تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی


اکثر مردم در مقطعی از زندگی خود احساس می کنند که به کف رسیده اند. اعتراف به چنین چیزی اشکالی ندارد; زیرا اولین قدم پذیرش واقعیت شرایط برای حرکت به سمت بهبود است. نیروی محرکه برای هر فردی متفاوت است. برای کسی، این عامل می تواند یک کتاب معنادار، برای کسی موسیقی محرک و برای کسی یک فیلم انگیزشی باشد. به همین بهانه در این مطلب به سراغ بهترین فیلم های انگیزشی می رویم.

اگر به دنبال بهترین فیلم هایی هستید که می توانند انرژی ذهنی شما را دوباره پر کنند و روحیه شما را بهبود بخشند، این لیست از بهترین فیلم های انگیزشی را بررسی کنید. این فیلم‌های الهام‌بخش شما را مملو از امید و دلگرمی می‌کنند که بیش از هر زمان دیگری به دیدن چشم‌اندازی جدید نیاز دارید.

فارست گامپ

جالب ترین اثر رابرت زمکیس بدون شک یکی از بهترین فیلم های انگیزشی جهان و یکی از بهترین فیلم های تاریخ سینماست. فارست گامپ با بازی تام هنکس تا حدی بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده است. این فیلم زندگی فارست گامپ را نشان می دهد. پسری بی گناه و مهربان اهل آلاباما. برخی از مهم ترین وقایع تاریخ ایالات متحده آمریکا از نگاه قهرمانی که می خواهد به عشق دوران کودکی خود برسد، توصیف می شود.

فارست گامپ تام هنکس برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شد. فارست گامپ برنده پنج جایزه اسکار بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین نویسنده، بهترین تدوین فیلم و بهترین جلوه های ویژه شد. فارست گامپ با داستان منحصر به فرد خود و جوایز و نامزدهای زیادی که فیلم کسب کرده است، به راحتی به لیست بهترین فیلم های انگیزشی می پیوندد.

رستگاری شاوشنک

«رستگاری در شاوشنک» برای دهه‌ها در صدر فهرست فیلم‌های دارای رتبه برتر IMDB بوده است. این فیلم درباره دوستی دو زندانی در زندان است. رستگاری شاوشنک برخی از مهم‌ترین درس‌های زندگی مانند قدرت امید را می‌آموزد و می‌تواند به تغییر دیدگاه شما نسبت به زندگی کمک کند.

شاید فیلم رستگاری در شاوشنک برنده اسکار نشده باشد، اما قلب تماشاگران را به دست آورد. از این رو این فیلم که یکی از بهترین فیلم های انگیزشی جهان است، نه تنها رتبه بالایی در امتیاز IMDB دارد، بلکه در فهرست بهترین فیلم های انگیزشی جای می گیرد.

به طبیعت وحشی

Into the Wild را می توان بهترین اثر شان پن دانست. این فیلم بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده و داستان زندگی کریستوفر مک کندلس را روایت می کند. کریستوفر در جستجوی زیبایی ناب طبیعت و دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم، زندگی عادی خود را رها می کند. او در طول سفرهایش ماجراهای زیادی دارد و با افرادی آشنا می شود که نقش مهمی در تعیین مسیر زندگی او خواهند داشت.

این ویدیو الهام بخش با تصاویر زیبا و جذاب همراه است. موسیقی متن فیلم Into the Wild اثر ادی ودر نیز برنده جایزه گلدن گلوب و جایزه گرمی شد. با وجود همه این ها، تماشای Wild می تواند چشمان شما را به شیوه ای متفاوت از زندگی باز کند.

دنبال خوشبختی رفتن

بازی ویل اسمیت در The Pursuit of Happyness یکی از بهترین نقش های او تا به امروز محسوب می شود. بسیاری از افراد با دیدن این فیلم نقطه عطفی را در زندگی خود تجربه کردند. یکی از بهترین فیلم های انگیزشی جهان، The Pursuit of Happyness، از داستان واقعی مردی به نام کریس گاردنر الهام گرفته شده است و خود او در این فیلم ظاهری کوتاه دارد. در این فیلم، کریس به عنوان فروشنده ای که باید از پسرش مراقبت کند، سعی می کند در کار و زندگی موفق شود.

جیدن اسمیت جوان در کنار نقش پدرش، کار بازیگری خود را نیز با بازی در نقش کریستوفر آغاز کرد، بنابراین سینمادوستان او را بیشتر از همه با فیلم «تعقیب خوشبختی» می شناسند. این فیلم به عنوان یک محصول انگیزشی بر اساس داستانی الهام بخش و دیالوگ های عمیق برای الهام بخشیدن به مخاطب در زندگی و حرفه خود ساخته شده است.

زندگی خوب است

هر کسی می تواند از این نمایشنامه دلخراش روبرتو بنینی الهام بگیرد. فیلم Life is Beautiful در طول جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد و داستان یک نویسنده یهودی و خانواده اش را دنبال می کند که در وحشت جنگ گرفتار شده اند. سپس از خرد خود استفاده می کند تا پسرش را از خطرات اردوگاه نجات دهد. Life is Beautiful به طرز ماهرانه ای کمدی، شوخ طبعی، مالیخولیایی و دیالوگ های عمیق را با هم ترکیب می کند تا روح تسلیم ناپذیر قهرمان را به مخاطب القا کند.

فیلم انگیزشی Life Is Beautiful برنده سه جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد، بهترین موسیقی متن و بهترین فیلم خارجی زبان شد. این فیلم همچنین برنده جایزه بفتا برای بهترین بازیگر مرد شد. به همین دلایل است که این فیلم درام انگیزشی روبرتو بنینی به زودی فراموش نخواهد شد.

انجمن شاعران مرده

کارنامه رابین ویلیامز شامل فیلم‌های بسیار خوبی است که نسل‌های آینده دهه‌ها درباره آن صحبت خواهند کرد. انجمن شاعران مرده در این میان برجسته است. این فیلم جالب و تاثیرگذار درباره جان کیتینگ، معلم انگلیسی است که از شعر برای آموزش درس های مهم زندگی به دانش آموزانش استفاده می کند.

فیلم انگیزشی Dead Poets Society برنده اسکار بهترین فیلمنامه شد. رابین ویلیامز همچنین به عنوان یک معلم مدرسه عملکرد ستودنی ارائه می دهد که نباید از دست داد. اگر به دنبال بهترین فیلم های انگیزشی با بازی رابین ویلیامز هستید، Dead Poets Society را ببینید تا از درس های شاعرانه زندگی الهام بگیرید.

زندگی عجیبی است

از زمان اکرانش در دهه 1940، این یک زندگی شگفت انگیز به یکی از محبوب ترین فیلم های کریسمس تبدیل شده است. دیرهنگام بودن این فیلم گواه بزرگی آن است. شاهکار فرانک کاپرا داستان مردی را روایت می کند که می خواهد در شب کریسمس خود را بکشد. اما فرشته ای از بهشت ​​او را نجات می دهد، به او نشان می دهد که اگر از ابتدا وجود نداشت، زندگی چگونه بود و ارزش واقعی وجودش را به او نشان می دهد.

این فیلم هیجان انگیز برنده جایزه گلدن گلوب برای کارگردانی شد. فیلم‌های کاپرا برای دهه‌ها به خاطر مهارت او در بازگرداندن اعتماد به نفس مردم به یادگار مانده است. دیدن این شاهکار شما را سرشار از امید می کند.

 

  • تکنو نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی