تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

يكشنبه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۲۲ ق.ظ

آیا استفاده از اسپری ریتارد مضر است؟


انزال زودرس (PE) یک مشکل جنسی بسیار شایع مردان است که تقریباً 20 تا 30 درصد از مردان در سراسر جهان را تحت تأثیر قرار می دهد. انزال زودرس به دلیل اینکه زودتر اتفاق می‌افتد، می‌تواند باعث ایجاد مشکلات بین زوجین، کاهش لذت جنسی یا ایجاد ناامیدی شود. راه حل های زیادی برای این مشکل وجود دارد و اسپری های تاخیری یکی از راه حل های عملی این مشکل است. اما آیا از عوارض سمپاشی تاخیری آگاه هستید؟ برای آشنایی با جنبه های مختلف استفاده از اسپری تاخیری، به داروخانه آنلاین دارودراگ مراجعه کنید.

بهترین اسپری تاخیری و حجم دهنده چیست؟

اسپری های تاخیری محصولات مختلفی هستند که به درمان زودرس کمک می کنند. همانطور که از نام آنها پیداست، تاخیر در انزال نعوظ مرد را به تاخیر می اندازد و باعث می شود که او برای مدت طولانی رابطه جنسی داشته باشد.

این اسپری ها به دو دسته کلی تقسیم می شوند:

بر پایه بنزوکائین

بر اساس لیدوکائین

اسپری های مبتنی بر لیدوکائین حاوی 10-11 میلی گرم لیدوکائین (بی حس کننده موضعی) هستند، در حالی که اسپری های مبتنی بر بنزوکائین حاوی 7.5٪ بنزوکائین غلیظ (یک بی حس کننده موضعی دیگر) هستند. لیدوکائین و بنزوکائین از ورود سدیم به انتهای عصبی آلت تناسلی جلوگیری می کنند و با مسدود کردن سدیم از ارسال سیگنال های انزال به مغز جلوگیری می کنند.

به طور خلاصه، اسپری‌های تاخیری لیدوکائین و بنزوکائین با ایجاد یک اثر بی‌حسی خفیف، مدت زمان مقاربت را طولانی‌تر می‌کنند.

کدام اسپری تاخیری در بین این دو گروه موثرتر است؟ پاسخ: لیدوکائین با رهش تاخیری زیرا بیهوش کننده قوی تر و موثرتر از بنزوکائین است. اما مزیت بنزوکائین این است که غیر از اسپری به اشکال دیگری مانند دستمال مرطوب، کاندوم، کرم و ژل نیز موجود است.

لیدوکائین همچنین لاتکس را از بین می برد، بنابراین اگر می خواهید از کاندوم یا کاندوم های میخ دار استفاده کنید، باید آلت تناسلی را به خوبی بشویید.

برخی از اسپری های نگهدارنده نیز خاصیت حجم دهنده دارند. اگر می خواهید علاوه بر انزال دیرتر از افزایش اندک سایز آلت تناسلی نیز بهره مند شوید، بهترین اسپری تاخیری و حجم دهنده را در نظر بگیرید. در مجموع، اگر بخواهیم صادق باشیم، هر کدام از این محصولات مزایای خود را دارند. بنابراین، توصیه می کنیم هر سه دسته محصول را بررسی کنید تا ببینید کدام یک برای شما مناسب تر است.

نحوه استفاده از اسپری تاخیری

آب را خوب تکان دهید.

محصول را از فاصله 30 سانتی متری از آلت اسپری کنید. اگر سمپاشی را خیلی دور یا نزدیک انجام دهید، ممکن است بی اثر یا در برخی موارد غیربهداشتی باشد.

در پاسخ به این سوال که اسپری تاخیری را دقیقاً در کجا بمالید، باید گفت که بهتر است به جای اسپری، آن را روی سر و بدن آلت اسپری کنید و به صورت دورانی مالیده تا جذب کامل شود. روی بیضه ها و مجاری ادراری اطراف آنها.

پس از استفاده از اسپری تاخیری دست های خود را بشویید.

15 دقیقه صبر کنید؛ مانند هر بی‌حس‌کننده دیگری، اسپری‌های با رهش پایدار برای اثرگذاری زمان می‌برند.

اگرچه برخی از برندها نیازی به شستشوی قبل از رابطه ندارند، اما بهتر است بعد از 15 دقیقه آلت تناسلی را با آب ولرم کاملاً بشویید تا عوارض عدم استفاده از کاندوم در حین رابطه به واژن منتقل نشود.

در صورت استفاده از کاندوم، 10-15 دقیقه صبر کنید تا آب خشک شود و کاندوم را خارج کنید. اما باید توجه داشت که برخی محدودیت های تاخیری را می توان برای کاندوم های لاستیکی اعمال کرد و ممکن است برای سایر جنس ها مناسب نباشد، پس کاندوم را انتخاب کنید. برای خرید اینترنتی دارو با ما تماس بگیرید.

قبل از استفاده بیش از حد از محصول، سعی کنید با 2 یا 3 اسپری شروع کنید تا ببینید چقدر اسپری موثر است.

هرگز بیش از 10 بار اسپری نکنید و هرگز روی زخم اسپری نکنید.

مزایای استفاده از شات های طولانی مدت

اسپری تاخیری یکی از مطمئن ترین و سریع ترین راه حل ها برای مشکلات زود انزالی است. این امر احتمال انزال زودرس (PE) را تا حد زیادی کاهش می دهد.مزیت دیگر شروع سریع اثر است. در عرض 10-15 دقیقه عمل می کند و اثر آن از یک تا سه ساعت باقی می ماند. این اسپری ها مدت زمان صمیمیت را 65 درصد افزایش می دهد.تحقیقات نشان می دهد که این محصول می تواند مدت زمان رابطه جنسی را بین سه تا چهار دقیقه افزایش دهد. بستگی به نوع اسپری برای دفع دارد. تا کنون رضایت جنسی بسیاری از زوج ها پس از استفاده از اسپری ضد پیری افزایش یافته است. نقطه قوت دیگر این است که می توان از آن با کاندوم های نگهداری و روان کننده های مختلف استفاده کرد. مواد بی ضرر و بسیار ایمن هستند. آنها معمولاً عوارض جانبی ناخواسته ای ندارند. روش استفاده ساده و آماده سازی آسان است.

عوارض کرم تاخیری برای زنان و مردان

استفاده صحیح از اسپری تاخیری عوارض نسبتا کمی دارد و اگر از آن سوء استفاده نکرده باشید کم و بیش بی خطر است. به طور کلی می توان از عوارض استفاده تاخیری از اسپری به شرح زیر نام برد:

عوارض تاخیر انزال در مردان

استفاده بیش از حد از اسپری تاخیری باعث اختلال نعوظ و بی حسی موقت آلت تناسلی می شود.

عوارض تاخیر در انزال در زنان

اگر قبل از شروع آمیزش، دستورالعمل ها را به درستی دنبال نمی کنید. در حین مقاربت، لیدوکائین یا بنزوکائین موجود در اسپری به آرامی به داخل واژن منتقل می شود و باعث بی حسی واژن و کاهش میل جنسی می شود. علاوه بر قطع ارگاسم، می تواند باعث آلرژی شود.

عوارض تاخیر در انزال در زنان باردار

از آنجایی که محصولات لیدوکائین و بنزوکائین در دوران بارداری بی خطر نیستند، از تزریق به همسرتان در اواخر بارداری خودداری کنید.

عوارض اسپری تاخیری در بارداری

اسپری ریتارد ممکن است برای زوج هایی که قصد بارداری دارند مناسب نباشد. برخی از مطالعات نشان می دهد که اسپری تاخیری می تواند تاثیر منفی بر اسپرم داشته باشد و باردار شدن را سخت تر کند.

اثر تاخیری اسپری بر روی پوست

ممکن است باعث آلرژی و بثورات پوستی شود.از آنجایی که پس از استفاده از اسپری تاخیری در برخی موارد حساسیت پوستی، قرمزی، سوزش یا خارش پوست گزارش شده است، در صورت بروز هر یک از این مشکلات بلافاصله شلوار جین خود را بشویید. با آب و صابون

داروهای جایگزین انزال را به تاخیر می اندازند تا مقاربت طولانی شود

به طور کلی، محصولات زیادی برای حل مشکل زود انزالی وجود دارد، از قرص، کرم، ژل، کاندوم، اسپری گرفته تا درمان های خانگی. اما علاوه بر اسپری های تاخیری، قرص ها نیز بسیار محبوب هستند. کدام یک موثرتر است، قرص تاخیری یا اسپری؟ برای خرید محصولات جنسی برای زود انزالی چه کسانی باید مشورت کنند؟

داروهای ضد افسردگی مهارکننده های بازجذب سروتونین مانند سرترالین یا مهارکننده های فسفودیستر 5 (PDE5) مانند سیلدنافیل (ویاگرا) هستند که استرس را کاهش می دهند و ممکن است با افزایش میزان سروتونین در مغز علائم انزال زودرس را تسکین دهند. تادالافیل (سیالیس) فشار خون آلت تناسلی را افزایش می دهد و باعث نعوظ می شود.

عوارض جانبی قرص های رهش پایدار چندین برابر بیشتر از اسپری های رهش پایدار است. همچنین باید احتمال تداخل دارویی را بررسی کنید. در نتیجه، توصیه ما یک اسپری تاخیری است که تقریباً هیچ عارضه ای ندارد و بدون نسخه قابل خریداری است. اما نباید فراموش کرد که هم قرص ها و هم اسپری ها در درمان زود انزالی مفید هستند و انتخاب بین آنها بستگی به وضعیت جسمانی فرد مبتلا به مشکل زود انزالی و نظر پزشک متخصص دارد.

  • تکنو نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی