج فارس می باشد، همچنین می توانید از ساحل شنی خصوصی بهره مند شوید.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد اجاره خودرو در دبی لطفا به بازدید از وب سایت ما.

  • تکنو نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی