تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

۵ مطلب در مهر ۱۴۰۳ ثبت شده است


با محاسبات ساده می توان دریافت که تقریباً 1/3 زندگی خود را می خوابیم. بنابراین با وجود اینکه روی انتخاب مبلمان، پوشاک و کفش حساس هستیم، اما باید به فکر تشک های استاندارد و مناسب برای یک خواب راحت باشیم.

به گزارش هوگر، سرویس ایسنا بازار، بسیاری از ما به دلیل نداشتن تجربه و احتیاط هنگام خرید تشک با بلاتکلیفی زیادی مواجه می شویم.
برای خرید تشک رویال با نمایندگی تشک رویال تماس بگیرید.
چرا باید تشک خود را عوض کنید؟

قبل از خرید یک تشک جدید، بدون شک باید پاسخی اساسی برای این سوال پیدا کنیم. در واقع، ما اغلب زمانی که از بیماری های مختلفی مانند درد مفاصل یا انحراف ستون فقرات رنج می بریم، تشک نو می خریم.

اگرچه در حال حاضر خرید یک تشک جدید و خوب مهم و ضروری است، اما ممکن است به حل مشکلات طولانی مدت شما کمکی نکند. بنابراین، بد نیست بدانید چه زمانی باید تشک خود را تعویض کنید؟

اولین دلیل برای خرید تشک جدید تغییر در شرایط فیزیکی بدن شماست. در واقع، ممکن است بدن شما از زمانی که تشک را خریده اید، تغییرات زیادی کرده باشد، مانند افزایش وزن، کاهش وزن یا افزایش قد. این در حالی بود که به دلیل شرایط جسمانی روز اول تشک خریدم. با این حال، حتی اگر یک تشک باکیفیت خریداری کنید، پس از چند سال باید آن را تعویض کنید.

تغییرات سبک زندگی ممکن است شما را به خرید یک تشک جدید ترغیب کند. به عنوان مثال، تشکی که امروز روی آن می خوابید ممکن است زمانی متعلق به همسرتان یا یکی دیگر از اعضای خانواده باشد. در نتیجه ممکن است این تشک به طور کامل از بدن شما و نیازهای آن پشتیبانی نکند. همچنین، اگر تشک مشترک دارید، مهم است که تشکی را انتخاب کنید که برای هر دوی شما راحت باشد.

از دیگر دلایل خرید تشک، تجمع بسیاری از مواد ناشناخته مانند سلول های مرده پوست، مایعات بدن، گرد و غبار و موهای حیوانات است. در واقع پس از 10 سال تجمع این مواد باعث می شود تشک شما دو برابر وزن اولیه خود وزن داشته باشد. با این توضیح، حتی اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که دچار انواع آلرژی ها و بیماری های پوستی نشوید، تشک شما به خوبی روز اول نخواهد بود.

دردهای عضلانی، متورم شدن دست ها و پاها، احساس خستگی حتی پس از یک خواب طولانی، یا حساسیت های پوستی، همگی از نشانه های تغییر تشک هستند. به عنوان مثال، تشک شما ممکن است از نظر فیزیکی نیازهای شما را برآورده کند، اما به دلیل استفاده از مواد حساسیت زا در آن باعث تعریق بدن شما شود. با این حال، شما به یک تشک عرق‌گیر نیاز دارید. از دیگر محصولات موجود در بازار تشک های ضد حساسیت، ضد آب، ارتوپدی و طبی است.

نوع تشک

زمانی که تصمیم به تعویض تشک خود می گیرید با محصولات بسیار متنوعی روبرو می شوید که انتخاب را برای شما سخت می کند. امروزه با توجه به نیازهای مختلف کاربران، تشک ها در انواع مختلفی تولید می شوند که هر کدام برای افرادی با ویژگی های خاص بهترین کارایی را دارند. بنابراین قبل از خرید بهتر است کمی با انواع تشک آشنا شوید.

تشک فنری نصب شده

تشک های فنری سال هاست که تولید می شوند و یکی از قدیمی ترین انواع تشک ها به شمار می روند. در بدنه این تشک ها از فنر استفاده شده که باعث انعطاف فوق العاده آن ها می شود به همین دلیل است که تشک فنری را معمولاً تشک نرم و درمانی می نامند.

در این نوع تشک از فنرها به دو صورت متصل یا جدا شده استفاده می شود. در تشک فنری متصل، فنرها در سراسر تخت به هم متصل می شوند.

این اتصال باعث می شود که تشک بسیار نرم شود، بنابراین کودکان یا کسانی که مشکل مفصلی یا استخوانی ندارند، می توانند راحت روی آن بخوابند. ضمناً قیمت تشک فنری چسبیده نسبت به انواع دیگر کمتر است.

با این حال، این تشک ها معایبی نیز دارند.

از جمله نکات منفی تشک فنری چسبیده امکان تولید صدا به دلیل انحراف فنرها و اصطکاک آنها با یکدیگر است. البته بستگی به کیفیت تشک دارد و بعید است این اتفاق بیفتد. همچنین به دلیل اتصال کلاف ها در تشک فنر متصل، فشار ناشی از وزن کاربر در سراسر تخت پخش می شود.

این می تواند یک مشکل بزرگ برای تخت های دو نفره باشد زیرا وقتی یک کاربر حرکت می کند، روی کاربر دیگر تأثیر می گذارد. علاوه بر این، نرمی بیش از حد تشک فنری متصل گاهی منجر به حمایت ناکافی از ستون فقرات می شود، زیرا فشار وزن کاربر بر روی باسن و شانه ها نیز باعث فرورفتگی قسمت میانی تشک و گود شدن آن در زیر باسن و ستون فقرات می شود. .

از شرکت های داخلی که سال هاست تشک یکپارچه تولید می کنند می توان به برند رویا، برند دانلپ و برند ویستر اشاره کرد که محصولات خود را از طریق فروشگاه هایی مانند هوگر به فروش می رسانند.

تشک فنری مجزا (لپ فنر)

سال ها پس از آشکار شدن معایب تشک های فنر متصل، طراحان به این نتیجه رسیدند که جداسازی فنرها برخی از مشکلات این تشک ها را حل می کند. در تخت های بهاری یا بهاری انفرادی، گل ها کنار هم در جیب قرار می گیرند.

به دلیل این آرایش مستقل، هر فنر به طور مستقل کار می کند و روی یکدیگر تأثیر نمی گذارد. در نتیجه در تشک فنری مجزا صدایی در اثر اصطکاک وجود ندارد و عملکرد مجزای فنرها حمایت بهتری از پشت و ستون فقرات می کند.

حتی در تخت‌خواب‌های دو نفره، تشک‌های فنری مجزا راحتی بیشتری را نسبت به مدل‌های فنری متصل به کاربر ارائه می‌کنند و انعطاف‌پذیری ناشی از غلتش را به فرد بعدی منتقل نمی‌کنند.

علاوه بر موارد فوق تشک فنری مجزا به دلیل قابلیت تنفس بهتر لایه های زیرین دارای خواص طبی، آنتی باکتریال و ضد حساسیت بهتری نسبت به تشک فنری چسبیده می باشد. در حال حاضر برندهای رویا و دانلوپ از جمله شرکت های تولید کننده تشک های فنری ویژه در ایران هستند که محصولات آنها را می توانید از سایت فروشگاه خوگر خریداری کنید.

تشک مموری فوم

مموری فوم یا مموری فوم یکی از موادی است که بیش از نیم قرن در صنعت هوافضا مورد استفاده قرار می گیرد، اگرچه اخیراً برای تشک های خواب با کیفیت استفاده شده است. فوم ماده ای است که با توجه به فشار و حرارت دریافتی تغییر شکل می دهد. بنابراین از این تعریف ساده می توان فهمید که تشک مموری فوم بسته به وزن کاربر، نوع عضله و دمای بدن، عملکرد کاملا متفاوتی دارد.

در تشک مموری فوم میزان فشار وارد شده به قسمت های مختلف بدن متفاوت است و این حالت منجر به خون رسانی بهتر به قسمت های بدن، حمایت کامل از کمر و ستون فقرات و جلوگیری از درد عضلانی می شود.

علاوه بر این، با تشک فوم مموری دوگانه، انرژی ناشی از غلتش به کاربر جانبی منتقل نمی شود. تشک مموری فوم با توجه به ویژگی های فوق خواص درمانی بیشتری نسبت به مدل های فنری دارد. اما قیمت این تشک ها نسبت به مدل های دیگر بسیار گران است. تولیدکنندگان تشک مانند تشک داتیس، تشک دانلپ، تشک دانلوپیلو، تشک ویستار و تشک رویا از جمله برندهای داخلی هستند که تشک های مموری فوم پایدار را با قیمت مناسب تولید می کنند.

از شهرت

اولین نمونه‌های پنجره‌های هوا، دستگاه‌های ساده، فشرده و قابل حملی بودند که برای ایجاد پنجره با هوا پر می‌شدند. تشک های اولیه اغلب برای مسافرت یا به عنوان وسایل تفریحی در استخر استفاده می شدند. اما کولرهای امروزی دارای یک محفظه داخلی بزرگ هستند که با هوا پر شده و با فوم و الیاف دیگر پوشانده شده است.

همچنین فشار هوای داخل تشک بادی معمولا توسط پمپ برقی تامین می شود.

از مزایای تشک بادی می توان به تغییر نرمی یا سختی آن با کاهش یا افزایش فشار هوا اشاره کرد که در نوع خود بی نظیر است. این تغییر فشار به شما این امکان را می دهد که بهترین حالت خواب ممکن را انتخاب کنید.

ملافه آبی

ممکن است لازم باشد حوله یا کیسه آب گرم را روی قسمتی از بدن خود قرار دهید که گرفتگی را تجربه می کند و کمی احساس آرامش خواهید کرد. تشک های دقیقه آبی نیز همین کار را در مقیاس بزرگتر انجام می دهند.

تشک های آبی علاوه بر فوم و سایر الیاف از آب استفاده می کنند و دمای آب را می توان به دلخواه تغییر داد. با این حال، تشک آبی برای افرادی که از کمردرد و اسپاسم عضلانی رنج می برند یک انتخاب ایده آل است. حتی در فصول گرم سال با کاهش دمای تشک می توانید در یک تخت خنک بخوابید.

تشک لاتکس

شاید فکر کنید تشک های لاتکس دارای آسترهای پلاستیکی و ضد حساسیت هستند، اما در واقع این تشک ها شبیه انواع دیگر هستند و در داخل آن از پلاستیک استفاده شده است. در واقع لاستیک نسبت به مموری فوم انعطاف پذیری بیشتری دارد و به دلیل کاهش ضخامت تشک از وزن آن می کاهد. تشک هایی مانند Memory Foam می توانند قسمت های مختلف بدن را پشتیبانی کنند و فشار ناشی از سر خوردن را به مکان دیگری منتقل نمی کنند.

علاوه بر این تشک لاتکس نسبت به مدل های مموری فوم انعطاف پذیری بیشتری دارد و این به معنای ماندگاری بیشتر این محصول است. در بین شرکت های ایرانی، برندهای دانلوپیکو و داتیس تشک های لاتکس تولید می کنند که محصولات آن را می توان از طریق سایت های خرید اینترنتی مانند خوگر خریداری کرد.

  • تکنو نیوز


بک لینک ها از نظر رتبه بندی موتورهای جستجو اهمیت ویژه ای دارند. با این حال، باید توجه داشت که همه لینک ها تاثیر یکسانی در رتبه بندی ندارند. در حالی که برخی از لینک ها به بهبود رتبه سایت کمک می کنند، برخی دیگر باعث کاهش رتبه سایت می شوند. با ما همراه باشید تا با راز بک لینک بیشتر آشنا شوید.

بک لینک چیست؟

لینک از یک سایت به سایت دیگر بک لینک نامیده می شود. در این مورد گفته می شود که سایت الف یک بک لینک به سایت B ارائه کرده است، از طرفی سایت B یک بک لینک از سایت A دریافت کرده است، برای درک کامل موضوع به تصویر زیر توجه کنید:

کاربر در وب سایت A از وب سایت A خارج می شود و با کلیک روی لینک مورد نظر وارد وب سایت B می شود. بنابراین این لینک یک لینک خروجی برای وب سایت A و یک لینک ورودی برای وب سایت B محسوب می شود.

مقدمه ای بر انواع پیوست

علاوه بر بک لینک های ورودی یا خروجی، دسته های دیگری از بک لینک ها نیز وجود دارند که دو نوع بک لینک هستند: فالو و نوفالو.

بک لینک سورو

وقتی گوگل به هر صفحه وب رتبه ای اختصاص می دهد و در واقع رتبه هر صفحه را نمایش می دهد، بک لینک ها تحت تاثیر رتبه قرار می گیرند. با معرفی PageRank، هر بک لینک می تواند بخشی از آن رتبه صفحه را با توجه به شرایط خود به صفحه هدف منتقل کند. همه بک لینک ها به صورت پیش فرض این رتبه را منتقل می کنند و تحت این شرایط بک لینک فالو نامیده می شوند.

بدون بک لینک برای دنبال کردن

اما برخی از مدیران وب با استفاده از کدهای HTML ساده از این روند اجتناب می کنند. به این ترتیب، یک صفحه می تواند پیوندی به صفحه ای از سایت دیگر داشته باشد، اما وضعیت و ارزش خود را از صفحه اصلی دریافت نمی کند. به این نوع بک لینک، بک لینک نوفالو می گویند.

تاثیر بک لینک بر سئو

همانطور که می بینید، بک لینک ها کاربران را مستقیماً از یک وب سایت به وب سایت دیگر می برند. به عبارت دیگر، بک لینک ها پورتال هایی هستند که کاربران از طریق آنها در فضای نت حرکت می کنند. دو موقعیت را در نظر بگیرید. وضعیتی که ده در به روی یک سکو باز باشد، وضعیتی است که هزار در به روی آن باز باشد. با این حال، احتمالاً کاربران بیشتری به آن وب سایت هدایت می شوند. بنابراین بک لینک ها شانس جذب کاربران به یک وب سایت را افزایش می دهند.

وب سایت ها تا زمانی که بازدید کننده نداشته باشند فرصتی برای بهبود رتبه خود ندارند. رتبه بندی سایت های گوگل در صفحات جستجو به رفتار کاربران در سایت بستگی دارد. با هر کاربری که یک صفحه وب سایت را برای مدت طولانی مرور می کند یا پس از مدتی از همان وب سایت بازدید می کند، رتبه سایت افزایش می یابد. برای خرید بک لینک به سایت دستی بر ایران مراجعه نمایید.

اما این در واقع یک اثر غیر مستقیم بک لینک در سئو است. تاثیر اصلی و مستقیم بک لینک ها بر سئو چیزی است. مشکل این است که یک وب سایت تنها زمانی می تواند از وب سایت های دیگر بک لینک بگیرد که دارای محتوای جدید، جالب یا معتبر باشد. در غیر این صورت، هیچ وب سایتی به محتوای بی فایده یا جعلی پیوند داده نمی شود.

بنابراین، گوگل آخرین مورد را به عنوان یک رای مثبت می بیند. رای های داده شده توسط وب سایت های دیگر. هر چه یک وب سایت رای بیشتری داشته باشد، اعتبار آن بیشتر است و در نتیجه، جایگاه بهتری در صفحه نتایج جستجو دارد. این تاثیر مستقیم بر سئو دارد.

  • تکنو نیوز


مسدود کردن مسیرهای سرقت: با استفاده از سنسورهای مختلف برای تشخیص باز شدن در - تشخیص ضربه، تمام مسیرهای سارق مسدود می شود و در صورت پیدا کردن سارق، سنسور تشخیص حرکت آخرین فرصت را از سارق می گیرد. . و سرقت را به صورت گسترده اعلام می کند: آژیر یا چراغ چشمک زن به صورت عمومی اعلام می شود و حتی سرقت از طریق تلفن یا پیامک به افراد ضروری یا پلیس اعلام می شود تا بلافاصله به محل برسند. .

سیستم اعلام حریق: سیستم اعلام حریق این قابلیت را دارد که از حسگرهای دود برای خاموش کردن آتش قبل از گسترش آن استفاده کند.

سیستم دینگ دونگ: در اماکن تجاری در صورت مشغله مغازه داران، سیستم دینگ دونگ با صدای وی ورود فرد را اعلام می کند و بدین ترتیب سیستم امنیتی و ایمنی عملکرد خود را در سیستم اعلام سرقت نشان می دهد.

پس از تکمیل تنظیمات آلارم، می‌توانیم شماره یا شماره تلفن مورد نظر خود را از خط ثابت یا تلفن همراه وارد کنیم و همچنین مکالمه را با صدای خود ضبط کنیم تا بتوانیم هنگام فعال شدن آن را بشنویم.
 راهنمای خرید دزدگیر را از شرکت مرکزی آژیر بگیرید.

دزدگیر در ساختمان های مسکونی:

در ساختمان های آپارتمانی به دلیل ترافیک سنگین و تردد ساکنان و مهمانان، افراد از فرصت آشنایی با یکدیگر محروم می شوند و تشخیص افراد برای ساکنان مجتمع دشوار است که این امر منجر به ترافیک سنگین و سوء استفاده می شود. توسط دلالان و کسانی که منتظر ورود به منازل ساکنان مجتمع هستند، بهترین زمان برای ورود دلالان و سارقان زمانی است که با افراد خود در محوطه هستند و مجتمع مقابل خود را کنترل می کنند. سنسور) و باتری در صورت قطع برق (در صورت وجود برق، باتری شروع به شارژ می کند و در صورت قطع برق شروع به تخلیه می کند) و یک آژیر و یک سیگنال صوتی پیزوالکتریک و یک کنترل از راه دور. باید در اسرع وقت از ورود سارق به خانه با یک چشم دیده می شود و صدای آژیر شنیده می شود که باعث سردرگمی، ترس و استرس سارقانی می شود که فقط به خروج از محل فکر می کنند. از قبل در حافظه خود، تلفن همراه شما همزمان با آژیر زنگ تلفن های انتخاب شده را شروع می کند.

  • تکنو نیوز


برای افرادی که سمعک دارند، سمعک بسیار مهم است. افراد مسن و بیمار کم شنوا باید از سمعک استفاده کنند تا صداهای محیطی را بهتر بشنوند. انتخاب سمعک مناسب برای کم شنوایی مهم است. سمعک ها در اندازه ها و سبک های مختلف تولید و فروخته می شوند که در صورت نیاز می توان از آنها استفاده کرد. تشخیص اینکه از کدام نوع سمعک استفاده کند به عهده شنونده است. همچنین اگر قصد خرید سمعک را دارید، باید راهنمای خرید سمعک را به دقت دنبال کنید و سمعک مورد نیاز خود را طبق دستورالعمل خرید خریداری کنید. راهنمای خرید سمعک ما را بررسی کنید تا به افراد ناشنوا کمک کنیم تا صداهای اطراف خود را بهتر بشنوند. با انتخاب سمعک مناسب، نگران کم شنوایی نخواهید بود و به راحتی می توانید از کیفیت و عملکرد انواع سمعک ها لذت ببرید. راهنمای کامل خرید سمعک ما را بررسی کنید و سمعک مناسب برای گوش خود را بیابید. تا انتها با نمایندگی سمعک در مرکز تهران همراه باشید.

علل کم شنوایی

شایع ترین نوع کم شنوایی، بیماری حلزونی است که به آن کم شنوایی حسی عصبی می گویند که معمولاً در اثر آسیب به سلول های مویی ریز حلزون ایجاد می شود. این سلول ها امواج صوتی ورودی را به سیگنال های الکتریکی تبدیل می کنند که از طریق اعصاب حسی به مغز منتقل می شود. مغز سیگنال ها را به عنوان صداهای قابل شنیدن گفتار تفسیر می کند.

افزایش سن و قرار گرفتن در معرض صداهای بلند مهم ترین علل آسیب به این سلول های حساس شنوایی است، اما برخی داروها، بیماری ها و سابقه خانوادگی مشکلات شنوایی نیز می توانند خطر کم شنوایی را افزایش دهند.

اکثر افرادی که مشکلات شنوایی دارند سالخورده هستند. طبق گزارش موسسه ملی ناشنوایی و سایر اختلالات ارتباطی، نزدیک به یک سوم افراد 65 تا 74 ساله مشکلات شنوایی را گزارش می کنند. و این تعداد در سن 75 سالگی به نصف کاهش می یابد.

شواهد قوی وجود دارد که مشکلات شنوایی درمان نشده در بزرگسالان یک مشکل عمده سلامت ملی است و تحقیقات جدید آنها را با سایر مشکلات سلامتی جدی مانند افسردگی، کمبود حافظه و توجه و شاید حتی زوال عقل مرتبط می‌داند.

کم شنوایی حسی عصبی اغلب قابل درمان نیست، اما می توان با استفاده از سمعک هایی که به طور انتخابی صدا را تقویت می کنند، کنترل کرد. کارشناس رزونانس سمعک می تواند شما را در انتخاب سمعک مناسب راهنمایی کند. با این حال، برای افرادی که مشکلات شنوایی شدید یا کم شنوایی فقط در یک گوش دارند، می‌توان این مورد را از طریق جراحی کاشت حلزون تنظیم کرد، که با تحریک الکتریکی عصب شنوایی، قسمت آسیب دیده سیستم شنوایی را دور می‌زند. برای انجام شنوایی سنجی در تهران کلیک کنید.

مشکل شنوایی موقت

این نوع مشکل شنوایی کمتر رایج است و معمولاً از انسداد فیزیکی یا تغییر شکل گوش میانی یا خارجی ناشی می شود. اوتیت میانی که در اثر تجمع مایع در گوش میانی به دلیل عفونت و برخی اختلالات خاص ایجاد می شود، از رسیدن صدا به گوش داخلی و مغز جلوگیری می کند.

از بین بردن تجمع جرم گوش در گوش خارجی، درمان عفونت گوش میانی و جراحی اصلاحی در صورت بروز ناهنجاری ها اغلب شنوایی را بازیابی می کند. در غیر این صورت ممکن است نیاز به استفاده از سمعک داشته باشید.

افراد مسن گاهی اوقات ترکیبی از هر دو نوع کم شنوایی (سیستمی و حسی عصبی) دارند. به عنوان مثال، کاهش شنوایی مرتبط با افزایش سن با موم در گوش میانی می تواند در انتقال صدا به گوش داخلی اختلال ایجاد کند. برای تعمیر سمعک در شمال تهران با ما تماس بگیرید.

  • تکنو نیوز

متن آهنگ علیرضا قربانی مرا بخاطر دل شکسته ام ببخش

ﻣﺮا ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ دل ﺷﻜﺴﺘﻪ ام ﺑﺒﺨﺶ

ﻣﺮا ﻛﻪ از ﻧﺪﻳﺪن ﺗﻮ ﺧﺴﺘﻪ ام ﺑﺒﺨﺶ

اﮔﺮ ﺑﻪ اﻧﺘﻈﺎر ﺗﻮ ﻧﺸﺴﺘﻪ ام ﻫﻨﻮز

ﺑﻪ دﻳﮕﺮی اﮔﺮ ﻛﻪ دل ﻧﺒﺴﺘﻪ ام ﺑﺒﺨﺶ

ﺑﺒﺨﺶ اﮔﺮ ﻛﻪ ﺑﺎ ﺧﻴﺎل ﺑﻮدن ﺗﻮ زﻧﺪه ام اﮔﺮ ﺗﻮ را ﻧﺒﺮدم از ﻳﺎد

ﺑﺒﺨﺶ اﮔﺮ ﻛﻪ از اﻣﻴﺪ دﻳﺪن ﺗﻮ ﮔﻔﺘﻪ ام ﺑﻪ آرزوی رﻓﺘﻪ ﺑﺮ ﺑﺎد

ﺗﻮﻳﻰ ﺗﻤﺎم ﻣﺎﺟﺮا ﻛﻪ رﻓﺘﻪ ای وﻟﻰ ﻣﺮا ﺑﻪ ﺣﺎل ﺧﻮد ﻧﻤﻴﮕﺬاری

ﺻﺪای ﻗﻠﺐ ﻣﻦ ﭼﺮا ﻏﻤﺖ ﻧﻤﻴﻜﺸﺪ ﻣﺮا ﭼﺮا ﻫﻨﻮز اداﻣﻪ داری

ﺳﻜﻮت ﻗﺒﻞ رﻓﺘﻨﺖ ﻧﻤﺎﻧﺪﻧﺖ ﻧﺪﻳﺪﻧﺖ ﻣﺮا ﺑﻪ اﻳﻦ ﺟﻨﻮن ﻛﺸﻴﺪه

ﭼﻪ ﺣﺴﺮﺗﻰ ﺳﺖ ﺑﺮ دﻟﻢ ﻛﻪ از ﺗﻤﺎم ﺑﻮدﻧﺖ ﻧﺒﻮدﻧﺖ ﺑﻪ ﻣﻦ رﺳﻴﺪه

ﺗﻮﻳﻰ ﺗﻤﺎم ﻣﺎﺟﺮا ﻛﻪ رﻓﺘﻪ ای وﻟﻰ ﻣﺮا ﺑﻪ ﺣﺎل ﺧﻮد ﻧﻤﻴﮕﺬاری

ﺻﺪای ﻗﻠﺐ ﻣﻦ ﭼﺮا ﻏﻤﺖ ﻧﻤﻴﻜﺸﺪ ﻣﺮا ﭼﺮا ﻫﻨﻮز اداﻣﻪ داری

 آهنگ علیرضا قربانی به نام «مرا بخاطر دل شکسته ام ببخش»

  • تکنو نیوز