تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۴ ب.ظ

سئوی فنی چیست؟


فناوری سئو چیست؟ مواردی که برای افزایش رتبه وب سایت باید رعایت کنید سئوی داخلی یا به عبارت فنی دیگر محمد سلحشوری هستم.

سوتوتکنسین

سئوی فنی به نظارت و رفع ایرادات فنی داخلی وب سایت گفته می شود که برای جذب بازدیدکننده و افزایش رتبه وب سایت باید انجام دهید. در کنار سئوی فنی، سئوی فنی باید کارهایی مانند: ایجاد محتوا، استفاده از تگ های نظارتی، تگ های کاربردی حضور و HTML، افزایش سرعت بارگذاری وب سایت، تگ های متعارف، متاتگ ها را انجام دهد. ، SSL، نقشه سایت و غیره مورد نیاز است. در ادامه این مقاله قصد دارم عناصر کلیدی سئو فنی را بررسی کنم. .

اهمیت سئو فنی

فناوری سئو یکی از مهمترین مواردی است که موتورهای جستجو و هروب سایت برای کیفیت مخاطبان خود دارند. بنابراین فناوری سئو یا فناوری سئو برای موتورهای جستجو بسیار مهم است و می توان گفت که با دنبال کردن آن می توانید به سرعت به وب سایت خود کمک کنید و بازدید کننده را جذب کنید.

همانطور که در بسیاری از مقالات اشاره شد، رعایت اصولی از ابتدای طراحی سایت ضروری است تا در مراحل بعدی برای انجام سئو فنی به شما کمک کند. با سئو فنی می توانید رتبه های بهتری کسب کنید.

تولید محتوا

یکی از موارد مهمی که در جذب بازدید و بهینه سازی کلمات کلیدی موثر است، تولید محتوا بر اساس قوانین موتورهای جستجو است. این منطقه مکانی امن برای استفاده شما از کلمات کلیدی و تبلیغ آنهاست که موتورهای جستجو به آن اهمیت ویژه ای می دهند. تولید محتوا و رعایت اصول محتوا مستلزم رعایت برخی اصول مهم مانند استفاده از سربرگ ها و برچسب ها و لینک های داخلی است. بسیار مهم و مهم.

زیرنویس

تگ های سرفصل به 6 دسته تقسیم می شوند که از 1 تا 6 شماره گذاری شده اند با فرمت زیر: H1 H2 H3 H4 H5 H6 و استفاده از آنها به تعداد بستگی دارد، به جز H1 که به طور پیش فرض در عنوان استفاده می شود. جمله بندی متفاوت خواهد بود، اما اگر از برخی اصول سرفصل پیروی کنید، محتوای شما عالی خواهد بود و به خوبی به UX، محتوای خوب، محتوای خوب، درک بهتر محتوا برای مخاطب و خوانایی بهتر برای موتورهای جستجو کمک می کند، اکنون این سوال مطرح می شود. ، نحوه استفاده از این تگ ها و میزان استفاده از آنها.

استفاده از تگ های عنوان

اگر تولیدکننده یا نویسنده محتوا هستید، می‌دانید که در کجا از سرفصل‌ها در محتوا استفاده می‌شود و باید بدانید که وقتی از تگ H3 استفاده می‌کنید، ابتدا باید از تگ H2 استفاده کنید.

تگ H2 عناوین اصلی متن را مشخص می کند و از تگ های H3 تا H6 نیز به عنوان زیر عنوان و عنوان استفاده می شود.

من در مقاله توضیحاتی داده ام که سرفصل هایی هستند که با خواندن آنها می توانید شک شما را برطرف کنید.

HTML چیست و چه کاربردهایی دارد؟

HTML یک زبان نشانه گذاری غنی است که به طور گسترده در دنیای طراحی وب استفاده می شود. یکی از مواردی که موتورهای جستجو با وب سایت شما مرتبط می کنند، این زبان نشانه گذاری است که با زبان مدیریت محتوای وب سایت شما و زبان برنامه نویسی کلی وب سایت شما متفاوت است. HTML کاربردهای بیشتری دارد و در تمامی وب سایت ها استفاده می شود. به ویژه، در صفحات برای طراحی اولیه و ارتباط محتوای صفحه با خزنده های موتورهای جستجو استفاده می شود.
 

تگ های HTML

تگ های HTML نشانه هایی هستند که باید در صفحات داخلی به دنبال آن باشیم. این تگ ها شامل همان سرفصل ها، تگ های تعریف لینک هستند که موتورهای جستجو صفحات شما را طبق تعریف شما فهرست می کنند. برچسب ها شامل بخش های مختلفی هستند که می توانید در مقالات سایت ما مرور کنید.

ابتدایی

یکی از معروف ترین تگ ها و برندهایی که به ویژه در سایت های خرید و خدمات استفاده می شود، تگ Canonical است. این تگ یکی از کاراکترهای HTML است که می توان از آن برای جلوگیری از محتوای تکراری استفاده کرد. این برچسب بیشتر در فروشگاه های اینترنتی استفاده می شود. کسانی که چندین محصول دارند و نیاز به تعریف محصولات جداگانه دارند اما از محتوای یکسانی استفاده می کنند، این تگ را به قسمت HEAD محتوای خود اضافه کنند.

برچسب های متا

متا تگ ها یکی از مهمترین جنبه های بهینه سازی سئو داخلی هستند. متا تگ ها عناصری هستند که در تگ head یک فایل HTML یافت می شوند و وظیفه ارائه اطلاعات در مورد محتوای وب سایت به موتورهای جستجو و کاربران را بر عهده دارند. تگ‌های دسته‌بندی تعاریفی هستند که به ارتقای عبارات شما در نتایج جستجو کمک می‌کنند و به سرعت نرخ کلیک (CTR) وب سایت شما را افزایش می‌دهند. متا تگ های زیادی وجود دارد که در این مقاله به دو مورد مهم دیگر اشاره می کنم.

نورپردازی متا

این متا در دسته متا تگ ها قرار می گیرد که وظیفه دارد برخی از توضیحات شما را در نتایج جستجو به کاربر نشان دهد. اکنون با توسعه قوانین موتورهای جستجو (الگوریتم ها) و هوشمندی آن ها در زبان های مختلف، این روش منسوخ شده است و برای نتیجه بهتر باید کلمه مورد نظر را در متن تعریف کنید و در تعریف سایت های وردپرسی از آن استفاده کنید. می تواند از افزونه هایی مانند Seo Yoast برای تعریف آن استفاده کند.


متا تگ عنوان

یکی از متادیتاهایی که همه ما با آن آشنا هستیم، تگ عنوان یا متا تگ عنوان است. این دسته از ابرداده ها در عنوان مطلب و با تگ H1 در عنوان قرار داده شده اند، اما طول آن بسیار مهم است و نمی توان آن را طولانی انتخاب کرد و کلمات There is a space کافی است و توصیه می کنم از تگ توضیحات متا استفاده کنید. قادر به استفاده از کلمات کلیدی بیشتر

توصیه می کنم مقاله هشت نکته را بخوانید و نام محتوای این سایت را انتخاب کنید.

سرعت بارگذاری وب سایت

یکی از مهم ترین مواردی که باید در نظر بگیرید این است که مخاطبان و موتورهای جستجوگر شما نسبت به سرعت بارگذاری وب سایت شما بسیار حساس هستند. سرعت بارگذاری وب سایت شما به عوامل زیادی بستگی دارد که در ادامه توضیح خواهم داد.

بهبود سرعت بارگذاری سایت

همانطور که گفته شد، یکی از مهمترین عوامل برای مخاطبان و موتورهای جستجو، سرعت بارگذاری وب سایت شما است. هر چه سرعت کمتر باشد سئو سایت شما بهتر است. این جنبه به بسیاری از عناصر اساسی وب سایت شما بستگی دارد، مانند: عکس، کد، اسکریپت... هر یک از این عناصر را می توان با ابزارهای مختلفی نشان داد که یکی از محبوب ترین آنها GTMETRIX است.


نقشه سایت

نقشه سایت چیست؟

نقشه سایت یا نقشه سایت اطلاعاتی در مورد سایت شما در ریشه سایت شما است که به موتورهای جستجو کمک می کند محتوای سایت شما را درک کنند. به شما اشاره می کند. این فایل اطلاعات مهمی مانند لینک ها، به روز رسانی های اخیر سایت شما، آدرس صفحات داخلی سایت و سایر اطلاعات را در اختیار موتورهای جستجو قرار می دهد. برای هر وب سایتی که این فایل (سایت مپ) را در روت هاست خود دارد لازم است. و یک دایرکتوری در ابزار جستجوی کنسول ارائه دهید.


گواهی SSL

ssl یا Secure Sockets Layers همانطور که از نام آن پیداست یک لایه امنیتی مهم برای مخاطبان وب سایت شما است که اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شما قرار می دهد. داشتن این گواهی به کاربران کمک می کند تا بیشتر به وب سایت شما اعتماد کنند. وب سایت شما یک ویژگی منحصر به فرد است.

در این مقاله عناصر سئو و اندازه گیری آن را برای شما توضیح داده ام، بسیاری از موارد ذکر شده در این مقاله قطعا به شما در توسعه و بهبود وب سایت و کسب رتبه بهتر کمک می کند، اما باید بدانید که بسیاری از این موارد پیاده سازی جستجو پروژه های تخصصی می تواند توسط کارشناسان سئو بهبود یابد. در صورت تمایل می توانید برای رفع برخی از مشکلات وب سایت خود با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

در صورت نیاز می توانید سوالات و مشکلات خود را با استفاده از فرم زیر و یا در قسمت «تماس با ما» به ما بگویید و تا حد امکان از مشاوره رایگان مجموعه سئوتون بهره مند شوید.
 

مطالعه مقاله کامل: https://blogten.ir/what-technical-seo/

  • تکنو نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی