تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۱ ب.ظ

بیش از حد بازار خان یزد

 

به مرور تعداد افراد ساکن در آن بیشتر شد، تا جایی که به محله زرتشتیان هم رسید و سپس آن را در برگرفت. یعنی هم مکانی برای عبور و مرور اتومبیل ها که جاهای مختلف را به هم وصل می کند و هم محلی برای تفریح و گردش و استراحت. بنای باغ دولت آباد در دوران افشاریان بنا شد و سپس در دورهی زندیه کامل شد تا امروز محلی باشد برای آوای خوش پرندگان و تسلی بخش روح انسانها. در اصفهان با توجه به نیازتان می توانید از مراکز خرید لوکس تا بازارهای محلی با توجه به بودجه و نیازتان بهره ببرید. سی و سه پل رابط چهارباغ عباسی با چهارباغ بالا می باشد که برای دسترسی به آن می توانید هم از مترو و هم از اتوبوس استفاده کنید. در نظر داشته باشید که مسیر گفته شده دارای عوارضی می باشد و اگر ترافیک نباشد سه ساعته به اصفهان خواهید رسید. شهر اصفهان که در میان عموم مردم باعنوان نصف جهان شناخته شده است، از طبیعتی بکر و بناهای تاریخی بیشمار برخوردار است. مسجد جامع اصفهان به عنوان یکی از مهم ترین بناهای تاریخی دوره صفوی در اصفهان از شاهکارهای معماری ایرانی اسلامی محسوب می شود و از بخش های مختلفی تشکیل شده که هر کدام دارای ویژگی ها و کاشی کاری ها و تزئینات کاملا متمایز و بی نظیری هستند. بناهای این باغ شامل عمارت بهشت آیین، تالار آینه، عمارت تهرانی، عمارت هشتی یا عمارت بادگیر، عمارت سردر شمالی (مربوط به باغ بهشت آیین)، تالار طنبی، برج دیدهبانی، آبانبار شترخانه و غلامخانه است.باغ دولت آباد توسط قنات تاریخی دولت آباد آبیاری میشود.

اصفهان در یک منطقهای کویری قرار گرفته که در فصل تابستان آب و هوایی گرم و در فصل زمستان هم آب و هوایی بسیار سرد دارد؛ بنابراین توصیه میشود که اگر در فصل زمستان سفر میکنید، در هنگام ظهر کلیسا را ببینید. یکی دیگر از جاذبههای توریستی این خیابان مدرسه تاریخی چهار باغ است که در حاشیه این خیابان قرار دارد؛ در قدیم به این مدرسه، مدرسه شاه سلطان حسین میگفتند. بایگانیشده از اصلی در ۲۶ اکتبر ۲۰۲۰. بایگانیشده از اصلی در ۳۰ اکتبر ۲۰۲۰. ۲۰۱۹-۱۲-۳۱. بایگانیشده از اصلی در ۲ ژانویه ۲۰۲۰. دریافتشده در ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۰. ایسنا. ۲۰۲۰-۰۴-۲۰. بایگانیشده از اصلی در ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰. ایسنا. ۲۰۲۱-۰۴-۲۷. دریافتشده در ۲۰۲۱-۰۶-۱۸. ». ایسنا. ۲۰۱۹-۰۱-۲۱. دریافتشده در ۲۰۲۱-۰۶-۱۳. در این بین برای اینکه مردم آسیب نبینند شاه عباس آن ها را همراه خود به ایران آورد. اگر میخواهید گردشگر را حتی در خانهتان تجربه کنید، با من همراه باشید. انواع آبزیان آب شور و شیرین جمع آوری شده از 5 قاره جهان در آکواریوم اصفهان به نمایش گذاشته شده است و این امر باعث شده است که بازدید کنندگان محترم بتوانند قدم زدن در اعماق اقیانوس ها را با ما تجربه کنند. ما در این جا به معرفی چند نمونه از بهترین رستوران های اصفهان خواهیم پرداخت تا در زمان سفرتان دچار سرگردانی نشوید. ما در این جا به معرفی برخی از مهم ترین غذاهای سنتی اصفهان خواهیم پرداخت تا در زمان مراجعه به شهر بتوانید با داشتن اطلاعات کافی در این زمینه هر کدام را خواستید تهیه کرده و لذت ببرید. لاکهارت که شهری در ایالت آلاباما می باشد عنوان کرده اصفهان تا قرن چهار قمری به این صورت وجود نداشته و شهر اصلی اصفهان نیز به نام جی بوده است. این رستوران علاوه بر محیط داخلی دارای فضای باز هم بوده و در صورت تمایل از آن جا هم می توانید استفاده نمایید.

در 15 کیلومتری جنوب شرقی یزد و در حوالی منطقه صفائیه، بر بلندای کوهی رسوبی و کم ارتفاع به نام کوه دخمه این دخمه ها که به نام برج ها خاموش نیز شناخته می شوند، دو عمارت سنگی مدور برج مانند با فضای میان تهی هستند که به دادگاه یا دخمه زرتشتیان یزد شهرت دارند یکی قدیمیتر به نام مانکجی هاتریا (زرتشتی هندیالاصل) و دیگری که جدیدتر میباشد به نام گلستان معروف است که مربوط به دوره قاجاریه میباشد. این رستوران طراحی مدرن و زیبایی دارد و به همین دلیل می توانید در یک شهر تاریخی از فضای مدرن نیز بهره ببرید. این بازار از دو طبقه ساخته شده که در طبقه اول می توانید انواع حجره های زیبا را با کاربری های مختلف ببینید و در طبقه دوم نیز شاهد مغازه هایی خواهید بود که به عنوان دفتر های امور مالی و بازرگانی کاربرد دارند. لازم به ذکر است اکثر صنایع دستی که در این بازار به فروش می رسد به دلیل مرغوب بودن و ظرافتی که هنرمندان ماهر در آن ها به کار برده اند گران بوده و این مورد را باید قبل از تصمیم به خرید از این بازار مد نظر قرار دهید. در طی سالیان اخیر افراد زیادی به دلیل سست بودن دیواره دخمه به درون آن افتادند و جان خود را از دست دادند. رستوران های مختلف در اصفهان توانسته اند دل مسافران را به دست آورند و غذاهای خوش طعمی را ارائه دهند. بنای این حمام که حالا رستوران است به زمان صفویه بر می گردد. بازار خان یزد ۲۷۴ متر طول دارد یعنی از مجموعه خان یزد مثل حمام خان تا امامزاده شاهزاده فاضل یزد که خیابان ها آن طرف تر است ادامه دارد. در سال ۱۱۶۰ هجری قمری، دستور ساخت این باغ را صادر کردند و پس از انقضاء حکومت افشار، این باغ به محل اقامت حاکمان بعدی، به ویژه شاهرخ میرزا و کریم خان زند، تبدیل شد.

اما باغی در یزد وجود دارد که پیش از بافت تاریخی یزد در سال 2011 جزء پروژه باغهای ایرانی، به همراه 9باغ دیگر به فهرست میراث جهانی یونسکو اضافه شد. «بررسی صحت و سقم یک پروژه حوزوی در اصفهان». پاره ای عقیده دارند که در دوران پیش از اسلام، مسجد جامع یزد آتشکده از دوره ساسانی برپا بوده که تا دوران بعد از اسلام نیز دوام داشته است. این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 12 تا 16 و در شیفت بعدی از ساعت 19:30 تا 23 مشغول به کار می باشد و شما می توانید در این بازه زمانی برای رفتن به این رستوران اقدام نمایید. شما می توانید در بازه زمانی 8 صبح تا 23:35 شب در هر روزی از هفته که تمایل داشتید به این رستوران مراجعه کنید و در سه وعده غذایی هر چه تمایل داشتید از منو سفارش دهید. شما میتوانید همهروزه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۷:۳۰ از باغ پرندگان دیدن کنید. ساعات کار مجموعه در نیمه اول سال از ۸ تا ۱۹ و در نیمه دوم سال از ۸:۳۰ تا ۱۶:۳۰ است. نقاشی شده است. در بخش گنبد بزرگ کلیسا که بالای محراب قرار گرفته نیز میتوانید نقاشیهایی را تماشا کنید که داستان خلقت حضرت آدم و حوا تا مرگ هابیل را روایت میکنند. یکبار در عصر صفویه، پس از حمله ازبکان، آسیبی جدی به مسجد وارد شد که شاه عباس به مرمت آن همت گماشت.

کمی بعد طغرل که شهر ری را به عنوان پایتخت برگزیده بود، اصفهان را جایگزین نمود و باعث شد تا مردمی که به دلیل درگیری ها از این شهر فرار کرده بودند دوباره به شهر خود باز گردند. در اطراف میدان نقش جهان می توانید گشت و گذار کرده و از خرید در این منطقه زیبا و تاریخی لذت ببرید. شما انواع صنایع دستی مورد نظرتان را می توانید در این بازار بیابید و از گشت و گذار در این میدان نیز لذت ببرید. ↑ «ایجاد بازار تخصصی دوچرخه و موتورسیکلت با مشارکت بخش خصوصی». ↑ «رونمایی از ۹ محصول هایتک هستهای در یوسیاف اصفهان». بازدید از بافت تاریخی یزد جاذبه های بسیاری دارد که یکی از آنها، خوردن آش سنتی و معروف یزد یعنی «آش شولی» است. این حمام قدیمی امروزه تبدیل به یک رستوان و سفره خانه سنتی شده است. این چهارباغ در گذشته شکوه و عظمت بالایی داشت ولی امروزه کمی از آن کاسته شده ولی مطمئن باشید که سوژه های زیادی برای تصویر برداری خواهید داشت. ، که از نام کلیسای «سورپ آمنا پرکیچ وانک» جوغا در نخجوان گرفته شدهاست. به همین دلیل بهتر است برای رفتن به اصفهان فصل تابستان را انتخاب نکنید چرا که دمای بالای هوا شما را کلافه خواهد کرد.

حداکثر دمای هوا در تابستان 42 درجه و حداقل دما در زمستان منفی 18 درجه می باشد. ↑ «صاف کردن حریم درجه یک نقش جهان اصفهان با خاک! ↑ «Magiran | روزنامه دنیای اقتصاد (1385/04/06): 20 درصد تولید بنزین کشور برعهده پالایشگاه نفت اصفهان با اجرای طرح جامع پس از 30 ماه تولید بنزین این پالایشگاه به روزانه 18 میلیون لیتر خواهد رسید». ↑ «ربات زیرآبهای عمیق در اصفهان ساخته شد». ↑ «40 مدرسه علمیه با قابلیت برگزاری دورههای آموزشی بلندمدت در اصفهان فعالیت میکنند- اخبار اصفهان - اخبار استانها تسنیم - Tasnim». ↑ «بالا و پایین شاخص فلاکت در اصفهان | اصفهان زیبا». ↑ «300 دستگاه تاکسی به ناوگان حمل و نقل اصفهان اضافه شد». ↑ «اصفهان و قونیه در مسیر خواهرخواندگی». که در حد فاصل میدان و مدرسه خان یزد واقع شده است. این پل زیبا در بین سال های 1599 تا 1602 و در زمان حکومت شاه عباس ساخته شد و روند ساخت و ساز آن توسط صدراعظم شاه، الله وردی خان اوندیلادزه، که نام دوم پل از آن گرفته شده است، کنترل می شد. در دوران پهلوی اصفهان رشد چشم گیری داشت تا جایی که به دلیل ساخته شدن کارخانه های پارچه این شهر تحت عنوان منچستر ایران شناخته میشد. بسیاری از سوغاتی های یزد از ظروف مسی گرفته تا دستمال یزدی، پارچه و ترمه را میتوانید از این بازار تهیه کنید. اصفهان یکی از مهم ترین شهر های ایران بوده که توانسته عده زیادی از توریست ها را به خود جذب نماید و به همین دلیل بازار ها و مراکز خرید زیادی در آن وجود دارد که از سنتی و تاریخی تا مدرن و امروزی می توانید از آن ها استفاده نمایید. خاتم کاری: از دیگر هنر هایی که می توانید در اصفهان تماشا کنید خاتم کاری می باشد که بر روی قاب عکس ها، تخته نرد، شطرنج، و در کاخ های مختلف بر روی میز و صندلی ها دیده می شود.

گره چینی: یکی از مهم ترین موارد مربوط به هنر کاشی کاری که نقاشی های هندسی مختلف را با استفاده از مواردی هم چون آجر و یا کاشی به وجود می آورند. برخلاف اکثر کلیسا های قدیمی ارامنه که ساخته شده از سنگ هستند، این بنای کهن با مصالح خشت خام ساخته شد. هم چنین آلمان بزرگ ترین زرادخانه اصفهان را به همراه دولت ساخت ولی این مورد بعد از انقلاب اسلامی متوقف شد. اصفهان به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز صنایع دستی در ایران به شمار می رود و هم چنین کلان شهری است که از نظر بزرگی سومین به حساب می آید. اینجا یکی از مهمترین جاذبههای تاریخی و فرهنگی ایران است که دیدنش را به شما توصیه میکنیم. خیابان چهارباغ مهمترین خیابان شهر تاریخی اصفهان است. چهارباغ عباسی به دستور شاه عباس اول احداث شد و تا به امروز این اثر حفظ شده است. این کوری در 55 کیلومتری خور و در روستایی به همین نام قرار گرفته و مردم می توانند برای مراجعه به آن از راه دامغان تا اصفهان اقدام نمایند. زمستان های اصفهان نیز به دلیل سرمای بیش از حد نمی توانید برای تماشای اکثر جاذبه های شهر اقدام کنید. از دیگر جاهایی که می توانید برای تماشای آن در اصفهان اقدام کنید، انگورستان ملک می باشد. برای دانستن قیمت و هزینه دقیق، می توانید با شماره این مجموعه تماسی داشته باشید تا اطلاع دقیقی در این باره داشته باشید. راه دسترسی به پل خواجو: پل خواجو که خیابان کمال اسماعیل و بلوار آیینه خانه را به همدیگر وصل میکند، از چند طریق می توانید دسترسی داشته باشید. ۲۰۲۰-۰۸-۰۴. بایگانیشده از اصلی در ۴ اوت ۲۰۲۰. ۲۰۲۰-۰۹-۰۹. بایگانیشده از اصلی در ۹ سپتامبر ۲۰۲۰. اخبار استانها - سیدهادی احمدی روئینی صبح امروز در حاشیه بازدید از مجموعه تاریخی و فرهنگی دولتخانه صفوی قزوین در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: با توجه به مشکلات تعیین محدوده بافت تاریخی شهر قزوین ضوابط و مقررات اختصاصی ساختوساز در بافت تاریخی قزوین در نخستین جلسه شورای فنی کشور در سال جدید تدوین و اهالی بافت تاریخی قزوین از بلاتکلیفی خارج میشوند.

ایسنا/یزد معاون بهرهوری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از تلاش این اداره کل برای احیا و حفظ ابنیه بافت تاریخی و جهانی شهر یزد با ایجاد زیرساختهایی تازه و جدید در جهت بهرهبرداری بهتر از این ظرفیتها خبر داد. ↑ «شهردار اصفهان خبر داد: افزایش همکاریهای دو شهر خواهر خوانده اصفهان و فلورانس ایتالیا». ↑ ایران، پایگاه اطلاعرسانی شبکه خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی (۱۳۹۷/۰۶/۰۶-۱۷:۲۵). ↑ «ممنوعیت دوچرخه سواری زنان دراصفهان». ↑ «نماینده اصفهان در مجلس خبرگان: در مقابله با دوچرخهسواری زنان جان به لب شدهایم». ↑ «ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۳ هزار مددجو در سال گذشته». از جمله اقامتگاههای اطراف کلیسای وانک هستند که پس از بازدید میتوانید به این هتلها برگردید؛ و اینگونه اگر از روزهای تعطیل کلیسای وانک اطلاعی هم نداشه باشید مانعی ندارد. آثار هنری و تاریخی ارزشمندی را در این کلیسا خواهید دید که شما را به وجد میآورند. ↑ «عملیات بتنریزی پل روگذر اصفهان به تهران انجام شد». ما زمان کودتا در اصفهان بودیم که شنیدیم دولت مصدق را سرنگون کردند، در اصفهان آنقدرها شلوغ نشد، اصل قصه کودتا در تهران بود. با ما همراه شوید. بهترین رستورانهای یزد را به همراه آدرس آنها در جدول زیر دنبال کنید. برای آشنایی بیشتر با این حمام تاریخی و دیدنی با ما همراه باشید. ما با بنایی روبهرو هستیم که سردر بلند، دو مناره، گنبدخانه، صحن بزرگ، دو شبستان و دو پایاب دارد. ↑ «عقد خواهرخواندگی میان اصفهان و گوانگ جو موجب معرفی این دو شهر به جهان است». ↑ «اصفهان| نیم قرن چالش برای احداث متروی اصفهان- اخبار استانها تسنیم - Tasnim». ↑ «اصفهان| افزایش دستمزدهای سال 98 کفاف زندگی 10 روز کارگران را هم نمیدهد- اخبار استانها تسنیم - Tasnim».

↑ ۴۰۲٫۰۰ ۴۰۲٫۰۱ ۴۰۲٫۰۲ ۴۰۲٫۰۳ ۴۰۲٫۰۴ ۴۰۲٫۰۵ ۴۰۲٫۰۶ ۴۰۲٫۰۷ ۴۰۲٫۰۸ ۴۰۲٫۰۹ ۴۰۲٫۱۰ ۴۰۲٫۱۱ ۴۰۲٫۱۲ «خواهرخواندههای اصفهان». ↑ «همتآباد یا مفتآباد/منطقهای محروم در منطقه لاکچری نشین اصفهان». ↑ «بهرهبرداری متفاوت از خط دو مترو اصفهان/خط یک توسعه مییابد». این بازار به دستور شاه عباس صفوی و با بهره گیری از دو معماری زمان سلجوقی و صفوی ساخته شد. میتوانید با پای پیاده به سی و سه پل و زاینده رود برسید یا راهی باغ چهل ستون و میدان نقش جهان و دیدنیهای تاریخی آن از جمله عالی قاپو، بازار قیصریه، میدان امام و شیخ لطف الله و مراکز مهم فروش شوید. سی و سه پل در استان اصفهان و از یک طرف در بخش ابتدای جنوبی خیابان چهارباغ بالا و از طرف دیگر در ابتدای بخش شمالی خیابان چهارباغ عباسی یا همان میدان انقلاب قرار گرفته است. ابتدای گذر سنگتراشها با قهوهی بیرونبرِ «اصلان» شروع میشود و آن سرش به محله تبریزیها میرسد و خانهی داوید و سوکیاس (عجله نکنید مینویسم دربارهشان.). به طور مثال ایام نوروز و ابتدای بهار به هیچ وجه برای سفر به این شهر توصیه نمی شود. لازم است ذکر کنیم که این جادار، شرایط حساسی دارد و افراد مبتدی به هیچ وجه از پس آن بر نمی آیند.

بعد ها در زمان ساسانیان هفت شهر در اصفهان ذکر شده که به نام های جی، شادریه، درام، کهنه، جار، مهرین و قه می باشد. سالن مجلل همایش، استخر، سونا، حمام سنتی ایرانی و غرفهها و فروشگاههای لابی هتل، دیگر امکاناتی است که با رزرو و اقامت در هتل 4 ستارهی سفیر در اختیارتان قرار میگیرد. هتل سفیر اصفهان با معماری مدرن در خیابان آمادگاه در چند قدمی چهارباغ عباسی که یکی از خیابانهای اصلی شهر است، نزدیک بازار سنتی اصفهان و مدرسه چهارباغ، در سال 1371 ساخته و در سال 1392 کاملا بازسازی شده. این مسجد در بافت تاریخی اصفهان و نزدیک بازار این شهر قرار دارد. بیشتر غذاهای این شهر بیشتر از حبوبات و گوشت به دست می آید و با نان سرو می شوند. بهتر است تور کویر گردی به مصر را در سفر به اصفهان از دست ندهید. در سفرتان به اصفهان بهتر است صرف غذا در این رستوران را از دست ندهید. این رستوران همه روزه از ساعت 11:30 صبح تا 10:30 شب باز بوده و بهتر است در این بازه زمانی به رستوران مراجعه کنید و به صرف وعده غذایی خود مشغول شوید. این مدرسه آخرین بنای تاریخی باشکوه دوره صفویه در اصفهان است که در فاصله بین سالهای 1116 تا 1126 ساخته شده است. این غار تا مرکز اصفهان 180 کیلومتر فاصله دارد و بازدید از این غار در کنار جاذبه های تاریخی درون اصفهان می تواند تجربه ای جالب برایتان باشد.

در فاصله ۵۰ کیلومتری شمال یزد، یخچال خشتی میبد قرار گرفته که بنایی برای ساخت و تولید یخ بوده است. میدان مارکار یزد بنایی است که در پاسداشت خدمات فرهنگی و موقوفات یکی از زرتشتیان ساکن هند (پارسیان) به نام پسوتن جی دو سابائی مارکار، ساخته شده است. دور خارجی گنبد و روی حاشیه اون عبارت «السلطان ضل الله» به کوفی بنایی تکرار شده است. بنابراین، گردشگران خارجی و داخلی باید با رعایت نظافت و پاکیزگی، کفشهایشان را از پا در بیاورند و از ورودی غربی وارد آتشکده شوند و از دمیدن و آلود کردن آتش نیز خودداری کنند. سنگاب معمولا در حیاط مسجد و یا امامزاده نصب میشد؛ اما براساس نیاز در سایر مکانهای عمومی هم از آن استفاده میکردند. اما در سایر قسمتهای مسجد جامع تاریخهای ۷۷۰، ۷۷۷، ۸۲۰، ۸۶۳، ۸۷۵ و ۹۴۷ ه.ق نیز نگاشته شده است. تقریباً در تمامی قسمتهای این کلیسا میتوانید نقاشیهای زیبا و رنگارنگی را مشاهده کنید. در عمق 120 متری غار یک تالار زیبا کشف شده که تعداد تالار های کشف شده را به 11 عدد رسانده است. یکی از بهترین بازار های اصفهان که در لیست قدیمی ترین ها نیز می باشد، بازار قیصریه می باشد. در این مطلب بازار خان یزد را به شما معرفی میکنیم. ایسنا/یزد باغ دولت آباد یزد که از مشهورترین باغات ایرانی است و بلندترین بادگیر جهان را در دل خود جای داده، قناتی دارد که ماجرای شکایتکشی مردم مهریز از محمدتقی خان بافقی در پس آن نهفته است.

از این بادگیر برای خنک کردن کل خانه استفاده میشود. البته ناگفته نماند خدمات این ساختمان محدود به ارامنه اصفهان نیست و شامل حال ارامنه مناطق جنوبی ایران نیز میشود. این بنا دارای 8 گوشهاست و در هر گوشه یک پنجره هم رو به بیرون دارد. اصفهان - جمع کثیری از مردم اصفهان با حضور در هیئت حیدریون هر روز در دهه اول محرم امسال در گذر فرهنگی چهارباغ عباسی به عزاداری میپردازند. بعد از گذشت این دوره و در زمان اشکانیان مهرداد اول دستور ایجاد یک پادگان نظامی را داد تا برای آموزش و اعزام نیرو های کمکی مورد استفاده قرار بگیرد. در آیین زرتشتی مرگ راهی برای مبارزه با اهریمن است، برای همین هم جسد باید در محلی قرار بگیرد که اهریمن آنجا باشد، علاوهبراین معتقد بودند که دفن جسد در خاک، عنصر مقدس خاک را آلوده خواهد کرد، برای همین هم دخمه با تعریف جدید، محلی برای قرار دادن اجساد شد. این مسجد که در سال ۱۳۴۱ در فهرست آثار ملی به ثبت رسید، به همت امیر چخماق در مدت دو سال احداث شد و کار ساخت آن در سال ۸۴۱ پایان یافت. این نمازخانه از دو بخش تشکیل شده است. به گزارش خبرگزاری مهر، حسین فارسی صبح شنبه در نشست هم اندیشی انجمنهای میراثفرهنگی شهرستان ملایر گفت: بخشداران میبایست از اعتبارات روستا و دهیاری برای حفظ حریم و ضوابط مواریث فرهنگی استفاده کنند و به نحوی در بحث طرح هادی و ضوابط ساخت و ساز برنامهریزی شود تا به این آثار آسیبی وارد نشود. یکی از ویژگی های جالب این آبشار که باعث شده تا از آبشار های دیگر متمایز شود، ویژگی سمپاشی طبیعی آن می باشد.

  • تکنو نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی