تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

شنبه, ۸ مهر ۱۴۰۲، ۰۹:۳۹ ق.ظ

معرفی کامل کرم پودر بورژوا

 آرایش ساده همیشه زیبایی منحصر به فردی می بخشد. لازمه آرایش ساده، استفاده از کرم پودر با کیفیت بالا برای صاف و تمیز به نظر رسیدن پوست صورت است. برای زیبایی چهره خود نیازی به استفاده از هزاران ابزار مختلف آرایشی ندارید. پوست صاف با یک رژ لب ساده چهره شما را جذاب می کند.

درست است که زنان به دست خودشان زیبا خلق می شوند. اما هر از چند گاهی همانطور که یک لباس شیک و آراسته می تواند اعتماد به نفس افراد را افزایش دهد و استایل او را زیباتر کند، یک آرایش ساده و زیبا می تواند علاوه بر افزایش زیبایی چهره، باعث افزایش رفاه - اعتماد به نفس شود. . در یک نفر و باعث ایجاد انرژی مثبت در دیگران می شود. از آنجایی که کرم ها ساعت ها روی پوست شما می مانند و پایه آرایش شما محسوب می شوند، باید در انتخاب کرم بسیار دقت کنید. علاوه بر استحکام بالا و پوشش دهی مناسب، کیفیت خوبی نیز دارد تا آسیبی به پوست شما وارد نشود. خوب است بدانید که همه کرم پودرها برای شما مناسب نیستند. در عوض باید کرم پودر مناسب را با توجه به نوع و رنگ پوست خود انتخاب کنید. کرم پودرها در رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شوند. برند بورژوا یکی از برندهای شناخته شده و بسیار خوب است که انواع کرم پودر را با بهترین کیفیت ارائه می دهد. در این مقاله مجله آسکالا برای معرفی کرم پودر بورژوا با ما همراه باشید. کرم پودر بخر

پایه و رنگ بی بی بورژوایی

همانطور که در مقاله قبل اشاره کردیم، برند معروف بورژوا، کرم پودرهای زیادی را در رنگ ها و انواع مختلف تولید می کند، با علم به اینکه انواع آنها به شما کمک می کند تا بهترین مدل را برای پوست خود انتخاب کنید.

این کرم پودر با SPF16 علاوه بر اینکه پوست را صاف و زیبا می کند، قادر است از پوست شما در برابر نور خورشید محافظت کند. کرم پودر BB بورژوا همچنین حاوی نرم کننده هایی است که پوست شما را هیدراته و درخشان نگه می دارد. این کرم پودر دارای سایش طولانی، پوشش دهی مناسب و خواص ضد پیری است.

کرم پودر و رنگ سی سی بورژوا

کرم سی سی بورژوا بورژوا فاقد چربی بوده و در پوشاندن عیوب پوست بسیار موثر است. این کرم در 3 رنگ سفید، سبز و زرد موجود است، لکه های تیره را خنثی می کند و پوست را تیره می کند. کرم سی سی بورژوا با SPF15 از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند. و بافت این کرم بسیار سبک بوده و پوستی نرم و شاداب به شما می دهد.

کرم پودر و رنگ ایرمت بورژوا

این مدل از کرم پوست بورژوا فاقد چربی اشباع شده است و بدون خشکی پوست درخشندگی را از پوست شما می گیرد و ظاهری مات به پوست شما می بخشد. کرم پودر Airmet با SPF10 از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند. رنگ های این کرم پوست شامل روشن، وانیلی، بژ، برنز تیره، کاراملی، بژ طلایی، برنز روشن و بژ نارنجی می باشد.

کرم پودر و رنگ آمیزی Bourjois Healthy Blend

فرمول این کرم پودر دارای ترکیبات حساسی است که باعث می شود این محصول به مدت 24 ساعت پوست شما را مرطوب و مرطوب نگه دارد.خوب چسبندگی، درخشندگی سبک و داشتن ویتامین های A، C، E و B5 از دیگر بهترین قسمت های این کرم پودر است. با توجه به ویژگی های ذکر شده این کرم پودر برای انواع پوست به خصوص پوست های خشک مناسب است. از رنگ های مختلف کرم پودر هلی میکس پورجوا می توان به قهوه ای، وانیلی، رز وانیلی، عسلی، برنزی تیره، تافی طلایی، برنزی روشن، وانیلی، عاج روشن، تناژهای بژ و صورتی، کریستالی و فیل دندانی و تناژهای رنگی اشاره کرد. رنگ صورتی. .

پودر و رنگ بورژوایی سیتی رادیانس

کرم پودر سیتی رادیانس نسبت به سایر مدل های بورژوا ویژگی های متمایزتری دارد. این محصول از جذب آلاینده های هوا از جمله کربن در پوست شما جلوگیری می کند. همچنین با داشتن SPF 30 محافظت قوی تری از پوست در برابر نور خورشید دارد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به ماندگاری بالا، پوشش دهی مناسب، آبرسانی و بافت سبک آن اشاره کرد. با استفاده از کرم پودر سیتی رادیانس بورژوا، سطح پوست به بهترین شکل ممکن پوشانده می شود، در چنین شرایطی پوستی صاف و یکدست خواهید داشت. این کرم پودر رنگ بالایی دارد و می توانید با توجه به رنگ موهای خود انتخاب کنید. این کرم برای محافظت از پوست عالی است و دارای ترکیبات ضد آلودگی خاصی است. در هنگام استفاده از این کرم ذرات کربن به هیچ وجه به پوست نمی چسبد و به همین دلیل پوست به راحتی نفس می کشد. این مرطوب کننده و روشن کننده برای همه افراد مناسب است و در شرایط مختلف قابل استفاده است. بهترین انتخاب برای پوشاندن لکه ها، جوش ها و سایر عیوب صورت محسوب می شود. برای جلوگیری از پیری پوست بهتر است از این کرم پودر مرغوب استفاده کنید. کرم پودر سیتی رادیانس بورژوا دارای رنگ های عاج با تن های صورتی، بژ طلایی، بژ روشن، وانیلی می باشد.
 

ادامه پست:  https://moorashin.com/product/کرم-پودر-مات-۲۴ساعته-بورژوا-bourjois-air-mat-foundation/

 

  • تکنو نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی