تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

يكشنبه, ۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۲ ب.ظ

بهترین برج خلیفه دبی کجاست؟

 

Free vector hand drawn diving landing page این بازار که در منطقه دیره واقع شده است مکان بسیار مناسبی برای خرید اجناس مرغوب و مقرون به صرفه به حساب می آید. اوتلت مال یکی از بهترین مراکز خرید دبی برای خریدی آسان و مقرون به صرفه محسوب میشود. از زمان افتتاحیه در مرکز شهر دبی در سال ۲۰۱۶، این ساختمان خیره کننده و قایق شکل، قطب فعالیت تئاتر، نمایش های موزیکال، اپرا، باله و کمدین ها بوده و به سرعت به یکی از مکانهای چشمگیر هنرهای نمایشی جهان تبدیل شده است. پارک ابی یاس ابوظبی جزو بهترین پارک های دبی است که در امارات و جزیره تفریحی یاس قرار گرفته است ، پارک ابی یاس ابوظبی فعالیت خودش را از سال 2013 اغاز کرده است و مساحت ان چیزی حدود 15 هکتار می باشد همچنین بیش از 40 سرسره و امکانات تفریحی دارد ، این پارک به 8 بخش مختلف تقسیم شده است که هر کدام از انها به گونه ای متفاوت و لذت بخش است، بخش های پارک ابی یاس ابوظبی شامل : شاهین، جبل، دلفین، هملولز، بندیت، مرح، بخش ابوظبی، بخش واحه و شهر جوانان میباشد، همچنین بزرگ ترین سرسره شش نفره جهان و طولانی ترین ترن هوایی خاورمیانه را این پارک ابی یاس ابوظبی دارد. دهکدههای کوچک از ۴۰۰۰ سال قبل در امتداد این نهر برپا شدهاند، درحالیکه عصر مدرن با استقرار طایفهی بنی یاس در این ناحیه در دههی ۱۸۳۰ آغاز شد.لنگرگاه دبی در امتداد نهر این شهر و شمال پل المکتوم قرار دارد. برجهای بلند و سازههای خارق العاده که کاملا مهندسی ساخته شدهاند، همراه با طراحیهای متفاوت در نما، اولین شاخصههایی محسوب میشوند که با ورود به دبی میبینید. این ایستگاه زیرزمینی است و اگر پلههای آن را بالا بروید، توی خیابان درست روبهروی ایستگاه شعبه جدید فروشگاه DAY TO DAY را هم میبینید. ایستگاه دیره سیتیسنتر (Deira City Senter): مرکز خرید محبوب ایرانیها یعنی سیتیسنتردر این ایستگاه قرار دارد و درست از داخل خود ایستگاه به داخل مرکزخرید راه دارد و میتوانید با کمک تابلوها و خطوط راهنما ورودی آن را پیدا کنید.

اگر می خواهید در گذشته غرق شوید باید از این موزه دیدن کنید. مهمترین جاذبه در اطراف چرخوفلک دبی، برج بزرگ خلیفه نام دارد که بلندترین ساختمان دنیا شناخته میشود و شهر دبی را به اولینها تبدیل کرده است.سخن پایانیدبی شهری مملو از جاذبههای دیدنی بوده که یکی از شگفتیهای آن چرخوفلک آن است. این شهر در بلژیک از دوران قرون وسطا به همراه آمستردام عمده ترین یکی از 11 مرکز تجارت الماس در جهان، در اروپا محسوب می شدند. ایستگاه کرامه (Al Karama): منطقه کرامه پر است از فروشگاههای لباس و کیف وکفش که تنوع کیفیت و قیمتشان هم بالاست. اگر از این ایستگاه به مدینه جمیرا تاکسی بگیرید بهصرفهتر است. از آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی گرفته تا پیست یخی دبی، کارهای زیادی برای دیدن و انجام دادن در مرکز خرید دبی مال وجود دارد. همچنین قرار دادن پا روی صندلیها ۵۰۰ درهم و کشیدن بدون دلیل ترمز اضطراری ۱۰۰۰ درهم جریمه دارد که درصورت تخلف همانجا داخل واگن از مسافر دریافت میکنند. از جاهای دیدنی گرفته تا خرید، کارهای زیادی در کنار آب برای انجام دادن وجود دارد. در این ساحل میتوانید کارهای زیادی انجام دهید، از آفتاب گرفتن و چرت زدن تا فعالیتهایی مانند ورزش یا پیادهروی یا در یکی از رستورانهای ساحل از خوردن یک غذای با کیفیت و خوشمزه لذت ببرید. یکی از معروفترین جاهای دیدنی دبی با ۱۴۰ گونه دریایی آکواریوم دبی است که بهصورت معلق در طبقه همکف بازار دبی قرار دارد. اگر قرار باشد از میان صدها جاذبه دیدنی امارات و دبی چند مکان را برای گرفتن عکاسهای بینظیر انتخاب کنید، چه چیزی میگویید؟ حتی امروز نیز این بازار پر از گردشگرانی است که میخواهند ادویهها و سبزیجات معطر از سرتاسر دنیا را کشف و خریداری کنند و تاجران و صاحبین کسبوکار محلی نیز در حال جنبوجوش روزانه هستند.

همچنین بازار معروف طلا و ادویهجات نیز در سبخه قرار دارد. در ساحل این منطقه، لنجهای قدیمی در حال بارگیری و تخلیهی کالا هستند و در پشت سر آنها ساختمانهای مدرن بانکها، هتلها و دفاتر اداری به چشم میخورد.دیره از نگاه مسافران، به خاطر بازارهای سنتی آن معروف است. برای آشنایی با تاریخ دبی و بازدید از معماری قدیمی این شهر، میتوان از مسجد جمیرا، منطقه بستکیه و خانه میراث دبی دیدن کرد. موزهی تمدنها در خانهی قدیمی شیخ حشربن مکتوم آل مکتوم، یکی از اعضای خاندان حاکم در دبی، قرار دارد و نمایشگاههای آن، تاریخ منطقه، بهعنوان بخشی از شاهراه تجارت جهانی، را از طریق اشیاء تاریخی و دستنوشتهها در معرض دید عموم قرار میدهد. اگر هزینه سفر برای شما در اولویت قرار دارد، استانبول گزینه مناسبتری برای سفر در تعطیلات عید است. این یک سفر کوتاه به آن طرف دیگر است، اما یک دیدن و یک فرصت عالی برای گشت و گذار در “دبی قدیمی” است. برندهای مشهوری مانند منگو، زارا، لاگوست، نیکولس و دیگر برندهای مشهور که لذت خرید با کیفیت و البته گران قیمتی را به مشتریان می دهند. پارکی به همین نام هم در مجاورت ساحل قرار گرفته که می توانید پیک نیکی به یادماندنی را در کنار عزیزان خود به راه اندازید. بازار طلا صدها خرده فروشی دارد که مجموعه ای از طلا و جواهر، الماس و سنگهای قیمتی دیگر را در اختیار شما قرار می دهد و بسیاری از بازدیدکنندگان می توانند با کسری از قیمتی که معمولاً انتظار دارند، چند قطعه جواهر جدید را بدست آورند. بخشی از گلها در کنار و روی یک قلعه جای گرفتهاند و برخی دیگر نیز شکل یک هواپیمای A380 را ایجاد کردهاند که بزرگترین سازه گیاهی در جهان به شمار میرود. معماری بینظیرش به شکل یک بادبان در سال ۱۹۹۹ ساخته شد و از آن زمان نماد تجمل است.

این ساختمان بادبان شکل در سال ۱۹۹۹ افتتاح شد و از آن زمان به بعد نمادی از تجمل و انحصار است. امروزه شما این فرصت ارزشمند برای دیدار از داخل یک خانهی سنتی را خواهید داشت.دیگر اثر معروف معماری این منطقه، مدرسهی الاحمدیه است که قدمت آن به سال ۱۹۱۲ بازمیگردد. ساحل کایت (Kite) به این خاطر معروف است که مقصدی مهم برای کایتسواران به شمار میآید و خانهای برای اجرای طیف گستردهای از ورزشهای آبی است.ساحل کایت جایی است که میتوان در آن کایتسواری بر فراز آب و پدلبوردینگ را تجربه کرد. این پیست با امکاناتی چون تلهسیژها و مجموعهای از پنگوئنها در دمای منفی ۴ درجه سانتیگراد کامل میشود.در مال امارات همچنین یک مجتمع سینمایی و یک مرکز تفریحات خانوادگی با میزبانی از وسایل سرگرمکننده برای بزرگ و کوچک به چشم میخورد. حتی اگر از خرید لذت نمی برید باید از دومین مرکز خرید بزرگ جهان دیدن کنید. این ساحل به دلیل وجود برج العرب، طرفداران زیادی دارد زیرا شاید شما فرصت این را نداشته باشید تا در این هتل اقامت کنید اما این فرصت رادارید تا با برج عکس بگیرید آنهم زمانی که در ساحلی زیبا هستید. این نوار ساحلی طولانی با ماسههای سفیدرنگ در جنوب ساحل جمیرا، صرفاً یک مقصد جذاب برای شنا و گرفتن حمام آفتاب بر روی ماسهها نیست. غواصی در قفس و شنا در کنار کوسهها از دیگر پیشنهادهایی است که در این آکواریوم به شما خواهد شد.۱۳. این تفریح برای افرادی مناسب است که دوست دارند تجربه شنا کردن در ماه کنار ماهی ها را داشته باشند.

ایستگاه تاکسی در طبقه همکف و نزدیک به فروشگاه «ویترز» (Waitrose) قرار دارد.خودروی شخصی: اگر از خودرو استفاده میکنید، باید از طریق جاده شیخ زاید راهی «جاده فایننشال سنتر» (Financial Center Road) شوید تا به دبی مال برسید.مترو: بهجای استفاده از وسیله نقلیه شخصی میتوانید با مترو خود را به ایستگاه «Burj Khalifa/ Dubai Mall» برسانید. این پارک در خیابان شیخ زاید قرار دارد و از ۲ بعد از ظهر تا ۱۱ شب باز است. روزانه ۹ صبح الی ۱۱ شب باز است. اطلاعات: شنبه تا پنجشنبه ۱۰ صبح الی ۱۰ شب باز است. اطلاعات: شنبه تا پنجشنبه ۸:۳۰ صبح الی ۸:۳۰ شب، جمعه ۲:۳۰ عصر الی ۸:۳۰ شب باز است. اطلاعات: روزانه ۱۰ صبح الی نیمه شب باز است. اطلاعات: روزانه ۹ صبح تا ۱ صبح باز است. البته برخی از این فروشگاه ها صبح ها یک یا دو ساعت دیرتر شروع به کار می کنند و در عوض شبها تا ساعت 8 یا 9 شب باز می باشند. اطلاعات: روزانه ۱۰ صبح الی ۸ شب باز است. اگر می خواهید مسابقه شتر (یک سنت چند صد ساله) را در دبی تماشا کنید، مسابقه معروف شتر دبی، المرموم هر زمستان باز است. ساحل صفا (Al Safa Beach) ساحلی فوق العاده در امارات دبی است که به دلیل زیبایی و امکاناتی که در آن وجود دارد یکی از معروف ترین سواحل دبی به حساب میآید.

اما این مجموعه همچنین تعداد زیادی رستوران و کافه خارق العاده را در خود جای داده که بسیاری از آنها دارای چشم انداز زیبا از خط ساحلی و همسایه برج العرب جمیرا هستند. علاوه بر رستوران و کافه، در این بخش فروشگاه هایی هم قرار دارد که می توانید از آن ها یادگاری هایی را خریداری نمایید. پیچ و خم راهروهایی با کیوسک هایی که خرده فروشی ها و سوغاتی ها را می فروشند، جلوه یک بازار را به آن می بخشد. در بررسی هایی که در این خصوص انجام شده متوجه شدیم که تعداد بازدیدکنندگان از مرکز خرید مرکاتو سالانه بیش از 10000 نفر است و این رقم همه را شگفت زده می کند. دبی یکی از زیباترین و مدرنترین شهرهای جهان است و سفر به این شهر حتما خاطرات فراموشنشدنی را برای شما رقم خواهد زد. سفر به این شهر مدرن، تجربه جذاب و تازهای برای شما به همراه خواهد داشت؛ البته برای بازدید از اغلب این اماکن دیدنی در شهرهای دبی و استانبول باید مبلغی به عنوان ورودی پرداخت شود. • بهترین زمان سفر به دبی و بازدید از آکواریوم لاست چمبرز در فصل پاییز و زمستان است. این سیاره با همکاری جمع بزرگی از متخصصان گیاه شناسی و جانور شناسی ساخته شده است. این باغ فرصت بزرگی برای کودکان بهمنظور تماشای پروانهها از نمایی نزدیکتر است، زیرا آنها معمولاً بر روی شانهها و دستهای بازدیدکنندگان مینشینند.در این باغ یک موزه نیز وجود دارد که پر از اطلاعات در مورد گونههای مختلف پروانهها، زیستگاهها و چرخهی حیات آنها است. اولین مورد در لیست ما، بازار طلای دیره است که به عنوان بازار طلای دبی نیز شناخته می شود. نمایشگاههای این دهکده مرتبط با صید مروارید و لنج سازی (دو صنعتی که اقتصاد تاریخی دبی بر آنها استوار بود) هستند.در اینجا همچنین زندگی سنتی اعراب بادیهنشین و دهکدهی ساحلی با خانههای ایرانی، یک قهوهخانهی سنتی و یک بازار کوچک که بافندگان و سفالگران صنایعدستی خود را در آن میفروشند، بازآفرینی شده است.

جمیرا امکانات بسیار خوبی دارد و به شما فرصت آفتاب گرفتن در ساحل، صرف غذا در رستورانها و انجام ورزشهای آبی نظیر جت اسکی را میدهد.حالا که در این منطقه هستید، برای یک ساعت هم که شده شنهای ساحلی را از تن خود زدوده و راهی مجلس غرفة ام الشیف (Majlis Ghorfat Um Al-Sheef) در نزدیکی ساحل جمیرا شوید. اگر به تاریخ، طبیعت و تفریحهای آبی و ساحلی علاقهمند هستید، استانبول انتخاب مناسبی برای شما است. بنابراین اگر اهل خرید هستید، قطعاً تا زمان نوبت پروازتان، گزینههای زیادی برای گشت و گذار دارید. اگر به دنبال روشی ارزان قیمت هستید، بهتر است از اتوبوسهای ویژه دهکده استفاده نمایید. در نهایت شما در این کشور از لحاظ تفاوت زمان و زبان به مشکل خاصی برنخواهید خورد. در این مجموعه، علاوه بر خرید میتوان از انواع سرگرمیها مانند مجموعه سینمای سینستار، سالنهای بازی، سالنهای بولینگ و موارد دیگر بهرهمند شد. همچنین ماساژ در مرکز بدنسازی هتل، کلوب شبانه و زمین گلف به مساحت ۳ کیلومتر از دیگر خدمات هتل پالاس دبی محسوب میشود. دبی که صرفاً به ساخت بزرگترین ساختمانها و مالهای جهان قانع نشده، به سراغ ساخت بزرگترین باغ گل جهان به مساحت ۲,۰۰۰ مترمربع با میزبانی از ۱۰۰ میلیون گل مشهور نیز رفته است.هر چیزی در اینجا، از کلبههای انگلیسی گرفته تا آسیابهای بادی و کامیونها، با گل پوشانده شده است. آکوا فان در دسته پارک های آبی دبی قرار میگیرد که به صورت بادی طراحی شده و بر روی دریا قرار دارد.

همچنین سرویس شاتل فرودگاه هم به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته مسافران را بین ترمینال های فرودگاه دبی جابجا می کند. اگر قصد سفر و بازدید از این موزه و رزرو هتل های دبی را دارید با ما در این مقاله از اقامت ۲۴ همراه باشید تا به طور کامل شما را با این موزه آشنا کنیم. اگر قصد دارید به دبی سفر کنید در ادامه با علاءالدین تراول همراه باشید تا بهترین مکانهای دبی را برای عکاسی پیدا کنیم. اگر به غواصی علاقه دارید، ولی بهخاطر اینکه تابهحال این تفریح زیر آبی هیجانانگیز را تجربه نکردهاید، از آن میترسید، میتوانید غواصی را بهطورکامل در آکواریوم دبی یاد بگیرید و مدرک آموزش دوره کامل غواصی را دریافت کنید. آژانسهای مسافرتی خودشان از فرودگاه و بالعکس ترانسفر دارند ولی مسافرانی که بلیط دبی تهیه کرده اند و خودشان سفر میکنند یا بلیط ترانزیت از فرودگاه دبی دارند میتوانند از متروی دبی استفاده کنند. شاید حالا بتوانید راحتتر تصمیم بگیرید و شهر مناسبتری را برای سفر نوروزی خود انتخاب کنید. در آخرین روز جشنواره به مناسبت اختتامیه این جشنواره به صورت همزمان در ساحل لامر و خیابان السیف در ساعت 9 شب آتش بازی هماهنگی را انجام می دهند که بسیار زیبا می باشد و شما می توانید آن را از نزدیک تماشا کنید. در صورت رعایتنکردن این، مبلغ ۱۰۰ درهم جریمه میشوید. در صورت کامل بودن مدارک، شماره ای به شما داده می شود و از شما خواسته می شود که تا اعلام شماره در اتاق انتظار منتظر باشید. در ورودی موزه نمایشگاه شگفتانگیزی از نقشههای قدیم امارات و دبی قرار دارد و توسعهی این منطقه پس از کشف نفت را به نمایش میگذارد.حیاط این دژ میزبان چندین قایق سنتی و یک خانه از جنس برگ خرما همراه با یک بادگیر سنتی (به سبک بادگیرهای ایرانی و شهر یزد) است.

این لنگرگاه همچنان از سوی تاجران کوچک از سراسر خلیج فارس مورد استفاده قرار میگیرد و برخی از لنجها برای بیش از ۱۰۰ سال است که در این مکان لنگر میاندازند.میتوان از این لنگرگاه دیدن کرد و شاهد بارگیری و تخلیهی بار در لنجها بود. برنامهی کلکسیونهای دورهای این منطقه بر آثار هنرمندان مطرح و همچنین نمایش استعدادهای جدید در خاورمیانه تمرکز دارد.این منطقهی نوظهور همچنان مکانی برای برپایی بوتیکهای اکسسوری و لباس از سوی طراحان محلی، رستورانها و زندگی کافهنشینی است. این مقاله به شما نشان خواهد داد که دبی توانسته در کنار رشد و توسعهی چشمگیر شهری، بافت سنتی خود را حفظ کند و همچنان به ارزشهای خود وفادار باشد و از همین راه به کسب درآمد برسد.۱. تنها مشکلی که این مکان دارد این است که استفاده از دوربین حرفهای مجاز نیست و میتوانید تنها از گوشی موبایل خود برای عکاسی استفاده کنید. اینجا میتوانید در بزرگترین مرکز خرید جهان یا لوکسترین بوتیکها و برندهای مطرح دنیا خرید کنید یا سری به بازار جادویی ابن بطوطه بزنید و در بهترین هتلهای جهان اقامت داشته باشید. هتلهای رز ریحان و روتانا تاورز و… همچنین یک پل 212 متری این سازه را به ایستگاه مترو امارات تاورز وصل اجاره خودرو در دبی می کند. این پل دارای یک ته کاملاً قابل رویت است. خواه بلندترین ساختمان جهان را از زمین (روی پل بین سوک البهار و مرکز خرید دبی) ببنید یا از عرشه مشاهده تاپ اسکای در طبقه ۱۲۴، برج خلیفه دبی، این جاذبه را از دست ندهید. با انتخاب رستوران اَلمُنتَها از تماشای منظره خلیج فارس و همچنین منظره فوق العاده شهر دبی از طبقه بیست و هفتم هتل و انواع غذاهای اروپایی مدرن سرو شده با منوی الاکارت (انتخابی) لذت ببرید. رستوران پیرچیک یکی از رمانتیکترین رستورانهای شهر دبی است. ساحل السیف در محله تاریخی الفهید واقع شده و محل تلاقی بخش قدیمی و بخش مدرن و جدید شهر دبی است و فروشگاه ها، مراکز خرید و رستوران های متعددی در این حوالی وجود دارند.

با گشت و گذار در نمایشگاه ها، بازدید کنندگان از شیوه های زندگی سنتی اجداد بسیاری از اتباع امارات متحده عربی آگاه می شوند. بلیت های این شهربازی از تاریخ تهیه تا ۶ ماه و تنها برای یک بار استفاده اعتبار دارند. برای تهیه بلیت و آشنایی با پکیج های مختلف این شهربازی به این لینک بروید. قیمت بلیت عبره بدون راننده نیز به اندازهی عبرههای عادی خواهد بود. بدون توجه به مسافت طیشده، بهطور نامحدود در یک روز میتوانید با این کارت از مترو استفاده کنید. البته اگر گواهینامه بینالمللی دارید، میتوانید خودرو کرایه کنید که در یک پست جداگانه درباره آن خواهیم گفت. در ادامه چند نکته کوتاه و مهم را برای یادآوری و جمعبندی ذکر خواهیم کرد تا تصمیم نهایی برای انتخاب شهر موردعلاقه خود برای سفر در تعطیلات نوروز را اتخاذ کنید. اگر سوال یا ابهامی درباره بازار طلای دبی و شرایط سفر به دبی دارید، کافی است که ابتدا راهنمای سفر به دبی را در سایت رامین گشت بخوانید، اگر بازهم سوال یا ابهامی وجود داشت در انتهای مطلب و در قالب کامنت با ما در ارتباط باشید. بسیاری از ایرانیان ساکن دبی فروشگاههایی را در این بازار دایر کردهاند. السیف منطقه ای از دبی است که در تاریخ غوطه ور و دارای فرهنگ عظیم اماراتی است. گونه های مختلف ماهی که در طول شب فعالیت بیشتری دارند نیز ممکن است در این قسمت از نمایشگاه به نمایش گذاشته شوند. با اینکه امکانات رفاهی مانند چترهای آفتابی،اتاق پرو و دستشویی در این محل وجود ندارد، اما برای افرادی که به دنبال فرار از شلوغی ها شهر هستند یک محلی پر از آرامش است و به همین دلیل به آن ساحل سیاه می گویند. این سمورها در اصل گوشتخوارند و محل طبیعی زندگی آنها در نهرها، رودخانهها، باتلاقها و شالیزارهاست.

همچنین یک آکواریوم و پارک آبی بزرگ در محوطه این هتل وجود دارد. سرسره رقابت (Slitherine): این سرسره رقابتی، در ساختمانی بزرگ شبیه به معبد قرار گرفته است. این هتل در فاصله هشت دقیقهای از ساحل جمیران قرار دارد و معماری آن کاملا فرانسوی است. این بازار یکی از مکانهای برتر برای غذا خوردن و انجام فعالیت های مختلف در دبی است. DXB دارای یکی از پیشرفته ترین سیستم های امنیتی در جهان است که برای اطمینان از ایمنی و امنیت مسافران و کارکنان در بکار گرفته شده است. قوانین شهربازی آی ام جی برای ایمنی و راحتی بازدیدکنندگان اعمال میشوند. جالب است در سفر به دبیبدانید که ، آی ام جی بزرگترین مجموعه تفریحی سرپوشیده در دنیا است که با وسعتی معادل ۱۴۰ هزار متر مربع است و امکان پذیرای ۲۰ هزار گردشگر را در طول روز دارد و دارای هزاران جاذبه تفریحی از جمله : ترن هوایی و وسایل تفریحی هیجان انگیز با موضوع کاراکتر های کارتون نتورک و ابر قهرمان های مارول و دایناسورهای متحرک را دارد . شهر بازی آی ام جی ورلد به لحاظ تفریحات مخصوص بزرگسالان نیز سر پدرومادرها را حسابی گرم میکند. درهرصورت هرزمانی که به دبی سفر کردید، بازدید از برج خلیفه را فراموش نکنید. یکی از مهمترین مسائل سفر به دبی، حمل و نقل درون شهری است. این فرودگاه که یکی از برجستهترین فرودگاههای خاورمیانه نیز محسوب میشود با کد یاتا DXB و کد ایکائو OMDB شناخته میشود. نام این بازار از بازار «Meena» هندی که در شهر دهلی واقع است، برگرفته شده است. بازار مرشد در سبخه است که خودش چند خیابان و مرکز خرید دارد.

در ادامه ی خالدبن ولید خیابانی به نام الفهیدی هست که مرکز فروش لوازم صوتی و تصویری و الکتریکی است. همچنین در این خیابان دو مرکز معروف فروش لوازم کامپیوتری هم وجود دارد به نامهای «خلیج سنتر» و «العین سنتر» که در تقاطع خالدبن ولید و خیابان منخول است. در دبی فستیوال های خرید برگزار می شود که علاوه بر فروش اجناس با کیفیت با قیمت مناسب ، برنامه های مختلفی برای جذب بیشتر گردشگران اجرا می شود . آکواریوم دبی بخشی از یکی از بزرگترین پروژههای جذب گردشگر در دبی به حساب میآید. یکی از جذابترین ویژگیهای آن، دهکده بینالمللی است. در ادامه قیمت زعفران در دبی برای خرید از این برند را مشاهده می کنید. پارک خور یکی از بهترین پارکهای دبی است که در آن فضاهای سبز بسیاری تدارک دیده شده، همچنین زمینهای بازی متعددی در پارک خور وجود دارد که میتوانید کودکان را ساعتها در این مکان سرگرم کنید. تعداد رستوران، غذاخوری و محلهای خدماتی این بخش تا حدودی زیاد است و شما را ناخودآگاه سرگرم خوراکهای متنوع میکند. در بخش بعدی اماکن دیدنی این دو شهر را بررسی میکنیم تا اتصمیمگیری برایتان سادهتر شود. در سفر به شهرها و کشورهای مختلف، چه معیارهایی در اولویت قرار دارند؟ سفر به دبی هم می تواند تجارت باشد و هم سیاحت، دبی این شهر کوچک و اما لوکس جاذبه چندین کشور را در خود جای داده است.

  • تکنو نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی