تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۰۲:۵۵ ب.ظ

آبپاش هانتر چیست و چرا به آن نیاز داریم؟


اگر به دنبال خرید آبپاشی هستید که مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش داشته باشد و پاره نشود، ما آبپاش هانتر را به شما پیشنهاد می کنیم. هانتر یکی از برندهای معروف آمریکایی است که محصولات با کیفیت تولید می کند. این برند آبپاش در برابر شرایط آب و هوایی مختلف در هر منطقه و یا سیستم آبیاری بسیار مقاوم بوده و با سهولت در نصب و سرویس نگهداری سیستم های آبیاری را تسهیل نموده است. مزیت دیگر خرید اسپرینکلر هانتر این است که می توانند فشار بیشتری را در هر سطح تحمل کنند. بنابراین تحمل بالایی در برابر تنش آبی و هوای سرد زمستان دارند. بازرگانی آب نیرو به عنوان تامین کننده و توزیع کننده انواع سیستم های آبپاش مخفی، انواع اسپرینکلر هانتر را با تضمین کیفیت و بهترین قیمت ارائه می دهد.

آیا اسپرینکلر هانتر تمیز است؟

آبیاری زمین های کشاورزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای اینکه بتوانیم نیازهای جمعیت عظیم کشورمان را تامین کنیم و بتوانیم محصولات خود را به خارج از کشور صادر کنیم، باید زمین های کشاورزی را با دقت آبیاری و منابع آبی را تامین کنیم. با این حال، یک نکته حیاتی وجود دارد که باید به آن توجه کرد. بیشترین مصرف آب در کشور ما به کشاورزی اختصاص دارد. در صورت آبگرفتگی زمین های کشاورزی با مشکل کمبود آب مواجه خواهیم شد. اما راه حل چیست؟ در این راستا سیستم های آبیاری جدیدی طراحی شده اند که معمولاً می توانند مصرف آب را بهینه کرده و مزارع را به بهترین نحو آبیاری کنند.

شایان ذکر است استفاده از تجهیزات مناسب مانند سمپاش هانتر باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود. سمپاش شکارچی به عنوان ابزاری موثر در صنایع مختلف از جمله:

آبیاری مزارع و باغات

آبیاری باغات و منازل شهری

آبیاری گلخانه ها

آبیاری پروژه های صنعتی و ...

لازم به ذکر است که این دستگاه به دلیل داشتن بدنه باریک و ظریف و اجزای تشکیل دهنده آن شامل بدنه، فیلتر، نازل و رایزر به راحتی در مکان های مختلف قابل نصب می باشد. شاید از خود بپرسید که رایزر چیست؟ رایزر جزئی از لوله تهویه در یک اسپرینکلر است. هنگامی که فشار آب از طریق شلنگ به آبپاش های شکارچی می رسد، شکارچی را بالا می برد و اگر آن را در زیرزمین پنهان کنید، از زیرزمین خارج می شود.

انواع آبپاش هانتر آبیاری

بسته به نیاز و شرایط استفاده خود می توانید آبپاش هانتر را در یکی از مدل های آن خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی آب نرو دارای مدل های آبپاش مخفی Rotator، MP و Hunter PS ULTRA برای مشتریان عزیزی است که می توانند محصول را با قیمت بسیار پایین خریداری کنند.

اسپرینکلرهای دوار دارای یک سری روتور هستند که می توانند آب را در جهات مختلف توزیع کنند. همچنین این نوع اسپری هانتر از محصولات پرفروش ما در شرکت بازرگانی آب نرو هانتر می باشد که نظر هر خریداری را به خود جلب می کند. آبپاش روتاری هانتر دارای 12 نازل توزیع آب در بدنه خود است که می توان از آنها برای پمپاژ آب به شعاع های مختلف استفاده کرد.

چرا به این آبپاش نیاز داریم؟

دلایل مختلفی برای استفاده از آبپاش هانتر برای آبیاری مزارع و باغ ها وجود دارد که در بالا به برخی از آنها اشاره کردیم. بیشتر منابع آب برای کشاورزی مصرف می شود و به دلیل کمبود منابع آب، بخش کشاورزی به روش های آبیاری بیشتری نیاز دارد. از سوی دیگر، برخی از روش‌های آبیاری مرسوم و نادرست، خطرات زیست‌محیطی و هدر رفت آب را افزایش می‌دهد. https://baladshim.ir/%d8%a2%d8%a8%d9%be%d8%a7%d8%b4-%d9%87%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b1-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%da%86%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d9%87-%d8%a2%d9%86-%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c%d9%85%d8%9f-59936

استفاده هوشمندانه‌تر از آب از طریق روش‌های آبیاری مدرن، از جمله فواره‌های شکارچی، تا حد زیادی به رفع چالش کمبود آب و حفاظت از محیط‌زیست کمک می‌کند. آبیاری مبتنی بر علم و فناوری به طور هوشمند آب را به مزارع می رساند و مصرف آب را کاهش می دهد و از هدر رفتن آب جلوگیری می کند.

استفاده از آبپاش هانتر و روش های آبیاری قطره ای در چمن ها به عنوان گزینه ای مناسب به کنترل دقیق و کاهش مصرف آب در این زمینه کمک می کند. همچنین این اقدام هوشمند به جلوگیری از آسیب گیاهان و حفظ تعادل اکولوژیکی جهان کمک می کند. در نهایت، ادغام فناوری های پیشرفته آبیاری در ارتباط با محیط زیست، مردم و محصولات کشاورزی گامی مثبت برای حل مشکلات مربوط به مدیریت منابع آب و کشاورزی خواهد بود.

اخرین حرف

مزایای فراوان فیلترهای آب هانتر این محصول را به یکی از پرطرفدارترین محصولات فروشگاه آبرسان نیرو تبدیل کرده است. این دستگاه در شرایط مختلف با آبیاری، تنظیم شعاع پاشش آب، طراحی خوب و قابلیت خود پنهان شدن قابل استفاده است. آبپاش هانتر علاوه بر تمامی مزیت هایی که بیان کردیم از بدنه ای مقاوم و البته بدنه ای انعطاف پذیر تشکیل شده است که امکان استفاده از آن در محیط را بسیار تسهیل می کند. اگر به دنبال ابزاری واقعا مطمئن برای صرفه جویی در آب مورد نیاز زمین کشاورزی یا پارک خود هستید، خرید اسپری هانتر را از بازرگانی آب نیرو از دست ندهید. برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت iran-pump.com مراجعه کنید.

  • تکنو نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی