تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

جمعه, ۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۱ ق.ظ

مزایای استفاده از سیستم تشخیص نفوذ:


مسدود کردن مسیرهای سرقت: با استفاده از سنسورهای مختلف برای تشخیص باز شدن در - تشخیص ضربه، تمام مسیرهای سارق مسدود می شود و در صورت پیدا کردن سارق، سنسور تشخیص حرکت آخرین فرصت را از سارق می گیرد. . و سرقت را به صورت گسترده اعلام می کند: آژیر یا چراغ چشمک زن به صورت عمومی اعلام می شود و حتی سرقت از طریق تلفن یا پیامک به افراد ضروری یا پلیس اعلام می شود تا بلافاصله به محل برسند. .

سیستم اعلام حریق: سیستم اعلام حریق این قابلیت را دارد که از حسگرهای دود برای خاموش کردن آتش قبل از گسترش آن استفاده کند.

سیستم دینگ دونگ: در اماکن تجاری در صورت مشغله مغازه داران، سیستم دینگ دونگ با صدای وی ورود فرد را اعلام می کند و بدین ترتیب سیستم امنیتی و ایمنی عملکرد خود را در سیستم اعلام سرقت نشان می دهد.

پس از تکمیل تنظیمات آلارم، می‌توانیم شماره یا شماره تلفن مورد نظر خود را از خط ثابت یا تلفن همراه وارد کنیم و همچنین مکالمه را با صدای خود ضبط کنیم تا بتوانیم هنگام فعال شدن آن را بشنویم.
 راهنمای خرید دزدگیر را از شرکت مرکزی آژیر بگیرید.

دزدگیر در ساختمان های مسکونی:

در ساختمان های آپارتمانی به دلیل ترافیک سنگین و تردد ساکنان و مهمانان، افراد از فرصت آشنایی با یکدیگر محروم می شوند و تشخیص افراد برای ساکنان مجتمع دشوار است که این امر منجر به ترافیک سنگین و سوء استفاده می شود. توسط دلالان و کسانی که منتظر ورود به منازل ساکنان مجتمع هستند، بهترین زمان برای ورود دلالان و سارقان زمانی است که با افراد خود در محوطه هستند و مجتمع مقابل خود را کنترل می کنند. سنسور) و باتری در صورت قطع برق (در صورت وجود برق، باتری شروع به شارژ می کند و در صورت قطع برق شروع به تخلیه می کند) و یک آژیر و یک سیگنال صوتی پیزوالکتریک و یک کنترل از راه دور. باید در اسرع وقت از ورود سارق به خانه با یک چشم دیده می شود و صدای آژیر شنیده می شود که باعث سردرگمی، ترس و استرس سارقانی می شود که فقط به خروج از محل فکر می کنند. از قبل در حافظه خود، تلفن همراه شما همزمان با آژیر زنگ تلفن های انتخاب شده را شروع می کند.

  • تکنو نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی