تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۲ ثبت شده است

متن آهنگ حرفای جدید میزنی عذر و بهونه تا کی سینا پارسیان

حرفی جدید میزنی عذر و بهونه تا کی نفس کسی رو بگیری مگه زنده میمونه تا کی!♫!

آهنگ جدید سینا پارسیان به نام «حرفای جدید میزنی عذر و بهونه تا کی»

  • تکنو نیوز


این سوال بسیار مطرح است و همه باید در انتخاب سالن زیبایی و آرایشگاه دقت کنند و بهترین را انتخاب کنند; به ویژه با معرفی خدمات زیبایی دائمی که با بی حسی موضعی انجام می شود و تزریق آن آسان است، اهمیت این موضوع بیشتر می شود. برای اطلاع از خدمات سالن زیبایی و خدمات منظم زیبایی با ما همراه باشید.

خدمات سالن زیبایی

گستره زیبایی آرایشگاه های زنانه به حوزه های مختلفی تقسیم می شود و بسیار گسترده و متنوع است. این خدمات در قسمت های مختلف صورت و بدن انجام می شود. مهمترین آنها عبارتند از:

خدمات زیبایی پوست و مو

خدمات زیبایی ناخن

خدمات زیبایی دست

خدمات زیبایی پا

خدمات آرایشی برای ابرو

درمان زیبایی دهان

خدمات زیبایی چشم

خدمات زیبایی دائمی

که...

اکثر سرویس هایی که نام بردیم سال هاست مورد استفاده قرار می گیرند اما به مرور زمان پیشرفت کرده و مدل ها و روش های جدیدی به آن ها اضافه شده است. اما از طرفی خدمات زیبایی دائمی روشی کاملاً جدید است و سالهاست که مورد استفاده قرار می گیرد و توجه خانم ها یا حتی آقایان را به خود جلب کرده است. به عبارت دیگر می توان گفت بیشترین درآمد سالن های زیبایی در حال حاضر از طریق خدمات زیبایی دائمی به دست می آید و به کارگیری این روش رونق جدیدی برای آرایشگاه ها به ارمغان آورده است.

فرم 1

خدمات زیبایی دائمی

خدمات زیبایی دائمی معمولاً نوعی از خدمات سالن زیبایی است که در قسمت های مختلف صورت مانند: ابرو، لب، ناخن، پوست و چشم انجام می شود و در زیباسازی بسیار موثر است. خدمات دائمی در واقع دوام و ماندگاری بیشتری نسبت به درمان های زیبایی معمولی دارند. به همین دلیل است که به آنها خدمات دائمی می گویند. اما لازم به ذکر است که این خدمات زیبایی دائمی تا پایان عمر اثر دائمی ندارند، بلکه برای این منظور لازم است آنها را احیا کنید تا از نتایج آنها برای مدت طولانی لذت ببرید.

میکروبلیدینگ ابرو رایج ترین درمان زیبایی دائمی است

از جمله خدمات زیبایی دائمی که در آرایشگاه های زنانه استفاده می شود عبارتند از: میکروبلیدینگ ابرو رایج ترین گزینه است و احتمالاً بهترین گزینه ای است که اگر به اطراف نگاه کنید می توانید پیدا کنید. میکروبلیدینگ در واقع یکی از کم تهاجمی ترین انواع خدمات زیبایی دائمی است که باید تحت بیهوشی انجام شود.

یک مرد جوان

در این روش از دستگاه مخصوصی متشکل از سوزن های کوچک نانو استفاده می شود و این دستگاه با کمک اپراتور رنگ خاصی از میکروبلیدینگ را به پوست زیر ابرو منتقل می کند و به این ترتیب خطوطی شبیه مو ایجاد می کند. روی ابروها ظاهر می شود. نتیجه این روش بسیار طبیعی و زیبا است و این مشکلات مزایای زیادی دارد و به همین دلیل تقاضا برای میکروبلیدینگ ابرو در سالن های زیبایی بسیار زیاد است.

مزایای میکروبلیدینگ ابرو

از مهمترین مزایای میکروبلیدینگ ابرو به عنوان یکی از بهترین خدمات سالن زیبایی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نتایج طبیعی را ارائه می دهد

زیبایی ابرو و صورت را افزایش دهید

فرصتی برای اصلاح عیوب ابرو

قابلیت تغییر فرم ابروها

توانایی بهبود زخم ها، بریدگی ها، کبودی ها و سوختگی ها

نتایج طولانی مدت و بادوام را ارائه می دهد

بدون درد و خونریزی

نیازی به بیهوشی نیست

هیچ مشکلی برای زنان وجود ندارد

هیچ محدودیت سنی وجود دارد

قابلیت حذف اثرات میکروبلیدینگ در صورت نیاز

این روش قیمت مناسبی دارد

امکان استفاده از رنگ های مختلف برای این کار

سه روز زمان بهبودی

و...

میکروبلیدینگ به شکل فیبروز

اخیراً وقتی صحبت از میکروبلیدینگ ابرو می شود، اغلب با اصطلاح میکروبلیدینگ مواجه می شویم. فاسیای ابرو در واقع می توان گفت که فاسیای ابرو نوعی میکروبلیدینگ پیشرفته است. طراحی و مدل ابرو به فرم صورت متقاضی بستگی دارد. و خواستگاری با توجه به انجام خواهد شد حسابداری، نسبت طلایی و غیره. اما نتایج میکروبلیدینگ توسط فیبروز بسیار طبیعی تر، زیباتر و مناسب تر است. و رضایت بیشتری کسب کنید

محتمل ترین کاندیدهای میکروبلیدینگ چه کسانی هستند؟

استفاده از روش میکروبلیدینگ هیچ محدودیتی ندارد و تمامی خانم هایی که مایل به استفاده از این روش هستند امکان استفاده از این روش را خواهند داشت. با این حال، اکثر افرادی که می توانند برای این روش اقدام کنند، زنان زیر هستند:

خانم هایی که از فرم و طرح ابروهای خود راضی نیستند

خانم هایی که تراکم موهای کمتری در ابروهای خود دارند

خانم هایی که می خواهند ابروهای پرتر داشته باشند

زنی با جای زخم روی پیشانی

زنانی که به زیبایی صورت اهمیت می دهند

خانم هایی که قصد استفاده از روش های غیر طبیعی را ندارند

خانم هایی که می خواهند بدون آرایش ابروهای زیبایی داشته باشند

زنان علاقه مند به خدمات زیبایی دائمی

زنان در سنین مختلف

زنانی که به دلیل سرطان و شیمی درمانی وزن کم کرده اند

زنان مبتلا به آلوپسی و ریزش ابرو

تو...

لازم به توضیح است که میکروبلیدینگ نه تنها برای خانم ها بلکه برای آقایان نیز کاربرد دارد.

آخرین کلمه

در صورت علاقه مندی به خدمات منظم سالن زیبایی می توانید از خدمات زیبایی نوزاسالون به آدرس اینترنتی نوژاسالون استفاده نمایید. سالن زیبایی نوجا یکی از بهترین آرایشگاه های تهران است که خدمات زیبایی دائمی برای ابروها و سایر نواحی صورت ارائه می دهد. این مجموعه توسط بهترین آرایشگران شهر که آموزش های ویژه ای را گذرانده اند و خدمات بسیار با کیفیت و مناسبی را ارائه می دهند، مدیریت می شود. در صورت تمایل به اطلاعات بیشتر در مورد این سالن زیبایی لطفا تماس بگیرید.
 

لینک منبع: https://www.tejaratefarda.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%88%D8%A8-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%DB%8C-65/44686-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%86-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%86%D9%88%DA%98%D8%A7-%D8%B3%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D8%AA-%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D8%AF

  • تکنو نیوز