تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

توجه داشته باشید که همیشه آب سرد را باید به سمت راست و آب گرم را باید به سمت چپ مغزی اتصال دهید. طرح های متنوعی از این نوع شیر وجود دارد که باید در هنگام خرید به حفره های موجود در سینک دقت شود تا با شیر هماهنگ باشد. از این نوع از شیرها استفاده می کنند. برای روکش کردن شیرآلات معمولا از عناصری مانند : برنج، مس، برنز، و استیل استفاده می کنند. تمامی کاربران باید هنگام ثبت نام در سایت، از کلمات مناسب در نام کاربری خود استفاده کنند. در مقایسه با یخچال فریزر، اجاق گاز و دیگر وسایلی که در آشپزخانه وجود دارند، شیر ظرفشویی با وجود اندازه کوچک خود تاثیر بسیار زیادی بر نمای کلی دکوراسیون آشپزخانه دارد. شیرآلات ظرفشویی آویسا در مدل های جدید و مختلف روانه بازار شده است که از لحاظ قیمت و کیفیت یکی از برندهای پرفروش بازار می باشد. امروزه شیرآلات متنوع و با کیفیت مناسب در بازار وجود دارد و کارخانه ها سعی بر هرچه کاربردی تر و زیباتر کردن شیرآلات دارند. شیرهای اهرمی سینک ظرفشویی عمومی آنهایی هستند که همگی ساختار مشابه دارند و تقریبا روش نصب یکسانی دارند.

در قرن نوزدهم که لوله کشی به تازگی ابداع شده بود و آب گرمی وجود نداشت ، آب توسط یک تلمبه دستی مورد استفاده قرار می گرفت ، و از آنجا که بیشتر مردم راست دست هستند ، دسته این تلمبه در سمت راست آن نصب می گردید. در هنگام تهیه این شیر باید دقت لازم را بکار برد تا از تناسب شیر با سینک مطمئن شد. یک نصاب شیرالات در هنگام نصب باید علاوه بر دانستن استاندارهای اندازه و ارتفاع نصب شیر به راهنمای نصب شیرالات توجه کند تا طریقه و نحوه صحیح منحصر به فرد شیرهای مختلف را اعمال کند. شیلنگهای پیسوار و تجهیزات وابسته به آنها را برای نصب روی قسمتهای تعیین شده قرار داده و با دست شروع به پیچاندن آنها در محل مورد نظر کنید. برای خرید شیر ظرفشویی شاوری سفید F001 محصولات بیمکث به فروشگاه اینترنتی اخوان معینی مراجعه بفرمایید و محصول را با ضمانت اصلی شرکت دریافت کنید. در این شیر آلات با چرخاندن دسته شیر به سمت عقربه های ساعت و برعکس آن میتوانید میزان خروجی آب را کنترل کنید. شیرآلات یکی از وسایل پرکاربرد دست در استفاده از آب در بسیاری از جاها میباشد که استانداردهای زیادی در آن باید رعایت شود، کل قطعات به کار رفته در شیرآلات ساختمانی شامل تنه، مهره وصل ها، شیلنگ و دیگر اجزا می باشد که موقع ارتباط با آب در حرارت بالا باید تأثیری در مزه و رنگ آب نداشته باشند، از لحاظ دیگر مواد بکار رفته در این محصول باید مقاومت زیادی در برابر شرایط آب و هوایی داشته باشند و در رطوبت دچار زنگ زدگی نشوند.

این مجموعه شامل بدنه توکار و ملزومات می باشد. در صورت تمایل نقطه نظرات خود را در این خصوص با ما در میان بگذارید. هستند که هر کدام از آنها کیفیت و زیبایی خاص خود را دارند و مناسب یک فضا هستند. کارخانه شودر با تکه بر دانش و استعداد نیرو های خود و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا در صنعت شیرآلات بهداشتی به تولید محصولات خود پرداخته است که این امر موجب برتری و درخشش محصولات این شرکت شده است. این شیر آشپزخانه طرحی منحصر به فرد به شکل پرنده ای نشسته دارد، وزن آن به نسبت سایر شیرآلات بالاتر است و در تولید آن آلیاژ برنج بیشتری به کار رفته است. شیرآلات خانگی عموماً از جنس سرب و یا برنج تهیه می شوند. شیرآلات سربی زودتر شکسته و پوسیده می شوند. روکش های برنز یا مس ویا برنج، به دلیل داشتن رنگ متفاوت (زرد یا قرمز) برای طراحی های خاص بیشتر استفاده می شود. 

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، گروه صنعتی کریمپور در بخش تولید و عرضه شیرآلات بهداشتی، انواع دوش، سینک، روشویی، دستشویی، فلش تانک و قطعات جانبی فعالیت دارد.محمد کریمپور از مدیران این گروه صنعتی درباره استفاده از فناوری PVD در محصولات این شرکت گفت: «تا چند سال قبل، محصولات را به صورت برونسپاری پوششدهی میکردیم و از خدمات PVD دیگر شرکتها استفاده میکردیم. ویژگی دیگری که باعث افزایش قیمت جا مایع دستشویی هوشمند شده است ، این است که بر روی بعضی از آنها یک نشانگر وجود دارد. منطقه دیگری که ممکن است باعث فشار کم آب باشد، درپوش یا پرلاتور است. شیر پدالی:این نوع شیرآلات معمولا در مکان های عمومی و پر رفت و آمد استفاده می شوند .این نوع شیرها اکثرا غیر لمسی هستند و نیازی به انرژی برق یا باتری ندارند.و از دیگر محاسن این مدل شیرها عدم نیاز به تماس با شیر جهت باز کردن شیر است زیرا باعث تجمع باکتری ها نمی شود و احتمال انتقال بیماری ها تا حد ممکن پایین می آِید. این مدل از شیر سینک ظرفشویی مستقیماً به کابینت متصل می شود. به عنوان مثال دستگیره های بکار برده شده در شیرآلات یکی از این موارد است. شیر ظرفشویی توکار شایان مدل ایتالیایی یکی از محصولات با کیفیت این کارخانه می باشد.

خرید مایع ریز اتوماتیک: https://arianfarazparsam.com/مایع-ریز-اتوماتیک/

  • تکنو نیوز