تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

۱۲ مطلب در مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است

 

آی آر فالوور معتبرترین سایت خرید محصولات شبکههای اجتماعی از جمله محصولات اینستاگرام به حساب میآید. این مخفی کردن تعداد لایک و فالوور، هم بر روی همه فالوورها قابلیت اعمال کردن دارد و هم صاحب پیج میتواند این محدودیت را برای تعداد مشخصی از دنبال کنندگان خود اعمال کند. قسمت اعظم برنامه افزایش فالوور اینستاگرام برای آیفون طراحی شد بر روی رویکرد اول تمرکز کرده است. برنامه اینستاگرام اجازه ساخت بیش از 5 اکانت را روی یک دستگاه نمی دهد اما با استفاده از گوگل کروم می توان این کار را انجام داد البته دقت کنید در حین اجرای کار نباید وارد خود برنامه اینستاگرام شوید. از انجام دادن تعامل با پیج هایی که در حوزه کسبوکار شما فعالیت میکنند غافل نشوید چون این نوع همکاری برای شما بسیار سودمند خواهد بود. با استفاده از این روشها میتوانید به سادگی حذف دنبال کننده و دنبال شونده در اینستاگرام را انجام دهید. حتی اگر حساب کاربری را دنبال نکنید، اما یک Reel از آنها را به طور تکراری پسندیدهاید، نظر دادهاید یا تماشا کردهاید، پس به احتمال زیاد آنها را دوباره در فید خود خواهید دید. به همین دلیل مثلا هر 10 روز یک بار پست میگذارد. جدول زیر ۱۰ صفحه برتر فیسبوک را تا تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۲۲ با توضیحات و کشور مبدأ هر صفحه نشان میدهد. 1. اگر پیج مورد نظر پرایوت باشد، باید آنفالو کردن آن را یک بار دیگر تأیید نمایید. این دسته از کسب و کارها اکثرا از یک ادمین انتظار دارند تا همه کارهای پیج، از تولید محتوا گرفته تا جواب دادن به دایرکت را به تنهایی انجام دهد. چرا که این سایت از ارگان دولتی وزارت صنعت معدن و تجارت مجوز فعالیت کسب کرده است و قطعا چنین سایتی نمی تواند بی اعتبار باشد !

بله. فالوورهای ایرانی باکیفیت و واقعی نیز یکی از خدمات بی شمار ماست که شما میتوانید از بین سرویس های مختلف سرویس مدنظر خودتون رو انتخاب کنید و با پرداخت هزینه سفارش در سریع ترین زمان ممکن فالوور های خود را در پیج خود مشاهده کنید. یکی از برنامه های مجازی که کاربران بسیاری دارد اینستاگرام است، این اپلیکیشن قابلیت های بی شماری دارد که بسیاری از افراد با استفاده از آن کسب درآمد نیز می کنند. وقتی برای این کار، از فالوور فیک استفاده شود، اینستاگرام در بعضی موارد، اقدام به حذف و یا عدم نمایش این فالوورها میکند. با خروج از برنامه و راه اندازی مجدد دستگاه، مشکل عدم نمایش فالوور در اینستاگرام حل میشود. نشان ندادن فالوورها و تعداد آنها، ممکن است برای بعضی از صفحات معمولی با کاربری عمومی مشکل بزرگی به نظر نرسد، ولی برای صاحبان پیجهای کاری مشکلاتی را به وجود میآورد. برای مشاهده لیست فالوورهای این صفحات، باید ابتدا آنها را فالو کرد. با گذشت زمان، افراد دست به دامان شیوه های متفاوتی برای بالابردن پیج خود میشوند که مهمترین آنها خرید فالوور و لایک است. اولین و سادهترین کار برای تشخیص فالوور فیک (تقلبی) و غیرفعال در اینستاگرام، زیر نظر گرفتن پیج مورد نظر است. البته تنها خرید فالوور مهم نیست و مهم ترین کاری که باید در این مرحله انجام دهید آن است که بتوانید این فالوورها را به مشتریان نهایی پیج خود تبدیل نمایید که به سود دهی برسید. خرید فالوور ایرانی واقعی یکی از کارهایی است که می توانید برای افزایش تعداد فالوورهای پیجتان انجام دهید.

قابلیتها و محدودیتهایی که اینستاگرام در بروزرسانی جدید خود برای این اپلیکیشن پر طرفدار ارائه کرده نیز، از جمله عوامل عدم نمایش فالوورها و تعداد لایکها و بازدیدهای پستها است. اینستاگرام با ارائه به روز رسانیهای جدید، اقدام به حذف و یا عدم نمایش این فالوورها کرده است. با رشد استفاده از شبکه های مجازی اهمیت برنامه اینستاگرام نیز چند برابر شده است از این رو برای داشتن ظاهری مناسب و افزایش تعداد بازدید کنندگان و مشتری ها نیاز به تعداد زیادی فالوور است. برخی از این اپلیکیشنها با برداشتن اطلاعات اکانت شما، پیج را از شما میدزدن و یا در بهترین حالت بدون اطلاع شما با پیج شما اقدام به فالوو کردن دیگر کاربران میکنند که در این صورت فالووینگ پیج شما بالا میرود و حتی خطر بلاک شدن و بن شدن پیج وجود دارد. اگر تمایل دارید، فالوورها یا فالووینگهای خود را حذف نمایید، ما در این مقاله همهی روشها را آموزش دادهایم. اگر مشتری نباشد، شما هم هیچ درآمدی ندارید. در این قسمت از «دیجیتالینگ» به سراغ «فالوورهای فیک و غیرفعال در اینستاگرام» میرویم و روشهایی کاربردی برای شناسایی آنها را به شما معرفی میکنیم. دقت کنید که مخاطبان شما، هرگز به تعداد فالوئرهایتان دقت نخواهند کرد؛ محتوای مفید و کافی برای آنها، بیش از هر چیز در مورد صفحه شما اهمیت خواهد داشت. برگزاری جلسات لایو به برقراری ارتباط نزدیکتر با مخاطبان کمک بسیار زیادی میکند. امروزه با پیشرفت علم و فناوری برنامه های جدیدی برای برقراری ارتباط و به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم روی کار آمده اند که با قابلیت های بسیاری که دارند توانسته اند نظر بیشتر افراد را جلب کنند. حریم خصوصی از جمله مسائلی است که اینستاگرام از مدتها پیش به دنبال بهتر کردن آن در محیط برنامه بوده و در بروزرسانیهای جدید، پیشرفتهایی نیز به وجود آمده است. 1. پس از انجام این مراحل، حذف following در اینستاگرام با موفقیت به پایان خواهد رسید.

برخی از افراد برای افزایش فالوورهای خود سرمایه گذاری بسیاری انجام می دهند و مبلغ زیادی را پرداخت می نمایند تا تعداد پیج هایی که آن ها را دنبال می کنند افزایش پیدا کنند. زمانی که بازدید ویدیوهات به حداقل ساعت مورد نظر رسید، میتونی از آپارات پول بگیری. 3. در کادر Search موجود در بالای صفحه، یوزرنیم کاربری را که میخواهید آنفالو کنید، وارد نمایید. گاها از طریق ایمیل خبرنامه که مربوط به سایتتان می باشد کاربرهای سایت را به پیج خود دعوت کنید. نشانه های بلاک شدن در ایتا شامل موارد مختلفی هستند که با مشاهده آنها می توانید از بلاک شدن توسط برخی از مخاطبان خود، مطلع شوید. اگر میخواهید مخاطبانتان را با خودتان همراه کنید و برخی اطلاعات را در زیر پستهایتان به صورت متنی با آنها به اشتراک بگذارید، بهتر است اصول کپشن نویسی در اینستاگرام را یاد بگیرید. ✅ بله؛ اگر کاربری را بلاک کنید، هم به طور خودکار آنفالو میشود و هم از فالوورهای شما حذف میشود. این اقدام جدید اینستاگرام، باعث شده تا بسیاری از اشخاص و یا سایتهایی که اقدام به فروش فالوور اینستاگرامی میکردند، با محدودیتهای زیادی مواجه شوند و تقریبا از این حوزه خارج شوند. در مجموع، نشان ندادن فالوورها و لایکها، ممکن است موضوع جدیای نباشد و صرفا به دلیل محدودیتهای اعمال شده توسط صاحبان صفحات اینستاگرامی باشد. از دیگر طرحهایی که در دولت نهم و دهم آغاز شد تاسیس نسخهٔ فارسی سایتها و شبکههای اجتماعی محبوب و پرمخاطب با کارکرد و گاه حتی چهرهٔ یکسان است. یکی از این باگها، عدم نمایش فالوورها و فالووینگها در بعضی از صفحات است. برای حل مشکل عدم نمایش فالوور در اینستاگرام نسخه جدید، راه حل معمول و اولیه، حذف ورژن جدید و نصب نسخه قدیمیتر آن است.

این راه ها در صورتی کاربردی است که، پیج شما مشکلی نداشته باشد. اگر سوالات اینچنینی ذهن شما را درگیر کرده است با دقت توضیحات این صفحه را مطالعه کنید تا شکی برایتان باقی نماند. اگر واقعا محصول یا خدماتی را عرضه می کنید حتما پیشنهاد می کنم از گزینه تبلیغات در گوگل استفاده کنید. نکته: البته علاوه بر فالوور های عادی، ممکن است تعدادی از فالوورهای پیج شما فیک و غیرواقعی باشند. همین امر سبب میشود زمانی که از سایت تشخیص فالوور فیک استفاده کردید، با فالوورهای غیرواقعی کمتری مواجه باشید. زدن فالوور فیک کار آسانی نیست و برای این کار باید از متخصصین ماهر در این زمینه کمک گرفت از این رو برای افزایش فالوور فیک بهتر است از ربات های حرفه ای استفاده نمایید. است. فالوورهای فیک ویژگی های خاصی دارند و به آسانی می توان آن ها را تشخیص داد از این رو زدن فالوور فیک ممکن است برای بسیاری از افراد ناخوشایند باشد. 2. پس از پیدا شدن حساب کاربری مورد نظر، روی گزینهی Following مقابل یوزرنیم کلیک کنید. با کلیک بر روی علامت سه نقطه ی بالای پست مورد نظرتان، چند گزینه برای شما در صفحه ظاهر می شود. این ربات ها مشکل امنیتی برای صفحه تان ایجاد نکرده و مسیر پیشرفت را برای شما بسیار آسان تر و سریع تر خواهند کرد. وقتی که قرار باشد یک محتوای تبلیغاتی بسازید (فرقی نمیکند که پست باشد یا استوری)، باید یک سری اصول را در آن رعایت کنید. با یک ابزار مفید برای شناسایی فالوور فیک و غیرفعال آشنا میشویم. امیدواریم مطالب این مقاله برای شما همراهان همیشگی اینبو مفید واقع شده باشند. بستگی به اینکه شما چه خدماتی دارید و قرار است پستتان چه مسئله مهمی را بگوید، میتوانید به تناوب از این هشتگها استفاده کنید.

توصیه ما این است که قبل از سفارش، 5 پست آخر خود را با بهترین پست های از پیش ساخته شده جایگزین کنید. بعد از بررسی فاصله زمانی آن 9 پست آخر به سراغ این موضوع بروید که «نرخ مشارکت» (Engagement rate) هر پست به چه صورت است؟ یکی از اهداف پیجها نیز این است که به اکسپلورر راه پیدا کنند تا بازدیدهای پیج خود را افزایش دهند. با آن که افراد زیادی در این زمینه فعالیت دارند، اما اگر یک پیج اینستاگرامی با ایده مناسب و طراحی گرافیکی خوب راه اندازی شود افراد زیادی را می تواند به خود جلب کند. اما متاسفانه یک اکانت ۲۴ روز قبل و دیگری ۲۵روز قبل امکان فالو کردن را دیگر ندارن و پیغام میزنه” فالوی این اکانت موقتا از سوی اینستاگرام محدود شده و پس از رفع محدودیت عملیات از سر گرفته خواهد شد”. حذف following در اینستاگرام به شرطی با استفاده از روش دستی امکانپذیر است که تعداد آنها کم باشد. به همین دلیل ممکن است بعد از افزایش تعداد فالووینگهای پیج خود، به فکر حذف کردن آنها باشید. بدون شک استفاده استفاده از انواع پست اینستاگرام، تاثیرات خوبی به همراه دارد،ولی شما نباید تجزیه وتحلیل پست ها را فراموش کنید. در جواب به این سوال، بهتر است قبل از هر چیزی تاثیرات خرید فالوور را بررسی کنیم. 3. بعضی از صفحات اینستاگرامی، به دلیل اقدامات حریم خصوصی، حساب کاربری خود و فالوورها و فالوویینگهایشان را از دید کسانی که آنها را دنبال نکردهاند، مخفی کردهاند. پست های شما باید به قدری مورد توجه باشد که افراد آنها را با دوستانشان به اشتراک بگذارند و این اتفاق به بیشتر دیده شدن پست های شما و در نهایت ترند شدن و فروش رویایی منتهی شود.

قرار است چه چیزهایی را با هم یاد بگیریم؟ انسان ها توجه زیادی به تصاویر نشان می دهند، به همین دلیل است که داشتن تعداد فالورهای زیاد در شبکه های اجتماعی بصری مثل اینستاگرام، برای برندها در اولویت قرار دارد. چنانچه تعداد فالووینگهای شما زیاد است و قصد حذف آنها را دارید، بهتر است به جای حذف تک تک آنها از یک ابزار مخصوص این کار استفاده نمایید. 4. پس از پیدا شدن اکانت مورد نظر، وارد صفحه پروفایل او شوید. بلکه فقط می توانید به کانال های عمومی دست پیدا کنید. از مهم ترین علت های رشد و بالا رفتن بازدید در اینستاگرام داشتن تعداد بالای فالوور اینستاگرام، تعداد متناسب لایک، ویو، کامنت و … این بخش برای راهنمایی کاربرانی است که در استفاده از اینستاگرام دچار مشکل شدهاند. این یکی از بهترین راههایی است که افراد با کمک آن قادر به یافتن شما در اینستاگرام هستند. یکی دیگر از مجموعه کارهایی که امروزه در اینستاگرام بسیار جلب توجه کرده و جایگاه خوبی میان مردم و کاربران اینستاگرام بدست آورده است ادمین ها هستند ، در واقع ادمین ها افرادی هستند که به اینستاگرام و ویژگی های آن آشنایی کامل دارند و جزو افرادی هستند که با الگوریتم اینستاگرام آشنایی دارند و می توانند پست های اصولی را تولید کنند ، امروزه افراد زیادی به دنبال ادمین برای پیج ها هستند تا پیج آنها توسط این افراد کار بلد اداره شده و بر میزان فالوور های آن اضافه شود ، حقوق ادمین های پیج ها بسیار مناسب می باشد و پیشنهاد میشود حتما از این روش استفاده کنید اما قبل از شروع این کار حتما آشنایی کامل به برنامه اینستاگرام و فعالیت آن داشته باشید و روز راز افزایش مخاطبان اینستاگرام را یاد بگیرید .

  • تکنو نیوز

 

به مرور تعداد افراد ساکن در آن بیشتر شد، تا جایی که به محله زرتشتیان هم رسید و سپس آن را در برگرفت. یعنی هم مکانی برای عبور و مرور اتومبیل ها که جاهای مختلف را به هم وصل می کند و هم محلی برای تفریح و گردش و استراحت. بنای باغ دولت آباد در دوران افشاریان بنا شد و سپس در دورهی زندیه کامل شد تا امروز محلی باشد برای آوای خوش پرندگان و تسلی بخش روح انسانها. در اصفهان با توجه به نیازتان می توانید از مراکز خرید لوکس تا بازارهای محلی با توجه به بودجه و نیازتان بهره ببرید. سی و سه پل رابط چهارباغ عباسی با چهارباغ بالا می باشد که برای دسترسی به آن می توانید هم از مترو و هم از اتوبوس استفاده کنید. در نظر داشته باشید که مسیر گفته شده دارای عوارضی می باشد و اگر ترافیک نباشد سه ساعته به اصفهان خواهید رسید. شهر اصفهان که در میان عموم مردم باعنوان نصف جهان شناخته شده است، از طبیعتی بکر و بناهای تاریخی بیشمار برخوردار است. مسجد جامع اصفهان به عنوان یکی از مهم ترین بناهای تاریخی دوره صفوی در اصفهان از شاهکارهای معماری ایرانی اسلامی محسوب می شود و از بخش های مختلفی تشکیل شده که هر کدام دارای ویژگی ها و کاشی کاری ها و تزئینات کاملا متمایز و بی نظیری هستند. بناهای این باغ شامل عمارت بهشت آیین، تالار آینه، عمارت تهرانی، عمارت هشتی یا عمارت بادگیر، عمارت سردر شمالی (مربوط به باغ بهشت آیین)، تالار طنبی، برج دیدهبانی، آبانبار شترخانه و غلامخانه است.باغ دولت آباد توسط قنات تاریخی دولت آباد آبیاری میشود.

اصفهان در یک منطقهای کویری قرار گرفته که در فصل تابستان آب و هوایی گرم و در فصل زمستان هم آب و هوایی بسیار سرد دارد؛ بنابراین توصیه میشود که اگر در فصل زمستان سفر میکنید، در هنگام ظهر کلیسا را ببینید. یکی دیگر از جاذبههای توریستی این خیابان مدرسه تاریخی چهار باغ است که در حاشیه این خیابان قرار دارد؛ در قدیم به این مدرسه، مدرسه شاه سلطان حسین میگفتند. بایگانیشده از اصلی در ۲۶ اکتبر ۲۰۲۰. بایگانیشده از اصلی در ۳۰ اکتبر ۲۰۲۰. ۲۰۱۹-۱۲-۳۱. بایگانیشده از اصلی در ۲ ژانویه ۲۰۲۰. دریافتشده در ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۰. ایسنا. ۲۰۲۰-۰۴-۲۰. بایگانیشده از اصلی در ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰. ایسنا. ۲۰۲۱-۰۴-۲۷. دریافتشده در ۲۰۲۱-۰۶-۱۸. ». ایسنا. ۲۰۱۹-۰۱-۲۱. دریافتشده در ۲۰۲۱-۰۶-۱۳. در این بین برای اینکه مردم آسیب نبینند شاه عباس آن ها را همراه خود به ایران آورد. اگر میخواهید گردشگر را حتی در خانهتان تجربه کنید، با من همراه باشید. انواع آبزیان آب شور و شیرین جمع آوری شده از 5 قاره جهان در آکواریوم اصفهان به نمایش گذاشته شده است و این امر باعث شده است که بازدید کنندگان محترم بتوانند قدم زدن در اعماق اقیانوس ها را با ما تجربه کنند. ما در این جا به معرفی چند نمونه از بهترین رستوران های اصفهان خواهیم پرداخت تا در زمان سفرتان دچار سرگردانی نشوید. ما در این جا به معرفی برخی از مهم ترین غذاهای سنتی اصفهان خواهیم پرداخت تا در زمان مراجعه به شهر بتوانید با داشتن اطلاعات کافی در این زمینه هر کدام را خواستید تهیه کرده و لذت ببرید. لاکهارت که شهری در ایالت آلاباما می باشد عنوان کرده اصفهان تا قرن چهار قمری به این صورت وجود نداشته و شهر اصلی اصفهان نیز به نام جی بوده است. این رستوران علاوه بر محیط داخلی دارای فضای باز هم بوده و در صورت تمایل از آن جا هم می توانید استفاده نمایید.

در 15 کیلومتری جنوب شرقی یزد و در حوالی منطقه صفائیه، بر بلندای کوهی رسوبی و کم ارتفاع به نام کوه دخمه این دخمه ها که به نام برج ها خاموش نیز شناخته می شوند، دو عمارت سنگی مدور برج مانند با فضای میان تهی هستند که به دادگاه یا دخمه زرتشتیان یزد شهرت دارند یکی قدیمیتر به نام مانکجی هاتریا (زرتشتی هندیالاصل) و دیگری که جدیدتر میباشد به نام گلستان معروف است که مربوط به دوره قاجاریه میباشد. این رستوران طراحی مدرن و زیبایی دارد و به همین دلیل می توانید در یک شهر تاریخی از فضای مدرن نیز بهره ببرید. این بازار از دو طبقه ساخته شده که در طبقه اول می توانید انواع حجره های زیبا را با کاربری های مختلف ببینید و در طبقه دوم نیز شاهد مغازه هایی خواهید بود که به عنوان دفتر های امور مالی و بازرگانی کاربرد دارند. لازم به ذکر است اکثر صنایع دستی که در این بازار به فروش می رسد به دلیل مرغوب بودن و ظرافتی که هنرمندان ماهر در آن ها به کار برده اند گران بوده و این مورد را باید قبل از تصمیم به خرید از این بازار مد نظر قرار دهید. در طی سالیان اخیر افراد زیادی به دلیل سست بودن دیواره دخمه به درون آن افتادند و جان خود را از دست دادند. رستوران های مختلف در اصفهان توانسته اند دل مسافران را به دست آورند و غذاهای خوش طعمی را ارائه دهند. بنای این حمام که حالا رستوران است به زمان صفویه بر می گردد. بازار خان یزد ۲۷۴ متر طول دارد یعنی از مجموعه خان یزد مثل حمام خان تا امامزاده شاهزاده فاضل یزد که خیابان ها آن طرف تر است ادامه دارد. در سال ۱۱۶۰ هجری قمری، دستور ساخت این باغ را صادر کردند و پس از انقضاء حکومت افشار، این باغ به محل اقامت حاکمان بعدی، به ویژه شاهرخ میرزا و کریم خان زند، تبدیل شد.

اما باغی در یزد وجود دارد که پیش از بافت تاریخی یزد در سال 2011 جزء پروژه باغهای ایرانی، به همراه 9باغ دیگر به فهرست میراث جهانی یونسکو اضافه شد. «بررسی صحت و سقم یک پروژه حوزوی در اصفهان». پاره ای عقیده دارند که در دوران پیش از اسلام، مسجد جامع یزد آتشکده از دوره ساسانی برپا بوده که تا دوران بعد از اسلام نیز دوام داشته است. این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 12 تا 16 و در شیفت بعدی از ساعت 19:30 تا 23 مشغول به کار می باشد و شما می توانید در این بازه زمانی برای رفتن به این رستوران اقدام نمایید. شما می توانید در بازه زمانی 8 صبح تا 23:35 شب در هر روزی از هفته که تمایل داشتید به این رستوران مراجعه کنید و در سه وعده غذایی هر چه تمایل داشتید از منو سفارش دهید. شما میتوانید همهروزه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۷:۳۰ از باغ پرندگان دیدن کنید. ساعات کار مجموعه در نیمه اول سال از ۸ تا ۱۹ و در نیمه دوم سال از ۸:۳۰ تا ۱۶:۳۰ است. نقاشی شده است. در بخش گنبد بزرگ کلیسا که بالای محراب قرار گرفته نیز میتوانید نقاشیهایی را تماشا کنید که داستان خلقت حضرت آدم و حوا تا مرگ هابیل را روایت میکنند. یکبار در عصر صفویه، پس از حمله ازبکان، آسیبی جدی به مسجد وارد شد که شاه عباس به مرمت آن همت گماشت.

کمی بعد طغرل که شهر ری را به عنوان پایتخت برگزیده بود، اصفهان را جایگزین نمود و باعث شد تا مردمی که به دلیل درگیری ها از این شهر فرار کرده بودند دوباره به شهر خود باز گردند. در اطراف میدان نقش جهان می توانید گشت و گذار کرده و از خرید در این منطقه زیبا و تاریخی لذت ببرید. شما انواع صنایع دستی مورد نظرتان را می توانید در این بازار بیابید و از گشت و گذار در این میدان نیز لذت ببرید. ↑ «ایجاد بازار تخصصی دوچرخه و موتورسیکلت با مشارکت بخش خصوصی». ↑ «رونمایی از ۹ محصول هایتک هستهای در یوسیاف اصفهان». بازدید از بافت تاریخی یزد جاذبه های بسیاری دارد که یکی از آنها، خوردن آش سنتی و معروف یزد یعنی «آش شولی» است. این حمام قدیمی امروزه تبدیل به یک رستوان و سفره خانه سنتی شده است. این چهارباغ در گذشته شکوه و عظمت بالایی داشت ولی امروزه کمی از آن کاسته شده ولی مطمئن باشید که سوژه های زیادی برای تصویر برداری خواهید داشت. ، که از نام کلیسای «سورپ آمنا پرکیچ وانک» جوغا در نخجوان گرفته شدهاست. به همین دلیل بهتر است برای رفتن به اصفهان فصل تابستان را انتخاب نکنید چرا که دمای بالای هوا شما را کلافه خواهد کرد.

حداکثر دمای هوا در تابستان 42 درجه و حداقل دما در زمستان منفی 18 درجه می باشد. ↑ «صاف کردن حریم درجه یک نقش جهان اصفهان با خاک! ↑ «Magiran | روزنامه دنیای اقتصاد (1385/04/06): 20 درصد تولید بنزین کشور برعهده پالایشگاه نفت اصفهان با اجرای طرح جامع پس از 30 ماه تولید بنزین این پالایشگاه به روزانه 18 میلیون لیتر خواهد رسید». ↑ «ربات زیرآبهای عمیق در اصفهان ساخته شد». ↑ «40 مدرسه علمیه با قابلیت برگزاری دورههای آموزشی بلندمدت در اصفهان فعالیت میکنند- اخبار اصفهان - اخبار استانها تسنیم - Tasnim». ↑ «بالا و پایین شاخص فلاکت در اصفهان | اصفهان زیبا». ↑ «300 دستگاه تاکسی به ناوگان حمل و نقل اصفهان اضافه شد». ↑ «اصفهان و قونیه در مسیر خواهرخواندگی». که در حد فاصل میدان و مدرسه خان یزد واقع شده است. این پل زیبا در بین سال های 1599 تا 1602 و در زمان حکومت شاه عباس ساخته شد و روند ساخت و ساز آن توسط صدراعظم شاه، الله وردی خان اوندیلادزه، که نام دوم پل از آن گرفته شده است، کنترل می شد. در دوران پهلوی اصفهان رشد چشم گیری داشت تا جایی که به دلیل ساخته شدن کارخانه های پارچه این شهر تحت عنوان منچستر ایران شناخته میشد. بسیاری از سوغاتی های یزد از ظروف مسی گرفته تا دستمال یزدی، پارچه و ترمه را میتوانید از این بازار تهیه کنید. اصفهان یکی از مهم ترین شهر های ایران بوده که توانسته عده زیادی از توریست ها را به خود جذب نماید و به همین دلیل بازار ها و مراکز خرید زیادی در آن وجود دارد که از سنتی و تاریخی تا مدرن و امروزی می توانید از آن ها استفاده نمایید. خاتم کاری: از دیگر هنر هایی که می توانید در اصفهان تماشا کنید خاتم کاری می باشد که بر روی قاب عکس ها، تخته نرد، شطرنج، و در کاخ های مختلف بر روی میز و صندلی ها دیده می شود.

گره چینی: یکی از مهم ترین موارد مربوط به هنر کاشی کاری که نقاشی های هندسی مختلف را با استفاده از مواردی هم چون آجر و یا کاشی به وجود می آورند. برخلاف اکثر کلیسا های قدیمی ارامنه که ساخته شده از سنگ هستند، این بنای کهن با مصالح خشت خام ساخته شد. هم چنین آلمان بزرگ ترین زرادخانه اصفهان را به همراه دولت ساخت ولی این مورد بعد از انقلاب اسلامی متوقف شد. اصفهان به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز صنایع دستی در ایران به شمار می رود و هم چنین کلان شهری است که از نظر بزرگی سومین به حساب می آید. اینجا یکی از مهمترین جاذبههای تاریخی و فرهنگی ایران است که دیدنش را به شما توصیه میکنیم. خیابان چهارباغ مهمترین خیابان شهر تاریخی اصفهان است. چهارباغ عباسی به دستور شاه عباس اول احداث شد و تا به امروز این اثر حفظ شده است. این کوری در 55 کیلومتری خور و در روستایی به همین نام قرار گرفته و مردم می توانند برای مراجعه به آن از راه دامغان تا اصفهان اقدام نمایند. زمستان های اصفهان نیز به دلیل سرمای بیش از حد نمی توانید برای تماشای اکثر جاذبه های شهر اقدام کنید. از دیگر جاهایی که می توانید برای تماشای آن در اصفهان اقدام کنید، انگورستان ملک می باشد. برای دانستن قیمت و هزینه دقیق، می توانید با شماره این مجموعه تماسی داشته باشید تا اطلاع دقیقی در این باره داشته باشید. راه دسترسی به پل خواجو: پل خواجو که خیابان کمال اسماعیل و بلوار آیینه خانه را به همدیگر وصل میکند، از چند طریق می توانید دسترسی داشته باشید. ۲۰۲۰-۰۸-۰۴. بایگانیشده از اصلی در ۴ اوت ۲۰۲۰. ۲۰۲۰-۰۹-۰۹. بایگانیشده از اصلی در ۹ سپتامبر ۲۰۲۰. اخبار استانها - سیدهادی احمدی روئینی صبح امروز در حاشیه بازدید از مجموعه تاریخی و فرهنگی دولتخانه صفوی قزوین در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: با توجه به مشکلات تعیین محدوده بافت تاریخی شهر قزوین ضوابط و مقررات اختصاصی ساختوساز در بافت تاریخی قزوین در نخستین جلسه شورای فنی کشور در سال جدید تدوین و اهالی بافت تاریخی قزوین از بلاتکلیفی خارج میشوند.

ایسنا/یزد معاون بهرهوری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از تلاش این اداره کل برای احیا و حفظ ابنیه بافت تاریخی و جهانی شهر یزد با ایجاد زیرساختهایی تازه و جدید در جهت بهرهبرداری بهتر از این ظرفیتها خبر داد. ↑ «شهردار اصفهان خبر داد: افزایش همکاریهای دو شهر خواهر خوانده اصفهان و فلورانس ایتالیا». ↑ ایران، پایگاه اطلاعرسانی شبکه خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی (۱۳۹۷/۰۶/۰۶-۱۷:۲۵). ↑ «ممنوعیت دوچرخه سواری زنان دراصفهان». ↑ «نماینده اصفهان در مجلس خبرگان: در مقابله با دوچرخهسواری زنان جان به لب شدهایم». ↑ «ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۳ هزار مددجو در سال گذشته». از جمله اقامتگاههای اطراف کلیسای وانک هستند که پس از بازدید میتوانید به این هتلها برگردید؛ و اینگونه اگر از روزهای تعطیل کلیسای وانک اطلاعی هم نداشه باشید مانعی ندارد. آثار هنری و تاریخی ارزشمندی را در این کلیسا خواهید دید که شما را به وجد میآورند. ↑ «عملیات بتنریزی پل روگذر اصفهان به تهران انجام شد». ما زمان کودتا در اصفهان بودیم که شنیدیم دولت مصدق را سرنگون کردند، در اصفهان آنقدرها شلوغ نشد، اصل قصه کودتا در تهران بود. با ما همراه شوید. بهترین رستورانهای یزد را به همراه آدرس آنها در جدول زیر دنبال کنید. برای آشنایی بیشتر با این حمام تاریخی و دیدنی با ما همراه باشید. ما با بنایی روبهرو هستیم که سردر بلند، دو مناره، گنبدخانه، صحن بزرگ، دو شبستان و دو پایاب دارد. ↑ «عقد خواهرخواندگی میان اصفهان و گوانگ جو موجب معرفی این دو شهر به جهان است». ↑ «اصفهان| نیم قرن چالش برای احداث متروی اصفهان- اخبار استانها تسنیم - Tasnim». ↑ «اصفهان| افزایش دستمزدهای سال 98 کفاف زندگی 10 روز کارگران را هم نمیدهد- اخبار استانها تسنیم - Tasnim».

↑ ۴۰۲٫۰۰ ۴۰۲٫۰۱ ۴۰۲٫۰۲ ۴۰۲٫۰۳ ۴۰۲٫۰۴ ۴۰۲٫۰۵ ۴۰۲٫۰۶ ۴۰۲٫۰۷ ۴۰۲٫۰۸ ۴۰۲٫۰۹ ۴۰۲٫۱۰ ۴۰۲٫۱۱ ۴۰۲٫۱۲ «خواهرخواندههای اصفهان». ↑ «همتآباد یا مفتآباد/منطقهای محروم در منطقه لاکچری نشین اصفهان». ↑ «بهرهبرداری متفاوت از خط دو مترو اصفهان/خط یک توسعه مییابد». این بازار به دستور شاه عباس صفوی و با بهره گیری از دو معماری زمان سلجوقی و صفوی ساخته شد. میتوانید با پای پیاده به سی و سه پل و زاینده رود برسید یا راهی باغ چهل ستون و میدان نقش جهان و دیدنیهای تاریخی آن از جمله عالی قاپو، بازار قیصریه، میدان امام و شیخ لطف الله و مراکز مهم فروش شوید. سی و سه پل در استان اصفهان و از یک طرف در بخش ابتدای جنوبی خیابان چهارباغ بالا و از طرف دیگر در ابتدای بخش شمالی خیابان چهارباغ عباسی یا همان میدان انقلاب قرار گرفته است. ابتدای گذر سنگتراشها با قهوهی بیرونبرِ «اصلان» شروع میشود و آن سرش به محله تبریزیها میرسد و خانهی داوید و سوکیاس (عجله نکنید مینویسم دربارهشان.). به طور مثال ایام نوروز و ابتدای بهار به هیچ وجه برای سفر به این شهر توصیه نمی شود. لازم است ذکر کنیم که این جادار، شرایط حساسی دارد و افراد مبتدی به هیچ وجه از پس آن بر نمی آیند.

بعد ها در زمان ساسانیان هفت شهر در اصفهان ذکر شده که به نام های جی، شادریه، درام، کهنه، جار، مهرین و قه می باشد. سالن مجلل همایش، استخر، سونا، حمام سنتی ایرانی و غرفهها و فروشگاههای لابی هتل، دیگر امکاناتی است که با رزرو و اقامت در هتل 4 ستارهی سفیر در اختیارتان قرار میگیرد. هتل سفیر اصفهان با معماری مدرن در خیابان آمادگاه در چند قدمی چهارباغ عباسی که یکی از خیابانهای اصلی شهر است، نزدیک بازار سنتی اصفهان و مدرسه چهارباغ، در سال 1371 ساخته و در سال 1392 کاملا بازسازی شده. این مسجد در بافت تاریخی اصفهان و نزدیک بازار این شهر قرار دارد. بیشتر غذاهای این شهر بیشتر از حبوبات و گوشت به دست می آید و با نان سرو می شوند. بهتر است تور کویر گردی به مصر را در سفر به اصفهان از دست ندهید. در سفرتان به اصفهان بهتر است صرف غذا در این رستوران را از دست ندهید. این رستوران همه روزه از ساعت 11:30 صبح تا 10:30 شب باز بوده و بهتر است در این بازه زمانی به رستوران مراجعه کنید و به صرف وعده غذایی خود مشغول شوید. این مدرسه آخرین بنای تاریخی باشکوه دوره صفویه در اصفهان است که در فاصله بین سالهای 1116 تا 1126 ساخته شده است. این غار تا مرکز اصفهان 180 کیلومتر فاصله دارد و بازدید از این غار در کنار جاذبه های تاریخی درون اصفهان می تواند تجربه ای جالب برایتان باشد.

در فاصله ۵۰ کیلومتری شمال یزد، یخچال خشتی میبد قرار گرفته که بنایی برای ساخت و تولید یخ بوده است. میدان مارکار یزد بنایی است که در پاسداشت خدمات فرهنگی و موقوفات یکی از زرتشتیان ساکن هند (پارسیان) به نام پسوتن جی دو سابائی مارکار، ساخته شده است. دور خارجی گنبد و روی حاشیه اون عبارت «السلطان ضل الله» به کوفی بنایی تکرار شده است. بنابراین، گردشگران خارجی و داخلی باید با رعایت نظافت و پاکیزگی، کفشهایشان را از پا در بیاورند و از ورودی غربی وارد آتشکده شوند و از دمیدن و آلود کردن آتش نیز خودداری کنند. سنگاب معمولا در حیاط مسجد و یا امامزاده نصب میشد؛ اما براساس نیاز در سایر مکانهای عمومی هم از آن استفاده میکردند. اما در سایر قسمتهای مسجد جامع تاریخهای ۷۷۰، ۷۷۷، ۸۲۰، ۸۶۳، ۸۷۵ و ۹۴۷ ه.ق نیز نگاشته شده است. تقریباً در تمامی قسمتهای این کلیسا میتوانید نقاشیهای زیبا و رنگارنگی را مشاهده کنید. در عمق 120 متری غار یک تالار زیبا کشف شده که تعداد تالار های کشف شده را به 11 عدد رسانده است. یکی از بهترین بازار های اصفهان که در لیست قدیمی ترین ها نیز می باشد، بازار قیصریه می باشد. در این مطلب بازار خان یزد را به شما معرفی میکنیم. ایسنا/یزد باغ دولت آباد یزد که از مشهورترین باغات ایرانی است و بلندترین بادگیر جهان را در دل خود جای داده، قناتی دارد که ماجرای شکایتکشی مردم مهریز از محمدتقی خان بافقی در پس آن نهفته است.

از این بادگیر برای خنک کردن کل خانه استفاده میشود. البته ناگفته نماند خدمات این ساختمان محدود به ارامنه اصفهان نیست و شامل حال ارامنه مناطق جنوبی ایران نیز میشود. این بنا دارای 8 گوشهاست و در هر گوشه یک پنجره هم رو به بیرون دارد. اصفهان - جمع کثیری از مردم اصفهان با حضور در هیئت حیدریون هر روز در دهه اول محرم امسال در گذر فرهنگی چهارباغ عباسی به عزاداری میپردازند. بعد از گذشت این دوره و در زمان اشکانیان مهرداد اول دستور ایجاد یک پادگان نظامی را داد تا برای آموزش و اعزام نیرو های کمکی مورد استفاده قرار بگیرد. در آیین زرتشتی مرگ راهی برای مبارزه با اهریمن است، برای همین هم جسد باید در محلی قرار بگیرد که اهریمن آنجا باشد، علاوهبراین معتقد بودند که دفن جسد در خاک، عنصر مقدس خاک را آلوده خواهد کرد، برای همین هم دخمه با تعریف جدید، محلی برای قرار دادن اجساد شد. این مسجد که در سال ۱۳۴۱ در فهرست آثار ملی به ثبت رسید، به همت امیر چخماق در مدت دو سال احداث شد و کار ساخت آن در سال ۸۴۱ پایان یافت. این نمازخانه از دو بخش تشکیل شده است. به گزارش خبرگزاری مهر، حسین فارسی صبح شنبه در نشست هم اندیشی انجمنهای میراثفرهنگی شهرستان ملایر گفت: بخشداران میبایست از اعتبارات روستا و دهیاری برای حفظ حریم و ضوابط مواریث فرهنگی استفاده کنند و به نحوی در بحث طرح هادی و ضوابط ساخت و ساز برنامهریزی شود تا به این آثار آسیبی وارد نشود. یکی از ویژگی های جالب این آبشار که باعث شده تا از آبشار های دیگر متمایز شود، ویژگی سمپاشی طبیعی آن می باشد.

  • تکنو نیوز

متن آهنگ این زندگی چشم نداره خوشیتو ببینه مسعود صادقلو

این زندگی چشم نداره خوشیتو ببینه؛ چی میشه گفت ما همه زنگیمون همینه!♫!

https://musicdel.ir/single-tracks/85209/

  • تکنو نیوز


آیا به دنبال تحصیل در فرانسه و یافتن اقامت دائم هستید؟ این یکی از مهمترین سوالات دانشجویان بین المللی است. با توجه به اینکه فرانسه یکی از جذاب ترین کشورها برای تحصیلات عالی است، بسیاری از دانشجویان خارجی برای ادامه تحصیل به دنبال اقامت دائم هستند.

با این حال، اخذ اقامت دائم فرانسه برای خارجی ها دشوار است. این به دلیل تغییرات مداوم در قوانین مهاجرت و ناهماهنگی بین سیاست های دولت و مقررات دانشگاه است. به همین دلیل، اخذ اقامت دائم پس از تحصیل در فرانسه برای دانشجویان خارجی ممکن است دشوار باشد.

با این حال، با اطلاعات کافی و همکاری با مقامات معتبر مهاجرتی، می توانید رویای خود را برای اخذ اقامت دائم فرانسه به واقعیت تبدیل کنید. در این مقاله  کارمادیو به بررسی این موضوع و توضیح نکات مهم می پردازیم.

اقامت دائم فرانسه

اگر به دنبال اقامت دائم فرانسه هستید باید بدانید که برای این کار زمان زیادی را صرف کرده و شرایط خاصی را فراهم خواهید کرد.

برای اخذ اقامت دائم فرانسه باید به مدت طولانی در این کشور زندگی کنید و درآمد ثابتی داشته باشید. همچنین باید زبان فرانسه را به خوبی یاد بگیرید و از آن به خوبی استفاده کنید.

ضمنا جهت اخذ اقامت دائم فرانسه. شما باید شرایط خاصی را داشته باشید. این شامل سابقه سلامتی خوب، بیمه درمانی و شرایط مالی کافی برای زندگی در فرانسه است.

در نهایت برای اخذ اقامت دائم فرانسه باید آزمون های مختلفی از جمله آزمون زبان و آزمون تاریخ و فرهنگ فرانسه را پشت سر بگذارید.

به طور کلی برای مهاجرت به فرانسه باید شرایط مختلفی را رعایت کنید و زمان زیادی را صرف کنید.

شرایط اخذ مجوز اقامت دائم

اگر به عنوان دانشجو در فرانسه تحصیل می کنید، پس از اتمام تحصیل می توانید برای اجازه اقامت دائم اقدام کنید. برای این کار باید شرایط زیر رعایت شود:

ویزای معتبر داشته باشید

حداقل 5 سال اقامت در فرانسه

استخدام دائم با حقوق مناسب

زبان فرانسه را خوب یاد بگیرید

باید مدارک لازم مانند پاسپورت، کارت اقامت و غیره را داشته باشد. سفر و گردشگری

لازم به ذکر است که اخذ اقامت دائم فرانسه بسیار سخت است و باید شرایط فوق رعایت شود. همچنین لازم به یادآوری است که اخذ ویزا یکی از پیچیده ترین مراحل است و باید با دقت و با توجه به شرایط مختلف ویزای خود را اعمال کنید.

در صورت دارا بودن تمامی شرایط فوق می توانید برای اقامت دائم از مراجع مربوطه درخواست دهید.

نقش دولت فرانسه

دولت فرانسه نقش مهمی در یافتن محل زندگی پس از تحصیل در فرانسه دارد. به همین دلیل دولت فرانسه قوانین و مقرراتی را برای اخذ محل زندگی وضع کرده است. این قوانین و مقررات برای دانشجویان بین المللی که در فرانسه تحصیل می کنند صادقانه اعمال می شود.

در فرانسه دانشجویان خارجی می توانند پس از تحصیل در این کشور برای اقامت دائم اقدام کنند. برای این کار، دانش آموزان باید شرایط تعیین شده توسط دولت فرانسه را داشته باشند. برخی از این شرایط عبارتند از:

داشتن شهرت علمی

داشتن کارت اقامت معتبر

درآمد کافی برای تامین هزینه های زندگی داشته باشد

به طور کلی دولت فرانسه سعی می کند به دانشجویان خارجی کمک کند تا پس از تحصیل به طور دائم در این کشور مستقر شوند.

بعد از فارغ التحصیلی در فرانسه زندگی کنید

تابعیت فرانسه

اگر تصمیم دارید پس از تحصیل در فرانسه به طور دائم در این کشور بمانید، می توانید شهروند فرانسه شوید. برای این کار باید حداقل 5 سال در فرانسه زندگی کرده باشید و سایر شرایط را داشته باشید. به عنوان یک شهروند فرانسوی، می توانید از حقوق و مزایایی مانند رای دادن در انتخابات، دسترسی به سیستم مراقبت های بهداشتی عمومی و حق بیمه بیکاری برخوردار شوید.

اگر از یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا آمده اید، می توانید برای اقامت دائم فرانسه نیز درخواست شهروندی اروپایی بدهید. در این صورت می توانید پس از 5 سال اقامت در فرانسه شهروند اروپایی شوید و از حقوق و مزایایی مانند حق کار و زندگی در سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا برخوردار شوید.

به طور کلی زندگی در فرانسه پس از تحصیل می تواند بسیار جالب و جذاب باشد. اما برای اقامت دائم این کشور باید شرایط خاصی را داشته باشید و مواردی مانند زبان فرانسه و تحصیل در فرانسه را در نظر بگیرید.

بهترین آژانس مهاجرتی برای اقامت دائم فرانسه

اگر می خواهید اقامت دائم فرانسه را دریافت کنید، بهترین راه برای شما همکاری با یک آژانس مهاجرتی معتبر است. این موسسه باید تجربه کافی در زمینه کار، تحصیل و اخذ ویزای اقامت دائم فرانسه را داشته باشد.

آژانس مهاجرتی مشهد یکی از بهترین موسسات مهاجرتی در ایران می باشد که با داشتن تجربه و دانش کافی در زمینه اخذ اقامت دائم فرانسه می تواند به شما در اخذ اقامت دائم فرانسه سریع و با کمترین مشکل کمک کند. .

این تسهیلات با ارائه خدماتی مانند مشاوره، اخذ ویزا، ترجمه مدارک و خدمات پس از استخدام، به شما کمک می کند تا اقامت دائم فرانسه را به راحتی و با اطمینان دریافت کنید.

در نهایت بهترین آژانس مهاجرتی برای اقامت دائم فرانسه موسسه ای است که با تجربه، دانش و خدمات همه جانبه به شما کمک می کند تا اقامت دائم فرانسه را سریع و با کمترین مشکل دریافت کنید.
 

  • تکنو نیوز

 طراحی سایت با وردپرس خوب است یا بد؟ این سوال در ابتدای راه برای کودکانی که می خواهند طراحی سایت با استفاده از وردپرس را یاد بگیرند مطرح می شود و تحت تاثیر نظرات مختلف قرار می گیرد و این شک وجود دارد که آیا یادگیری وردپرس واقعا برای من مفید است و آیا وردپرس برای بازار کار مناسب است یا خیر؟ .!

وردپرس

وردپرس یک پلت فرم محبوب برای ایجاد و طراحی وب سایت در سراسر جهان است. 33 درصد از وب سایت های موجود در اینترنت توسط وردپرس طراحی شده اند.

سیستم مدیریت محتوا (CMS) WordPress.org نام دارد. CMS را با سرویس میزبانی وبلاگ به همین نام اشتباه نگیرید، مراقب باشید، هر دو در دامنه متفاوت هستند (WordPress.com).

در واقع WordPress.org یک نرم افزار رایگان است که برای طراحی و ساخت وب سایت استفاده می شود.

وردپرس اولین بار در سال 2033 برای وبلاگ های ساده استفاده شد.از آن زمان این پلتفرم تکامل یافته و افراد زیادی به راحتی انواع وب سایت ها را با آن برای خود ایجاد کرده اند.

وردپرس یک نرم افزار متن باز است و البته رایگان است، نصب آن آسان است اما افزونه های خوب آن پولی هستند و باید هزینه کنید. وردپرس از تمام الزامات ما برای طراحی وب سایت پشتیبانی می کند و می توانیم محدودیت های نامحدودی را با آن برآورده کنیم.

کدام وب سایت ها با وردپرس ساخته شده اند

وردپرس یک ویژگی بسیار مثبت دارد و آن انعطاف پذیری است. طراحی هر نوع سایتی آسان است. برای ایجاد وب سایت های تجاری کوچک، فروشگاه های آنلاین، وب سایت های شخصی، وب سایت های اداری، وب سایت های آموزشی، برگزاری دوره های آموزشی آنلاین، وب سایت های خبری، زمان رزرو و خرید بلیط کنسرت و موارد دیگر.

به طور کلی وردپرس می تواند تمام نیازهای اولیه را برآورده کند و به طور پیش فرض یک افزونه نصب می شود. اما دست شما باز است و می توانید افزونه های خود را نصب کنید یا از یک برنامه نویس بخواهید آنچه را که می خواهید برای شما کدنویسی کند.

وردپرس خوب است یا بد؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند است که به صورت رایگان در دسترس است. اگرچه دارای ویژگی های بسیار و چشمگیر است. پشتیبانی از انواع وب سایت ها از سال 2003، وردپرس فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده و توانسته خود را به یک پلتفرم قابل اعتماد و حرفه ای تبدیل کند.

در زیر برخی از مزایای وردپرس را به شما نشان خواهیم داد، زیرا می توانید به این سوال پاسخ دهید: آیا وردپرس خوب است یا بد؟ پاسخ.

انسات گورنم

شروع کار با وردپرس بسیار آسان است و البته مراحل نصب نیز بسیار آسان و سریع است. تنها کاری که باید انجام دهید ایجاد صفحات سایت و آپلود پایگاه داده در سایت است. اگر از FTP استفاده می کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که وب سایت خود را ایجاد کنید، سپس وردپرس را نصب و بارگذاری کنید و در نهایت کمیک را اجرا کنید.

طراحی واکنشگرا (تعاملی)

خب، در ابتدا همه پلتفرم های وب از طریق ویندوز و رایانه های شخصی بودند و طراحی وب یک استاندارد ثابت بر اساس صفحه نمایش بود.

با ایجاد تلفن همراه و رواج استفاده از تلفن همراه در بین مردم و توسعه تلفن های همراه پیشرفته و متصل به اینترنت، وب سایت ها و طراحان وب وارد فاز جدیدی شده اند و استانداردهای بسیاری وارد کار طراحی وب شده اند. . وب سایت شما باید ریسپانسیو باشد.

این رویداد کاربران و ترافیک زیادی را برای وب سایت های خرید جذب کرد. در عین حال وردپرس آسان و ریسپانسیو است و روی دستگاه های مختلف به خوبی کار می کند و طراحی یکپارچه دارد.

مدیریت رسانه

به راحتی می توانید تصاویر و ویدیوهای مختلف را به سایت وردپرس  ژاکت خود اضافه کنید. در تمرین تولید محتوا با کل مفهوم محتوا آشنا می شوید. محتوای خوب و ارزشمند شامل متن، تصاویر، ویدئو و صدا و غیره است.

در وردپرس، فایل را می توان به راحتی با کشیدن و رها کردن در قسمت رسانه نصب کرد. ابزارهای کنترل نیز موجود است.

حداقل کد نویسی مورد نیاز

کد نویسی در قالب وردپرس ژاکت نسبت به cm های دیگر کمتر است. وردپرس از ابزارها و افزونه هایی استفاده می کند که از نظر طراحی و کارایی کاربر پسندتر هستند. ابزارهایی مانند:

مدیریت محتوا

ذخیره کنید و یک پیش نویس ایجاد کنید

تبلیغات را وارد کنید و آنها را در کتابخانه خود ذخیره کنید

اطلاعیه ها را ویرایش و بررسی کنید

مقاله ای را برای چاپ آماده کنید

سئو دوستانه

ما مقالات آموزشی مفصل سئو در مورد مفاهیم و تکنیک های سئو را آماده کرده ایم، بنابراین توصیه می کنیم نگاهی به این مجموعه مقالات بیندازید و نه تنها با طراحی سایت آشنا شوید، بلکه نکاتی در مورد سئو نیز دریافت کنید. برای طراحی بهینه وب سایت بسیار ضروری است.

سئو و وردپرس رابط کاربری بسیار زیبا و دوستانه ای دارند و وردپرس به راحتی الگوریتم گوگل و نکات بهینه سازی و کدنویسی درون صفحه را پوشش می دهد. بنابراین، سایت های وردپرسی رتبه خوبی در گوگل دارند و موقعیت های خوبی در صفحات جستجو کسب می کنند.
 

  • تکنو نیوز

 

Free vector hand drawn diving landing page این بازار که در منطقه دیره واقع شده است مکان بسیار مناسبی برای خرید اجناس مرغوب و مقرون به صرفه به حساب می آید. اوتلت مال یکی از بهترین مراکز خرید دبی برای خریدی آسان و مقرون به صرفه محسوب میشود. از زمان افتتاحیه در مرکز شهر دبی در سال ۲۰۱۶، این ساختمان خیره کننده و قایق شکل، قطب فعالیت تئاتر، نمایش های موزیکال، اپرا، باله و کمدین ها بوده و به سرعت به یکی از مکانهای چشمگیر هنرهای نمایشی جهان تبدیل شده است. پارک ابی یاس ابوظبی جزو بهترین پارک های دبی است که در امارات و جزیره تفریحی یاس قرار گرفته است ، پارک ابی یاس ابوظبی فعالیت خودش را از سال 2013 اغاز کرده است و مساحت ان چیزی حدود 15 هکتار می باشد همچنین بیش از 40 سرسره و امکانات تفریحی دارد ، این پارک به 8 بخش مختلف تقسیم شده است که هر کدام از انها به گونه ای متفاوت و لذت بخش است، بخش های پارک ابی یاس ابوظبی شامل : شاهین، جبل، دلفین، هملولز، بندیت، مرح، بخش ابوظبی، بخش واحه و شهر جوانان میباشد، همچنین بزرگ ترین سرسره شش نفره جهان و طولانی ترین ترن هوایی خاورمیانه را این پارک ابی یاس ابوظبی دارد. دهکدههای کوچک از ۴۰۰۰ سال قبل در امتداد این نهر برپا شدهاند، درحالیکه عصر مدرن با استقرار طایفهی بنی یاس در این ناحیه در دههی ۱۸۳۰ آغاز شد.لنگرگاه دبی در امتداد نهر این شهر و شمال پل المکتوم قرار دارد. برجهای بلند و سازههای خارق العاده که کاملا مهندسی ساخته شدهاند، همراه با طراحیهای متفاوت در نما، اولین شاخصههایی محسوب میشوند که با ورود به دبی میبینید. این ایستگاه زیرزمینی است و اگر پلههای آن را بالا بروید، توی خیابان درست روبهروی ایستگاه شعبه جدید فروشگاه DAY TO DAY را هم میبینید. ایستگاه دیره سیتیسنتر (Deira City Senter): مرکز خرید محبوب ایرانیها یعنی سیتیسنتردر این ایستگاه قرار دارد و درست از داخل خود ایستگاه به داخل مرکزخرید راه دارد و میتوانید با کمک تابلوها و خطوط راهنما ورودی آن را پیدا کنید.

اگر می خواهید در گذشته غرق شوید باید از این موزه دیدن کنید. مهمترین جاذبه در اطراف چرخوفلک دبی، برج بزرگ خلیفه نام دارد که بلندترین ساختمان دنیا شناخته میشود و شهر دبی را به اولینها تبدیل کرده است.سخن پایانیدبی شهری مملو از جاذبههای دیدنی بوده که یکی از شگفتیهای آن چرخوفلک آن است. این شهر در بلژیک از دوران قرون وسطا به همراه آمستردام عمده ترین یکی از 11 مرکز تجارت الماس در جهان، در اروپا محسوب می شدند. ایستگاه کرامه (Al Karama): منطقه کرامه پر است از فروشگاههای لباس و کیف وکفش که تنوع کیفیت و قیمتشان هم بالاست. اگر از این ایستگاه به مدینه جمیرا تاکسی بگیرید بهصرفهتر است. از آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی گرفته تا پیست یخی دبی، کارهای زیادی برای دیدن و انجام دادن در مرکز خرید دبی مال وجود دارد. همچنین قرار دادن پا روی صندلیها ۵۰۰ درهم و کشیدن بدون دلیل ترمز اضطراری ۱۰۰۰ درهم جریمه دارد که درصورت تخلف همانجا داخل واگن از مسافر دریافت میکنند. از جاهای دیدنی گرفته تا خرید، کارهای زیادی در کنار آب برای انجام دادن وجود دارد. در این ساحل میتوانید کارهای زیادی انجام دهید، از آفتاب گرفتن و چرت زدن تا فعالیتهایی مانند ورزش یا پیادهروی یا در یکی از رستورانهای ساحل از خوردن یک غذای با کیفیت و خوشمزه لذت ببرید. یکی از معروفترین جاهای دیدنی دبی با ۱۴۰ گونه دریایی آکواریوم دبی است که بهصورت معلق در طبقه همکف بازار دبی قرار دارد. اگر قرار باشد از میان صدها جاذبه دیدنی امارات و دبی چند مکان را برای گرفتن عکاسهای بینظیر انتخاب کنید، چه چیزی میگویید؟ حتی امروز نیز این بازار پر از گردشگرانی است که میخواهند ادویهها و سبزیجات معطر از سرتاسر دنیا را کشف و خریداری کنند و تاجران و صاحبین کسبوکار محلی نیز در حال جنبوجوش روزانه هستند.

همچنین بازار معروف طلا و ادویهجات نیز در سبخه قرار دارد. در ساحل این منطقه، لنجهای قدیمی در حال بارگیری و تخلیهی کالا هستند و در پشت سر آنها ساختمانهای مدرن بانکها، هتلها و دفاتر اداری به چشم میخورد.دیره از نگاه مسافران، به خاطر بازارهای سنتی آن معروف است. برای آشنایی با تاریخ دبی و بازدید از معماری قدیمی این شهر، میتوان از مسجد جمیرا، منطقه بستکیه و خانه میراث دبی دیدن کرد. موزهی تمدنها در خانهی قدیمی شیخ حشربن مکتوم آل مکتوم، یکی از اعضای خاندان حاکم در دبی، قرار دارد و نمایشگاههای آن، تاریخ منطقه، بهعنوان بخشی از شاهراه تجارت جهانی، را از طریق اشیاء تاریخی و دستنوشتهها در معرض دید عموم قرار میدهد. اگر هزینه سفر برای شما در اولویت قرار دارد، استانبول گزینه مناسبتری برای سفر در تعطیلات عید است. این یک سفر کوتاه به آن طرف دیگر است، اما یک دیدن و یک فرصت عالی برای گشت و گذار در “دبی قدیمی” است. برندهای مشهوری مانند منگو، زارا، لاگوست، نیکولس و دیگر برندهای مشهور که لذت خرید با کیفیت و البته گران قیمتی را به مشتریان می دهند. پارکی به همین نام هم در مجاورت ساحل قرار گرفته که می توانید پیک نیکی به یادماندنی را در کنار عزیزان خود به راه اندازید. بازار طلا صدها خرده فروشی دارد که مجموعه ای از طلا و جواهر، الماس و سنگهای قیمتی دیگر را در اختیار شما قرار می دهد و بسیاری از بازدیدکنندگان می توانند با کسری از قیمتی که معمولاً انتظار دارند، چند قطعه جواهر جدید را بدست آورند. بخشی از گلها در کنار و روی یک قلعه جای گرفتهاند و برخی دیگر نیز شکل یک هواپیمای A380 را ایجاد کردهاند که بزرگترین سازه گیاهی در جهان به شمار میرود. معماری بینظیرش به شکل یک بادبان در سال ۱۹۹۹ ساخته شد و از آن زمان نماد تجمل است.

این ساختمان بادبان شکل در سال ۱۹۹۹ افتتاح شد و از آن زمان به بعد نمادی از تجمل و انحصار است. امروزه شما این فرصت ارزشمند برای دیدار از داخل یک خانهی سنتی را خواهید داشت.دیگر اثر معروف معماری این منطقه، مدرسهی الاحمدیه است که قدمت آن به سال ۱۹۱۲ بازمیگردد. ساحل کایت (Kite) به این خاطر معروف است که مقصدی مهم برای کایتسواران به شمار میآید و خانهای برای اجرای طیف گستردهای از ورزشهای آبی است.ساحل کایت جایی است که میتوان در آن کایتسواری بر فراز آب و پدلبوردینگ را تجربه کرد. این پیست با امکاناتی چون تلهسیژها و مجموعهای از پنگوئنها در دمای منفی ۴ درجه سانتیگراد کامل میشود.در مال امارات همچنین یک مجتمع سینمایی و یک مرکز تفریحات خانوادگی با میزبانی از وسایل سرگرمکننده برای بزرگ و کوچک به چشم میخورد. حتی اگر از خرید لذت نمی برید باید از دومین مرکز خرید بزرگ جهان دیدن کنید. این ساحل به دلیل وجود برج العرب، طرفداران زیادی دارد زیرا شاید شما فرصت این را نداشته باشید تا در این هتل اقامت کنید اما این فرصت رادارید تا با برج عکس بگیرید آنهم زمانی که در ساحلی زیبا هستید. این نوار ساحلی طولانی با ماسههای سفیدرنگ در جنوب ساحل جمیرا، صرفاً یک مقصد جذاب برای شنا و گرفتن حمام آفتاب بر روی ماسهها نیست. غواصی در قفس و شنا در کنار کوسهها از دیگر پیشنهادهایی است که در این آکواریوم به شما خواهد شد.۱۳. این تفریح برای افرادی مناسب است که دوست دارند تجربه شنا کردن در ماه کنار ماهی ها را داشته باشند.

ایستگاه تاکسی در طبقه همکف و نزدیک به فروشگاه «ویترز» (Waitrose) قرار دارد.خودروی شخصی: اگر از خودرو استفاده میکنید، باید از طریق جاده شیخ زاید راهی «جاده فایننشال سنتر» (Financial Center Road) شوید تا به دبی مال برسید.مترو: بهجای استفاده از وسیله نقلیه شخصی میتوانید با مترو خود را به ایستگاه «Burj Khalifa/ Dubai Mall» برسانید. این پارک در خیابان شیخ زاید قرار دارد و از ۲ بعد از ظهر تا ۱۱ شب باز است. روزانه ۹ صبح الی ۱۱ شب باز است. اطلاعات: شنبه تا پنجشنبه ۱۰ صبح الی ۱۰ شب باز است. اطلاعات: شنبه تا پنجشنبه ۸:۳۰ صبح الی ۸:۳۰ شب، جمعه ۲:۳۰ عصر الی ۸:۳۰ شب باز است. اطلاعات: روزانه ۱۰ صبح الی نیمه شب باز است. اطلاعات: روزانه ۹ صبح تا ۱ صبح باز است. البته برخی از این فروشگاه ها صبح ها یک یا دو ساعت دیرتر شروع به کار می کنند و در عوض شبها تا ساعت 8 یا 9 شب باز می باشند. اطلاعات: روزانه ۱۰ صبح الی ۸ شب باز است. اگر می خواهید مسابقه شتر (یک سنت چند صد ساله) را در دبی تماشا کنید، مسابقه معروف شتر دبی، المرموم هر زمستان باز است. ساحل صفا (Al Safa Beach) ساحلی فوق العاده در امارات دبی است که به دلیل زیبایی و امکاناتی که در آن وجود دارد یکی از معروف ترین سواحل دبی به حساب میآید.

اما این مجموعه همچنین تعداد زیادی رستوران و کافه خارق العاده را در خود جای داده که بسیاری از آنها دارای چشم انداز زیبا از خط ساحلی و همسایه برج العرب جمیرا هستند. علاوه بر رستوران و کافه، در این بخش فروشگاه هایی هم قرار دارد که می توانید از آن ها یادگاری هایی را خریداری نمایید. پیچ و خم راهروهایی با کیوسک هایی که خرده فروشی ها و سوغاتی ها را می فروشند، جلوه یک بازار را به آن می بخشد. در بررسی هایی که در این خصوص انجام شده متوجه شدیم که تعداد بازدیدکنندگان از مرکز خرید مرکاتو سالانه بیش از 10000 نفر است و این رقم همه را شگفت زده می کند. دبی یکی از زیباترین و مدرنترین شهرهای جهان است و سفر به این شهر حتما خاطرات فراموشنشدنی را برای شما رقم خواهد زد. سفر به این شهر مدرن، تجربه جذاب و تازهای برای شما به همراه خواهد داشت؛ البته برای بازدید از اغلب این اماکن دیدنی در شهرهای دبی و استانبول باید مبلغی به عنوان ورودی پرداخت شود. • بهترین زمان سفر به دبی و بازدید از آکواریوم لاست چمبرز در فصل پاییز و زمستان است. این سیاره با همکاری جمع بزرگی از متخصصان گیاه شناسی و جانور شناسی ساخته شده است. این باغ فرصت بزرگی برای کودکان بهمنظور تماشای پروانهها از نمایی نزدیکتر است، زیرا آنها معمولاً بر روی شانهها و دستهای بازدیدکنندگان مینشینند.در این باغ یک موزه نیز وجود دارد که پر از اطلاعات در مورد گونههای مختلف پروانهها، زیستگاهها و چرخهی حیات آنها است. اولین مورد در لیست ما، بازار طلای دیره است که به عنوان بازار طلای دبی نیز شناخته می شود. نمایشگاههای این دهکده مرتبط با صید مروارید و لنج سازی (دو صنعتی که اقتصاد تاریخی دبی بر آنها استوار بود) هستند.در اینجا همچنین زندگی سنتی اعراب بادیهنشین و دهکدهی ساحلی با خانههای ایرانی، یک قهوهخانهی سنتی و یک بازار کوچک که بافندگان و سفالگران صنایعدستی خود را در آن میفروشند، بازآفرینی شده است.

جمیرا امکانات بسیار خوبی دارد و به شما فرصت آفتاب گرفتن در ساحل، صرف غذا در رستورانها و انجام ورزشهای آبی نظیر جت اسکی را میدهد.حالا که در این منطقه هستید، برای یک ساعت هم که شده شنهای ساحلی را از تن خود زدوده و راهی مجلس غرفة ام الشیف (Majlis Ghorfat Um Al-Sheef) در نزدیکی ساحل جمیرا شوید. اگر به تاریخ، طبیعت و تفریحهای آبی و ساحلی علاقهمند هستید، استانبول انتخاب مناسبی برای شما است. بنابراین اگر اهل خرید هستید، قطعاً تا زمان نوبت پروازتان، گزینههای زیادی برای گشت و گذار دارید. اگر به دنبال روشی ارزان قیمت هستید، بهتر است از اتوبوسهای ویژه دهکده استفاده نمایید. در نهایت شما در این کشور از لحاظ تفاوت زمان و زبان به مشکل خاصی برنخواهید خورد. در این مجموعه، علاوه بر خرید میتوان از انواع سرگرمیها مانند مجموعه سینمای سینستار، سالنهای بازی، سالنهای بولینگ و موارد دیگر بهرهمند شد. همچنین ماساژ در مرکز بدنسازی هتل، کلوب شبانه و زمین گلف به مساحت ۳ کیلومتر از دیگر خدمات هتل پالاس دبی محسوب میشود. دبی که صرفاً به ساخت بزرگترین ساختمانها و مالهای جهان قانع نشده، به سراغ ساخت بزرگترین باغ گل جهان به مساحت ۲,۰۰۰ مترمربع با میزبانی از ۱۰۰ میلیون گل مشهور نیز رفته است.هر چیزی در اینجا، از کلبههای انگلیسی گرفته تا آسیابهای بادی و کامیونها، با گل پوشانده شده است. آکوا فان در دسته پارک های آبی دبی قرار میگیرد که به صورت بادی طراحی شده و بر روی دریا قرار دارد.

همچنین سرویس شاتل فرودگاه هم به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته مسافران را بین ترمینال های فرودگاه دبی جابجا می کند. اگر قصد سفر و بازدید از این موزه و رزرو هتل های دبی را دارید با ما در این مقاله از اقامت ۲۴ همراه باشید تا به طور کامل شما را با این موزه آشنا کنیم. اگر قصد دارید به دبی سفر کنید در ادامه با علاءالدین تراول همراه باشید تا بهترین مکانهای دبی را برای عکاسی پیدا کنیم. اگر به غواصی علاقه دارید، ولی بهخاطر اینکه تابهحال این تفریح زیر آبی هیجانانگیز را تجربه نکردهاید، از آن میترسید، میتوانید غواصی را بهطورکامل در آکواریوم دبی یاد بگیرید و مدرک آموزش دوره کامل غواصی را دریافت کنید. آژانسهای مسافرتی خودشان از فرودگاه و بالعکس ترانسفر دارند ولی مسافرانی که بلیط دبی تهیه کرده اند و خودشان سفر میکنند یا بلیط ترانزیت از فرودگاه دبی دارند میتوانند از متروی دبی استفاده کنند. شاید حالا بتوانید راحتتر تصمیم بگیرید و شهر مناسبتری را برای سفر نوروزی خود انتخاب کنید. در آخرین روز جشنواره به مناسبت اختتامیه این جشنواره به صورت همزمان در ساحل لامر و خیابان السیف در ساعت 9 شب آتش بازی هماهنگی را انجام می دهند که بسیار زیبا می باشد و شما می توانید آن را از نزدیک تماشا کنید. در صورت رعایتنکردن این، مبلغ ۱۰۰ درهم جریمه میشوید. در صورت کامل بودن مدارک، شماره ای به شما داده می شود و از شما خواسته می شود که تا اعلام شماره در اتاق انتظار منتظر باشید. در ورودی موزه نمایشگاه شگفتانگیزی از نقشههای قدیم امارات و دبی قرار دارد و توسعهی این منطقه پس از کشف نفت را به نمایش میگذارد.حیاط این دژ میزبان چندین قایق سنتی و یک خانه از جنس برگ خرما همراه با یک بادگیر سنتی (به سبک بادگیرهای ایرانی و شهر یزد) است.

این لنگرگاه همچنان از سوی تاجران کوچک از سراسر خلیج فارس مورد استفاده قرار میگیرد و برخی از لنجها برای بیش از ۱۰۰ سال است که در این مکان لنگر میاندازند.میتوان از این لنگرگاه دیدن کرد و شاهد بارگیری و تخلیهی بار در لنجها بود. برنامهی کلکسیونهای دورهای این منطقه بر آثار هنرمندان مطرح و همچنین نمایش استعدادهای جدید در خاورمیانه تمرکز دارد.این منطقهی نوظهور همچنان مکانی برای برپایی بوتیکهای اکسسوری و لباس از سوی طراحان محلی، رستورانها و زندگی کافهنشینی است. این مقاله به شما نشان خواهد داد که دبی توانسته در کنار رشد و توسعهی چشمگیر شهری، بافت سنتی خود را حفظ کند و همچنان به ارزشهای خود وفادار باشد و از همین راه به کسب درآمد برسد.۱. تنها مشکلی که این مکان دارد این است که استفاده از دوربین حرفهای مجاز نیست و میتوانید تنها از گوشی موبایل خود برای عکاسی استفاده کنید. اینجا میتوانید در بزرگترین مرکز خرید جهان یا لوکسترین بوتیکها و برندهای مطرح دنیا خرید کنید یا سری به بازار جادویی ابن بطوطه بزنید و در بهترین هتلهای جهان اقامت داشته باشید. هتلهای رز ریحان و روتانا تاورز و… همچنین یک پل 212 متری این سازه را به ایستگاه مترو امارات تاورز وصل اجاره خودرو در دبی می کند. این پل دارای یک ته کاملاً قابل رویت است. خواه بلندترین ساختمان جهان را از زمین (روی پل بین سوک البهار و مرکز خرید دبی) ببنید یا از عرشه مشاهده تاپ اسکای در طبقه ۱۲۴، برج خلیفه دبی، این جاذبه را از دست ندهید. با انتخاب رستوران اَلمُنتَها از تماشای منظره خلیج فارس و همچنین منظره فوق العاده شهر دبی از طبقه بیست و هفتم هتل و انواع غذاهای اروپایی مدرن سرو شده با منوی الاکارت (انتخابی) لذت ببرید. رستوران پیرچیک یکی از رمانتیکترین رستورانهای شهر دبی است. ساحل السیف در محله تاریخی الفهید واقع شده و محل تلاقی بخش قدیمی و بخش مدرن و جدید شهر دبی است و فروشگاه ها، مراکز خرید و رستوران های متعددی در این حوالی وجود دارند.

با گشت و گذار در نمایشگاه ها، بازدید کنندگان از شیوه های زندگی سنتی اجداد بسیاری از اتباع امارات متحده عربی آگاه می شوند. بلیت های این شهربازی از تاریخ تهیه تا ۶ ماه و تنها برای یک بار استفاده اعتبار دارند. برای تهیه بلیت و آشنایی با پکیج های مختلف این شهربازی به این لینک بروید. قیمت بلیت عبره بدون راننده نیز به اندازهی عبرههای عادی خواهد بود. بدون توجه به مسافت طیشده، بهطور نامحدود در یک روز میتوانید با این کارت از مترو استفاده کنید. البته اگر گواهینامه بینالمللی دارید، میتوانید خودرو کرایه کنید که در یک پست جداگانه درباره آن خواهیم گفت. در ادامه چند نکته کوتاه و مهم را برای یادآوری و جمعبندی ذکر خواهیم کرد تا تصمیم نهایی برای انتخاب شهر موردعلاقه خود برای سفر در تعطیلات نوروز را اتخاذ کنید. اگر سوال یا ابهامی درباره بازار طلای دبی و شرایط سفر به دبی دارید، کافی است که ابتدا راهنمای سفر به دبی را در سایت رامین گشت بخوانید، اگر بازهم سوال یا ابهامی وجود داشت در انتهای مطلب و در قالب کامنت با ما در ارتباط باشید. بسیاری از ایرانیان ساکن دبی فروشگاههایی را در این بازار دایر کردهاند. السیف منطقه ای از دبی است که در تاریخ غوطه ور و دارای فرهنگ عظیم اماراتی است. گونه های مختلف ماهی که در طول شب فعالیت بیشتری دارند نیز ممکن است در این قسمت از نمایشگاه به نمایش گذاشته شوند. با اینکه امکانات رفاهی مانند چترهای آفتابی،اتاق پرو و دستشویی در این محل وجود ندارد، اما برای افرادی که به دنبال فرار از شلوغی ها شهر هستند یک محلی پر از آرامش است و به همین دلیل به آن ساحل سیاه می گویند. این سمورها در اصل گوشتخوارند و محل طبیعی زندگی آنها در نهرها، رودخانهها، باتلاقها و شالیزارهاست.

همچنین یک آکواریوم و پارک آبی بزرگ در محوطه این هتل وجود دارد. سرسره رقابت (Slitherine): این سرسره رقابتی، در ساختمانی بزرگ شبیه به معبد قرار گرفته است. این هتل در فاصله هشت دقیقهای از ساحل جمیران قرار دارد و معماری آن کاملا فرانسوی است. این بازار یکی از مکانهای برتر برای غذا خوردن و انجام فعالیت های مختلف در دبی است. DXB دارای یکی از پیشرفته ترین سیستم های امنیتی در جهان است که برای اطمینان از ایمنی و امنیت مسافران و کارکنان در بکار گرفته شده است. قوانین شهربازی آی ام جی برای ایمنی و راحتی بازدیدکنندگان اعمال میشوند. جالب است در سفر به دبیبدانید که ، آی ام جی بزرگترین مجموعه تفریحی سرپوشیده در دنیا است که با وسعتی معادل ۱۴۰ هزار متر مربع است و امکان پذیرای ۲۰ هزار گردشگر را در طول روز دارد و دارای هزاران جاذبه تفریحی از جمله : ترن هوایی و وسایل تفریحی هیجان انگیز با موضوع کاراکتر های کارتون نتورک و ابر قهرمان های مارول و دایناسورهای متحرک را دارد . شهر بازی آی ام جی ورلد به لحاظ تفریحات مخصوص بزرگسالان نیز سر پدرومادرها را حسابی گرم میکند. درهرصورت هرزمانی که به دبی سفر کردید، بازدید از برج خلیفه را فراموش نکنید. یکی از مهمترین مسائل سفر به دبی، حمل و نقل درون شهری است. این فرودگاه که یکی از برجستهترین فرودگاههای خاورمیانه نیز محسوب میشود با کد یاتا DXB و کد ایکائو OMDB شناخته میشود. نام این بازار از بازار «Meena» هندی که در شهر دهلی واقع است، برگرفته شده است. بازار مرشد در سبخه است که خودش چند خیابان و مرکز خرید دارد.

در ادامه ی خالدبن ولید خیابانی به نام الفهیدی هست که مرکز فروش لوازم صوتی و تصویری و الکتریکی است. همچنین در این خیابان دو مرکز معروف فروش لوازم کامپیوتری هم وجود دارد به نامهای «خلیج سنتر» و «العین سنتر» که در تقاطع خالدبن ولید و خیابان منخول است. در دبی فستیوال های خرید برگزار می شود که علاوه بر فروش اجناس با کیفیت با قیمت مناسب ، برنامه های مختلفی برای جذب بیشتر گردشگران اجرا می شود . آکواریوم دبی بخشی از یکی از بزرگترین پروژههای جذب گردشگر در دبی به حساب میآید. یکی از جذابترین ویژگیهای آن، دهکده بینالمللی است. در ادامه قیمت زعفران در دبی برای خرید از این برند را مشاهده می کنید. پارک خور یکی از بهترین پارکهای دبی است که در آن فضاهای سبز بسیاری تدارک دیده شده، همچنین زمینهای بازی متعددی در پارک خور وجود دارد که میتوانید کودکان را ساعتها در این مکان سرگرم کنید. تعداد رستوران، غذاخوری و محلهای خدماتی این بخش تا حدودی زیاد است و شما را ناخودآگاه سرگرم خوراکهای متنوع میکند. در بخش بعدی اماکن دیدنی این دو شهر را بررسی میکنیم تا اتصمیمگیری برایتان سادهتر شود. در سفر به شهرها و کشورهای مختلف، چه معیارهایی در اولویت قرار دارند؟ سفر به دبی هم می تواند تجارت باشد و هم سیاحت، دبی این شهر کوچک و اما لوکس جاذبه چندین کشور را در خود جای داده است.

  • تکنو نیوز

 

مسجد السلطان حسن پس از آن که خود را به شهر رامسر در استان مازندران رساندید، بایستی مسیر میدان شهید رجایی را در این شهر پیش بگیرید. قابل ذکر است طعم خوش نان محلی تبری را می توانید در نانوایی سنتی واقع در این بخش از بازار تجربه نمایید. روستای جواهرده که خود روستایی ییلاقی و کوهستانی در میان طبیعت رامسر محسوب می شود، مراتع و قله هایی در آن وجود دارند که می توانید با رفتن به سراغ آن ها، از طبیعت پاک و زیبای اطراف خود لذت ببرید. بخشی از پل که بر روی پستی بلندی ارتفاعات قرار گرفته بود به دلیل شیب زیاد آن قابل اجرا نبود. اگر قصد جنگلگردی دارید، ابتدا اصول پیمایش آن را یاد بگیرید و در ضمن، کفش و لباسهای مناسب هم بپوشید. اگر قصد دارید تا سفرتان به مازیچال را برای بیش از یک روز ادامه دهید میتوانید در شهرهای اطراف مثل کلاردشت یا عباسآباد با اجاره ویلا با دسترسی مناسب کار خودتان را راحتتر کنید. در این بخش از مطلب قصد داریم به آشنایی با جاهای دیدنی روستای جواهرده بپردازیم تا اگر به این بهشت زیبا سفر کردید، بتوانید به راحتی جاذبه دیدنی مد نظر خود را انتخاب کرده و به بازدید از آن اقدام نمایید. چند قدم بالاتر از خرابه شهر نهری بنام الوند کیاب که از طریق جنوب شرقی به سوی شمال شرقی جاری است و بعد از ان جنگلی از درختان بسیار زیبا و سپس نهری دیگر وجود داشت . با سفر به این روستای زیبا و تماشایی می توان گوشه ای از بهشت را از نزدیک لمس کرد. پارک جنگلی ماسوله یکی دیگر از مکان های زیبا و بکر این شهر می باشد.هوای خنک و پاک این پارک جنگلی هر آدمی را حسابی سر ذوق می آورد. معماری ماسوله به صورتی است که محوطه جلوی خانهها و پشت بامها هر دو به عنوان پیاده رو استفاده میشوند.

در واقع برفهایی که از زمستان داخل این غار باقی ماندهاند و بر اثر گرما آب نشدهاند سبب ایجاد برودت میشوند. چشمه ها و اراضی جنگلی زیادی در این منطقه دیده میشوند که هر یک می توانند انتخابی عالی بعد از لوه باشند. قلعه کنگلو یا دژ کنگلو یکی از مکان های دیدنی سوادکوه و از دور افتادهترین و آبادترین قلعههای منطقه است و در ۲۰ کیلومتری جنوب شرقی دوآب، شرق شهر پل سفید و در اراضی دهستان راستوپی و خطیرکوه، نزدیک روستای کنگلو جای دارد. بعد از آن با پشت سر گذاشتن بلوار کشاورز و ورود به جاده نصیر محله به سیاهمزگی در مسیر آبشار قرار می گیرید. اصفیاء میگفت که چون در آن جلسه قرار بود مذاکرات روی نوار ضبط صوت ضبط شود تا بعداً صورتجلسه آن فراهم شود، در واقع هویدا وسیلهای پیدا کرده بود تا بتواند رفتار مورد شاهپسندانه خود را نشان دهد. چراکه از طریق اجاره چنین اماکن اقامتی، دیگر دغدغهای برای فراهم کردن امکانات مورد نیازتان در طول سفر نخواهید داشت. این برج که مقبره قابوس پسر وشمگیر شمسالمعالی است و به سرپرستی خود او بنا شده است، از سطح تپه ۵۰ متر ارتفاع دارد که ۳۲ متر آن از پای برج تا قاعده بالای هرم ناقص است و از آغاز مخروط تا نوک آن ۱۸ متر است. در روستای جواهرده عید نوروز را با نام نوروز بل می شناسند و سال نوی آن ها در روزهای 13 تا 17 مرداد ماه می باشد و این بازه زمانی را به عنوان سال نوی خود می دانند و جشن به پا می کنند. دهیار روستای ویسرود ، فریدون عسکری در مورد طرح پیشنهادی و علتآن اظهار داشت :این گونه از ماهی با توجه به گفته ریش سفیدها و پیرمردهای توسط شهید شکوری و ۲ تن از دوستانش از استان البرز به این روستا آورده شدند و روستای ویسرود به علت دارا بودن شرایط زیستی ، این روستا بستر مناسبی شد تا این ماهیها بتوانند به حیات خود ادامه داده تولید مثل کنند به گونه ای که رشد چشمگیری نیز داشته و به خوبی در رودخانه قابل دیدن بودند.

برای رسیدن به روستا، مجبور نیستید از مسیرهای روستایی و جادههای خاکی رد شوید و جادهای آسفالته و مستقیم به سمت روستا وجود دارد. سلامت فنی خودرو در تمام سفرهای جادهای بسیار مهم است، اما اهمیت آن در جاده اسالم چندین برابر میشود. این گل گاوزبان آنقدر مرغوب است که هر سال جشنوارهای ملی برای آن در این منطقه برگزار میشود. به هر حال، برای سفر به این روستای دیدنی مازندران، باید ابتدا به چمستان سفر کنید. برای سفر با خودروی شخصی از تهران تا سیاهکل ابتدا تهران را به مقصد کرج ترک کرده و سپس وارد جاده کرج- قزوین شوید این مسیر تقریباً 40 کیلومتر است و حدود 1 ساعت طول میکشد. یکی از رسومات جالب این ناحیه ورزش کشتی لوچو است. جالب است بدانید که دور این قلعهها نیز خندق وجود داشته است. در استان گیلان نیز روستاها و محلاتی به نام های جیر و جئور وجود دارند. این آبشار در گالیکش در فاصله 14 کیلومتری غرب پارک ملی گلستان واقع شده که محل آن در 5 کیلومتری جنوب روستایی به همین نام است. این پارک در ﻏﺮب ﻓﻮﻣﻦ و 35 ﮐﯿﻠﻮﻣﺘﺮی آن واقع شده و با 2400 هکتار مساحت از بزرگترین پارک های این ناحیه محسوب می شود.

در این منطقه که دارای بخشی جنگلی، بخشی کوهستانی و بخشی مرتفعی است، برای حفاظت از محیط زیست، شکار ممنوع است. وی ادامه داد:ازآنجایی که در کل استان صید ماهی غزل الا ممنوع می باشد ولی باز جا دارد از دهیار محترم ویسرود و اهالی خوب منطقه بابت چنین حرکت هایی تقدیر و تشکر کرد . عسکری افزود دیگر انتظار ما از مسولان مربوطه این است که با افراد خاطی بر خورد قاطع صورت گیرد میخواهیم با نامه نگاری با دهیارهای روستاهای اطراف تقاضا کنیم در جهت ممنوع بودن صید این گونه از ماهیها اطلاع رسانی و همکاری لازم را انجام دهند. در این مراسم در نخستین جمعه ماه مرداد کشاورزان و دامداران گرد هم جمع می شوند و جهت حفظ سلامتی خود و اعضای خانواده و حفظ برکت محصولات گل را با شیر دام های خود مخلوط می کنند و ترکیب به دست آمده را همراه خود به مسجد می برند و با ذکر صلوات، دیوارهای مسجد را گل کاری می کنند. روستای جواهرده خوشبختانه امکانات رفاهی بسیار مناسبی نسبت به دیگر روستاهای کشور داشته و همین سبب گردیده گردشگران زیادی آن را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنند و همچنین اهالی روستا بتوانند زندگی مناسبی را در روستا داشته باشند. زیبایی های روستای ییلاقی جواهرده تنها به سرسبزی و کوهستان های سرسبز آن خلاصه نمی شود؛ بلکه جاذبه های دیدنی و گردشگری متفاوتی در طبیعت جواهرده وجود دارند که با کنار هم قرار گرفتن آن ها، توانسته اند طبیعتی فوق العاده زیبا و دلنشین را پدید آورند و در تمام طول سال و به خصوص فصل های بهار و تابستان، هزاران گردشگر را به سمت خود فرا خوانند.

در فصل پاییز هم طبیعت روستای جواهرده به هزار رنگ تبدیل می شود و شاهد طبیعتی بسیار زیبا و چشم نواز خواهیم بود. در منطقه ای که روستای جواهرده در آن قرار گرفته کشتزارهای گندم و جو به تعداد زیاد وجود دارند و واژه جوادهار به منطقه شکاف مابین دو کوه و گندم زار دلالت دارد. واژه دهار هم به معنای شکاف کوه می باشد. واژه جاوا در زبان اوستایی به معنای گندم و در زبان پهلوی واژه جاو به معنای جو می باشد. در این کتاب نام جئورده به جای جواهرده آورده شده که به زبان گیلکی می باشد و آن را به دو شکل جؤردی و جؤرده می نوشتند. در این جنگل ها درختان بلند قامت و سرسبزی نظیر اقاقیا، ممرز، شمشاد، زبان گنجشک، شش شاخ، گزنه، راش و آزاد و درختان میوه همچون فندق، گردو، آلوچه، بابونه، پرتقال، نارنگی، گلابی، سیب ترش، زرشک، آویشن و غیره وجود دارند. البته این بدین معنی نمی باشد که تنها در صورت داشتن مشکل و عارضه ای باید از آبگرم ها استفاده کرد! روستای جواهرده در ارتفاع 2 هزار متری از سطح دریا قرار گرفته و منطقه ای ییلاقی در میان طبیعت استان مازندران و شهر رامسر شمرده می شود. بر اساس آخرین سرشماری که در سال 1390 هجری شمسی در این روستا انجام پذیرفت، جمعیت روستای جواهرده برابر با 9.800 نفر و 2470 خانوار بوده است. به گزارش ورس رضا قنبرپور معلم و کوهنورد شفتی در آخرین مطلب از وبلاگ خود تصاویری از ویسرود را بر روی وبلاگ دیدنیهای شفت قرار داده است که این تصاویر توسط رضا قلی پور ویسرودی در اختیار وی قرار گرفته است. آخرین استدلالی که در رباطه با نام این روستا وجود دارد این است که در زمان های گذشته حاکمیت این منطقه به دست یک بانو به نام جواهر بوده و از همین رو نام جواهر را برای روستا برگزیدند.

درود به شما جناب مقدم بزرگوار و عصر صادق که پیگیر مسایل محیط زیستی هستید و تشکر از جناب عسگری عزیز … رئیس اداره محیط زیست شفت علی فرهی در این باره به خبرنگار عصر صادق گفت:جای بس خوشحالی هست که در شهرستان شفت و خطه امام زاده ابراهیم (ع) جوانانی تحصیلکرده و دوستدار محیط زیست داریم که پیگیر کار هستند. این موقعیت جغرافیایی بی نظیر باعث شده که هوای این منطقه همیشه خنک و مطبوع بوده و خصوصا در فصل تابستان که گرمای هوا در اغلب مناطق کشور غیر قابل تحمل است رفتن به روستای الاشت می تواند تنوعی بس خیال انگیز و دوست داشتنی برای بازدیدکنندگان و مسافران از این روستا فراهم کند. در زمستان که بارش برف شروع به سفید کردن کوهستان میکند، آب کافی برای سرازیر شدن آبشار خروشان کوشم فراهم میشود. انواع نوشیدنیهای سرد و گرم و خوردنیهای جذاب در کافیشاپ و رستوران های مجموعه سرو میشود که لذت این گردش را چند برابر میکند. وسعت این دریاچه پنج هزار متر، عمق آن حدود پنج متر و حتی بیشتر در نوسان بوده و آب آن شیرین و سرد است که از چشمه همجوار به نام "کفاو" تامین میشود، این دریاچه از نوع روان بوده و آب آن پس از ورود به رودخانه " ویسر" از طریق رود "خیرود" پس از عبور از کنار نوشهر به دریای خزر میریزد. خلیج گرگان (استرآباد) بزرگترین خلیج دریای خزر است که بر اثر پیشروی و گسترش شرقی رشته ساحلی شبه جزیرهٔ میانکاله در جنوب شرقی دریای خزر تشکیل شده است. در مسیر خود مراتع و زمینهای مختلف را سیرآب میکند و نهایتا به دریای خزر میریزد. یکی از مشخصه های اصلی متل ها عدم وجود لابی در آنهاست چرا که میهمانان به مجرد وارد شدن به متل بدون نیاز به پیاده شدن کلید اتاق خود را از رسپشن دریافت نموده و مستقیماً به سمت اتاق خود رانندگی می نمایند.

روستای ماسوله یکی از زیباترین روستاهای پلکانی در ایران است که در استان گیلان و ۳۵ کیلومتری غرب شهرستان فومن واقع شده است. در ادامه به آشنایی با برخی از آداب و رسوم اهالی روستای کوهستانی جواهرده می پردازیم. کشتی یکی از محبوب ترین ورزش ها در میان مردمان استان های مازندران و گیلان می باشد. آبشار کوهستانی از زیباترین جاذبه های دیدنی روستای جواهرده می باشد و تماشای آن لذت بخش ترین دیدنی در طبیعت این روستا به شمار می رود. اگر از علاقه مندان سفر به مازندران و این نقطه از شهر نور هستید حتما قبل سفر از وضعیت جاده ها و شرایط جوی باخبر شوید چون ممکن است در ایام تعطیل و یا آخر هفته ها این منطقه به دلیل محبوبیت در مازندران شلوغ باشد. هرچند بیشتر ای افراد امروز ساکن این روستا نیستند اما نشانه علاقه روستاییان این منطقه به اهمیت علم و دانش است. پس باید ریههای خود را در این روستا از اکسیژن خالص پر و خالی کنید. در فصل بهار پوششی از شقایقها و زنبقهای وحشی گستره این دشت را میپوشاند و از همینرو به دشت شقایقهای وحشی نیز معروف است. در فصل بهار این دشت زیبا میتواند به یکی از خاطرهانگیزترین مقصدهای گردشگری برای شما تبدیل شود. روستای جواهرده روستایی ییلاقی و بسیار زیبا در شهرستان رامسر است و در غرب استان مازندران واقع شده و به عنوان مرز میان استان های مازندران و گیلان شناخته می شود و با مرکز شهر رامسر حدود 29 کیلومتر فاصله دارد. حدود ۳۰۰ نفر از مردم این روستا دارای مدارک تحصیلی از کاردانی تا دکترا هستند که یکی از باسواد ترین روستاهای گیلان محسوب می شود. ویسرود از زیباترین و دیدنی ترین روستاهای شهرستان شفت است که ورودی این روستا در مسیر جاده امام زاده ابراهیم قرار دارد و طبیعت زیبای این روستا در میان کوههای اطراف محصور شده است.

این گونه از ماهیها در نوع نر در ۲ سالگی و در نوع ماده در ۳ سالگی به بلوغ میرسد و محل زندگی این ماهیها اصولا در رودخانه هایی با آب تمیز و سرد با PH خنثی است و تغذیه آن بیشتر از حشرات،آبزیان،پستانداران و خزندگان کوچک است و زمان تخم ریزیشان نیز در فصل پاییز است. با وارد شدن به فصل پاییز، هوای روستا به دلیل ییلاقی بودن منطقه رو به سرما رفته و شاهد هوای سرد در این فصل خواهیم بود. وجود این زیستگاه طبیعی هم برای جانوران و هم برای مردم بسیار قابل اهمیت است چون از یک طرف باعث می شود که مردم و بازدید کنندگان با گونه های جانوری و گیاهی منطقه و بومی آن آشنا شوند و از طرف دیگر به دلیل مشخص بودن حریم منطقه و حفاظت از آن توسط ارگان های مختلف باعث می شود که طبیعت پارک بکر و در حال خود بماند. آب و هوای ماسوله کوهستانی است و در حدود یک سوم از سال در مه فرو می رود که آن را تبدیل به روستای سحرانگیز می کند. آبشار کوشم از آن جمله آبشارهایی است که در انتهای دره جنگلی ماسوله و در ارتفاعات این منطقه واقع شده و ارتفاع آن به حدود 30 متر می رسد.مسیر دسترسی به این آبشار با شیبی ملایم و در امتداد رودخانه و در جهت مخالف جریان آب است که پس از حدود یک ساعت کوه پیمایی و گذر از چند آبشار کوچک دیگر، در انتهای تنگه دیواره ای سنگی دیده می شود که آب از بالای آن به پایین فرو می ریزد. وی هم چنین افزود: ما آمادگی هرگونه کمک از جمله چاپ تراکت آموزشی و فرهنگی و بنرهای مورد نیاز برای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در جهت ممنوعیت صید غزل الا را داریم و از حرکت خوب دهیار محترم ویسرود جناب عسکری و مردم عزیز نیز کاملا حمایت می کنیم.

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: سهند عزیزی)پارک ملى گلستان بین دو حوزه نیمه نمپسند و نیمه خشکىپسند قرار دارد و به تدریج در حرکت به طرف شرق، سیماى طبیعى آن به حالت استپیک تغییر مىکند؛ به همین جهت عناصر گیاهى نواحى سهگانه فوق را مىتوان در پارک مشاهده کرد. روستای ماسوله وقایع تاریخی بسیاری را از سر گذرانده است از جمله آن ها می توان به ساخت کتابخانه ای با ۱۰۰۰ جلد نسخه خطی در سال ۱۲۸۹ اشاره کرد. همچنین رستوران ها و بار های زنجیره ای معروف و ساختمان های تجاریی متعدد در این شهر چند روز خوش را برای شما خواهد ساخت. روستای جواهرده نیز همانند بسیاری دیگر از شهرها و روستاهای کشور، دارای آداب و رسوم مخصوص به خود می باشد که اهالی جواهرده به آن ها پایبند هستند و آن ها را اجرا می کنند. در هر کدام از این محله ها افرادی هستند که زندگی روستایی داشته و هنگامی که گردشگران و مسافران به این روستا سفر می کنند، اهالی روستا به گرمی از آن ها استقبال می کنند. در روستای جواهرده به هر سو که نگاه کنید چیزی به غیر از سرسبزی و زیبایی مشاهده نخواهید کرد. از جمله نظریه هایی که در رابطه با نام جواهرده وجود دارد مربوط به کتاب تاریخ گیلان و دلمستان است که نوشته سید ظهیرالدین مرعشی می باشد و به قرن 9 هجری قمری باز می گردد. این روستا متشکل از 12 محله می باشد که شامل محله های اوشیان سر، جولاخیل، فتوک محله، چاک دشت، رمک محله، سید محله، تنگ دره، برشی محله، صیقل محله، آموسی خیل، کربلا بنه یا سراب بنه، شل محله و کهنه تنگ دره می شوند. در فصل های بهار و تابستان طبیعت این روستا کاملا سرسبز بوده و هنگامی که در طبیعت آن بایستید، هیچ چیزی به غیر از زیبایی و سرسبزی نخواهید دید.

این مراسم که جزء مراسم های شاد و هیجان انگیز این روستا به شمار می رود، متاسفانه برای مدتی در آن توقف به وجود آمد. ارتفاعات از جمله زیباترین جاذبه ها در طبیعت به شمار می روند که می توان با قرار گرفتن بر روی آن ها، چشم انداز بسیار زیبا و بی نظیری از مناطق اطراف خود را مشاهده کرد. این آبشار زیبا در استان گیلان و شهرستان رضوانشهر قرار گرفته است. جالب است که اکثر آثار ملی این شهرستان در تاریخ ۲۶ اسفند سال ۱۳۸۶ به ثبت رسیدهاند. لازم به ذکر است که با توجه به هماهنگی صورت گرفته توسط خبرنگار عصر صادق ,رییس محیط زیست شهرستان شفت قول مساعدت و همکاری لازم را به مردم روستای ویسرود در این زمینه دادند. شهرهای خطه شمالی ایران سرشار از زیبایی های منحصر به فرد هستند که روستای جواهرده به عنوان یکی از آن ها محسوب می شود و با سفر به آن تماشای زیبایی های طبیعتش شگفت زده خواهید شد. جدا از همه اینها گشتوگذار در دل جنگلی بکر هیجانانگیزترین قسمت سفر است. این چشمه در قسمتی از دامنهی کوه قرار دارد و رودخانهی قورچای در قسمت شرقی چشمه جاری است. یکی از دیدنیهای نور که میخوایم توی این متن راجع به اون صحبت کنیم آبشار پری هست. مسجد آدینه مسجدی بسیار قدیمی در میان روستای جواهرده می باشد که قدمت آن به حدود 700 سال گذشته می رسد. این روستای ییلاقی و زیبا در فاصله 260 کیلومتری از تهران قرار داشته و اگر بخواهید مسیر تهران تا روستای جواهرده را طی کنید، به مدت زمانی حدود 5 ساعت زمان نیاز خواهید داشت. در این مقاله از معرفی دیدنی های شمال ایران شما را با یکی از آبشارهای زیبا و دیدنی در استان گلستان بنام آبشار لوه که در مسیر اصلی گلستان - مشهد قرار دارد آشنا خواهیم کرد.

خوشحالیم با یکدیگر با یکی از زیباترین آبشارهای کشورمان آشنا شدیم و مطمئنیم دلتان میخواهد یک بار هم که شده برای دیدنی این طبیعت به گیلان سفر کنید. برای سفر به ساحل گیسوم، یکی از زیباترین سواحل گیلان با پینورست همراه شوید. جواهرده از زیباترین و سرسبزترین روستاهای رامسر می باشد و لقب نگین رامسر را به خود اختصاص داده است. در آب پری درختان با فاصلهٔ کم از یکدیگر قرار دارند و بیشتر مناطق بکر و دست نخورده ماندهاست. اگر تاکنون در طبیعت اقامت نداشته اید ، توصیه می کنیم که در اولین فرصت برای سفر به جواهر دشت آمادگی های لازم را انجام دهید و صبح خود را با نجوای پرندگان و صدای دلنشین شرشر آب آغاز کنید و تجربه ای فراموش نشدنی از این منطقه برای خود کسب کنید. این آبشار از رود چالوس سرچشمه میگیرد و طبیعت زیبای اطراف آن، بهترین مکان برای گشت و گذار گردشگران است. هر چه در میان طبیعت آن به گشت و گذار بپردازید، زیبایی های بیشتری را کشف خواهید کرد که شما را مسحور خود خواهند کرد. هر ساله، مردم دیلمان در تعطیلات به مناسبت جشنواره های مختلفی همچون جشن برگ درخت، جشن هفت سین و … درختانی که در جنگل های هیرکانی وجود دارند، برگ های آن ها پهن بوده و از قدمت های بسیار طولانی برخوردارند. در روستای جواهرده نیز انواع مختلفی از جانوران که شامل گنجشک کوهی، بز کوهی، زاغ، گربه وحشی، گرگ، سنجاب، زاغ، روباه، کلاغ، خرس، توکا، بلبل، قرقاول و مرغ حق می شوند. نام ورسک از روستای ورسک گرفته شده است. از دیگر دیدنیهای نزدیک به آبشار لونک سیاهکل میتوان به چشمه آب معدنی لاریخانی، غار اسپهبدان، کوه درفک، منطقه آغوزی و… موقعیت مکانی این روستا در ارتفاعات سلسله کوه های البرز و روستای سخت سر می باشد.

فاصله آبشار دودوزن تا روستای امام زاده ابراهیم 46 کیلومتر می باشد . اگر به دنبال بهترین زمان سفر به روستای جواهرده هستید، می توانید از خرداد ماه تا شهریور ماه را برای سفر خود انتخاب کنید. اما در روزهای بلند تابستان خبری از گرمای وحشتناک نیست و میتوانید از باد خنک لذت ببرید. حتی در روزهای گرم و سوزان تابستان اگر به این روستا سفر کنید، خنکی و دلپذیری هوای آن را به وضوح احساس خواهید کرد و خبری از گرمای هوا در روستای ییلاقی جواهرده نیست. روستای جواهردشت رودسر با جنگل های هیرکانی خودش در بین گردشگران ایرانی از شهرت بالایی برخوردار می باشد و از همین رو در روزهای تعطیل و انتهایی هفته میزبان طبیعت گردان فراوانیست، در این روستا علاوه بر طبیعت بکر شاهد یک امامزاده قدیمی، چنیدن کافه رستوران سنتی ، فروشگاه، منازل روستایی برای اقامت و سرویس های بهداشتی می باشد. معمولا اولین کاری که بعد از توقف در مقصد انجام می دهند، شکم گردی است؛ بازار ماسوله نیز با کافه ها و رستوران های متنوع و دکوراسیون چوبی و مزین به شمعدانی های رنگارنگ مکان باصفایی برای میل یک وعده غذایی به حساب می آید. وی با بیان اینکه از مشخصه های اصلی این ماهی وجود خالهای قرمز بر روی پوست بدنش است که با زیبایی های منحصر به فرد در رودخانه ها جولان میدهند گفت: از دیگر مشخصه های این گونه از ماهی هوش بالا و قدر و سرعت عمل است که باعث شده صیدش برای همگان بسیار سخت و حتی غیر ممکن شود ،به صورتی که صید ان به قلاب به مهارت ویژه ای نیاز دارد و هر کسی از پس آن بر نمی آید.

  • تکنو نیوز

 

آسیا ریپابلیک (Asia Republic): با الهام از فرهنگ غنی شرق دور ارائه دهنده ی غذاهای ترکیبی در محیطی دوستانه می باشد. روندا لوکاتلی (Ronda Locatelli): آشپز مشهور جورجیو لوکاتلی یک رستوران ایتالیایی در دبی با فضایی خانوادگی و دوستانه و منویی از غذاهای کلاسیک ایتالیا به وجود آورده است. لابی هتل بسیار دوست داشتنی است و ستون های نمادین آن با سقف تزیین شده اش فضایی لوکس پدید آورده است. این محیط موضوعی شامل ستون های یادآور کارناک ، اهرام کوچک و تصاویری از فرعون ها است. دریای لاجوردی، درختان نخل، یک ساحل طویل و باریک، باغها و چمنزارهای زیبا و وسیع، محیط دلپذیری را برای سکنه و گردشگران به وجود آوردهاست. ساحل الصفوح یا بلک پالاس بیچ یکی را باید یک ساحل عمومی و رایگان دانست که با شنهای سفید رنگش منظره پانورامای فوقالعادهای از جمیرا پالم و برج العرب را به گردشگران عرضه میکند. برای گذراندن یک روز شاد و آرامش بخش با خانواده و دوستان در دبی، بازدید از ساحل جمیرا ایده بسیار خوبیست چرا که از جاهای دیدنی رایگان دبی نیز محسوب می شود. افرادی که با خانواده و دوستان برای گردش و خرید، غذا و سرگرمی های مختلف می آیند باید حداقل ۳ تا ۴ ساعت زمان را برنامه ریزی کنند تا در طول این مدت زمان کافی برای تماشای تعداد اندکی غرفه، سواری ها و یا خوردن غذا و خوراکی داشته باشند. اوشیانو (Ossiano): تجربه ای زیبا از رستوران دریایی (برنده جایزه) با چشم اندازی خیره کننده ازAmbassador Lagoon برایتان به ارمغان می آورد. یک کپی از شاتل فضایی ساخته شده توسط ناسا در سال ۱۹۸۱ که از دبی به فضا پرتاب می شود، بازدیدکنندگان را تا ۶۰۰ کیلومتر بالاتر از زمین می برد. آیامنا (Ayamna): به خاطر آورنده ی فرهنگ لبنانی، غذاهای دلچسب و فضایی پر صدا می باشد. این شهر بازی می تواند تمام کلافگی های فرزند شما را به اتمام رسانده و هیجانات او را به خوبی تخلیه کند.

بازار طلای دبی، بزرگترین بازار طلا در جهان فودکورت داره و همینطور محل بازی بچه ها. کاربازیا یا شهر مشاغل کودکان دقیقا نمونهای مشابه از این محل است. دبی یک شهر فوق العاده و مجلل است که هرساله گردشگران زیادی را از سراسر جهان جذب می کند.2 فرودگاه بزرگ در شهر دبی واقع شده است. هتل آوانی دیره تنها 4 کیلومتر با فرودگاه بینالمللی دیره فاصله دارد. کلوپ گلف امارات نیز 3 کیلومتر از هتل فاصله دارد. این هتل فوق العاده یک آکواریوم زیر آب دارد و محوطه ای برای شنا با دلفین ها نیز وجود دارد. جالب است بدانید پارک اطراف موزه آینده دبی شامل ۸۰ گونه گیاهی می باشد که مجهز به سیستم آبیاری خودکار و بازیافت آب می باشد که در نوع خود بسیار جالب و هوشمندانه است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید أم سقیم نام یکی از محلههای شیخنشین دبی نیز هست. جالب است بدانید که ارتفاع هتل برج العرب دبی از ارتفاع برج ایفل بلندتر است و تنها 60 متر از ساختمان امپایر استیتز در آمریکا کوتاهتر است. افرادی که قرارهای کاری و کنفرانس دارند نیز می توانند از خدمات سالن کنفرانس هتل استفاده کنند. برج العرب آسمانخراش دارای پایه بسیار استواری است چراکه ستونهای پایه آن که در حدود ۴۰ متر می باشند در زیر بستر دریا جای دارند. برج خلیفه تقریبا ۵/۳ کیلومتر از دریا فاصله دارد و مناظر طبیعی زیادی در اطراف آن وجود ندارد. مرکز خرید امارات با اتومبیل 20 دقیقه از هتل آتلانتیس د پالم دبی فاصله دارد. همانقدر که هتل آتلانتیس لوکس و فوق العاده است، این پارک آبی نیز شیک و مدرن می باشد.

شما گردشگران تور دبی نوروز 97 در بازار مرشد " Murshid " شهر دبی می توانید هر نوع کالایی را پیدا کنید و از کالاهایی نظیر پوشاک و کیف و کفش گرفته تا سوغاتی های کوچک و مختص این شهر و اجناس وارداتی چینی در آن به فراوانی یافت می شود که همانطور که در بالا گفتیم تمام کالاها با قیمت مناسب به شما مسافران عزیز تور دبی عرضه می گردد . شما اگر به سوق طلا رفتید حتما سعی کنید با هر فروشگاهی که وارد آن می شوید داد و ستد کنید ، چون همه فروشندگان این فروشگاه ها حاضر هستند با داد و ستد ، قیمت بهتری برای طلاهای خود پیشنهاد دهند و بسیار رغبت از خودشان نشان خواهند داد. شما می توانید با استفاده از مترو و ایستگاه الجافلیه خود را به این مکان دیدنی برسانید. یکی دیگر از ویژگیهای خاص ساحل الممزار این است که این مکان دارای پنج ساحل با غریق نجات، برجهای مراقبت، رختکن و سایهبان برای افرادی است که قصد دارند کنار ساحل استراحت نمایند و یا آفتاب بگیرند. در این ساحل امکاناتی مانند خدمات نجات غریق و تفریحات ورزشی وجود دارد. این خدمات شامل ارائه ی برند های معروف دنیا، فرانچایز ها و مکان های محلی مانند رستوران ها، لباس فروشی ها، بوتیک ها، فروشگاه های چند قسمتی، کافی شاپ ها و باشگاه های ورزشی می شود که در دو سطح زمینی و پلازا، خدمات رسانی می کنند.

اگر به پیک نیک علاقهمند هستید میتوانید نوشیدنی و غذای مورد علاقهتان را همراه خود ببرید و روزی عالی را همراه با خانواده در این مکان سپری نمایید. بنابراین اگر شما هم علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، با ما تا انتهای این مطلب از وب سایت دکوول همراه باشید. به همین دلیل در این مطلب سعی شد تعدادی از سواحل عمومی و رایگان این شهر توریستی را به شما معرفی کنیم تا اگر هتلتان دارای ساحل اختصاصی نبود بتوانید از این سواحل استفاده کنید. منبع عکس: سایت trendingdubai.com«رستوران اتمسفر» (At.Mosphere) در طبقه ۱۲۲ برج خلیفه و ارتفاع ۴۴۲ متری از سطح شهر قرار دارد و با سه فضای لوکس غذاخوری از مهمانان خود پذیرایی میکند.از لحظهای که وارد آسانسور سریع برج میشوید تا زمانی که پشت میز کنار پنجره با چشمانداز مرکز شهر دبی و دریا مینشینید، تجربهای فراموشنشدنی برایتان رقم میخورد. ساحلی که در منطقه مسکونی جمیرا بیچ واقع شده در واقع یک مجتمع کوچک در خود ساحل و مقابل JBR است که توسط شرکت مراس هولدینک متعلق به شیخ محمد ابن راشد آل مکتوم، معاون و نخست وزیر امارات متحد عربی و امیر دبی توسعه یافته است. کسانی که شاهد ساخت و توسعه ی پل ها و رمپ های متعدد جدید بین جاده ی شیخ زاید، برج های جمیرا لیکس و JBR بوده اند، این مطلب را به خوبی درک کرده اند. این قطعه ی در حال نصب ۴۰ متر طول و ۲۰ متر ارتفاع دارد و ۱۸۰۵ تن فلز به کار رفته در آن مشابه آلیاژی است که در ساخت نیروگاه های اتمی استفاده می شود، و روی بازو های ۱۲۶ متری نصب شده است. ارائه دهنده ی قهوه، چای، شیرینی و بیسکوییت با چشم انداز تالاب امبسدر (Ambassador Lagoon) می باشد. چشم انداز تمام اتاق های هتل رو به خطوط افقی سواحل جزیره پالم است و صدای امواج دریا سوییت های این هتل لوکس را موزیکال کرده است.

هوای ساحل لامر بسیار دلپذیر است میتوانید در کنار ساحل بنشینید و از هوای آن لذت ببرید و به صدای موج دریا گوش بسپارید البته اگر دوست داشتید تنی به آب هم بزنید. آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی بخش اصلی از مجموعه تفریحی باورنکردنی و متنوع دبی مال است. دبی، پیشرفتهترین شهر خاورمیانه و یکی از مهمترین مقاصد توریستهای بینالمللی، بخش اعظم توسعه اقتصادی و گردشگری خود را مدیون توسعه زیرساختهای هوایی است. این شرکت از زمان تاسیس خود در سال 2008، بیش از 12 فروشگاه در سراسر امارات متحده عربی افتتاح کرده است، که 6 مورد از آنها در دبی هستند. اسکیت سواری، مینی بانجی جامپینگ و همچنین دویدن در مسیر مخصوص دو از فعالیتهای ورزشی دیگری است که امکان انجام آنها در این ساحل وجود دارد. نمایشهای طولانی 30 دقیقهای این فواره بهطور منظم پس از تاریک شدن هوا انجام میشوند. اگر سری به این ساحل بزنید افراد زیادی را خواهید دید که به صورت گروهی درحال انجام فعالیتهای ورزشی هستند. در این مطلب قصد داریم برخی از این سواحل را به شما معرفی کنیم تا در طول سفرتان به دبی سری هم به آنها بزنید. اگر فکر میکنید که به اندازه کافی برای این بازدید شجاع هستید؛ بین ساعات ۱۱ صبح تا ۱۲ شب به خیابان مرکز مالی دبی سری بزنید زیرا خانه تسخیر شده هیستریا در آنجا قرار دارد. اگرچه مسجد جمیرا بزرگترین مسجد امارات متحده عربی نیست، اما یکی از معدود مساجدی است که غیرمسلمانان می توانند از آن بازدید کنند، بنابراین به عنوان یکی از معروف ترین بناهای دبی در بین گردشگران خارجی شناخته می شود. از آنجاییکه ساحل الصفوح بین برج العرب و پالم جمیرا یا نخل جمیرا قرار دارد، بسیاری از گردشگران از وجود آن خبر ندارند.

پارک آبی آتلانتیس در دبی جز برترین پارک های آبی جهان قرار می گیرد و از امکانات رفاهی خوبی هم برخوردار است چرا که این پارک متعلق به هتل آتلانتیس بوده که این از برترین و بهترین مکان های اقامتی در دبی نیز محسوب می شود. پیاده روی جمیرا که به “the walk at JBR” معروف است، با رستوران ها و مراکز خرید خیابانی، در کنار ساحل، پشت JBR قرار گرفته و مکان فوق العاده ای برای غذا خوردن در آل فرسک است. Jumeirah Beach Residence (JBR) یا همان جمیرا بیچ رزیدنس ( اقامتگاه ساحلی جمیرا )، به طول 1.7 کیلومتر (1.1 مایل) و وسعت 2 کیلومتر مربع (0.77 مایل مربع) ، منطقه ای مسکونی و تفریحی که اسکله ی آن در امتداد خلیج فارس و روبروی مارینا دبی در امارات متحده ی عربی در شهر دبی قرار گرفته است. JBR منطقه مسکونی بزرگی است که بیش از 40 برج در ان ساخته شده (که 35 برج آن مسکونی و 5 برج آن هتل می باشد) و می تواند 15 هزار نفر را در خانه ها و هتل های خود اسکان دهد. مهندسین شرکت مراس در یک نشست مطبوعاتی گفتند: “چرخ و فلک احساس هیجان ملایم بالا رفتن در آسمان را تداعی می کند و صد ها سال است که مردم را به خود مسحور کرده است. در کابینهای لانژ پلاس چرخ و فلک دوبی، شرایط و امکانات برای تماشای منظره دبی در ارتفاع 250 متری بهتر و لذتبخشتر است. یکی از بخصوص ترین مراحل ساخت چرخ و فلک رکوردشکن دبی، کامل شد. اگر به هیجان بیشتری نیاز دارید میتوانید از Flying Cup، با سواری شدن بر روی بزرگترین چرخ و فلک جهان لذت ببرید. واقع شده در جزیره ی بلو واترز، یک مجمع الجزایر جدید ساخته ی دست بشر در جنوب دبی، این چرخ و فلک جاذبه ی اصلی جزیره در میان دیدنی های دیگر از جمله مراکز تفریحی و اقامتی می باشد.

این فضای خالی همچنین می تواند نمایانگر آینده ای باشد که هنوز نانوشته است و بشر می تواند با قدرت بی انتهایش آن را خلق کند. بسیاری از پارکها دارای پیستهای اختصاصی برای دویدن و دوچرخهسواری و همچنین مناطق ورزشی تیمی و زمینهاى ورزشى هستند. از بهترین و تازه ترین آبمیوه ها ، شیرینی ها ، چای و قهوه میل بفرمایید. قهوهخانههای ترک در بخش ترکیه که با چای و قهوه به همراه باقلوا از میهمانان پذیرایی میکنند، میتوانند محل بسیار مناسبی برای استراحت شما باشند. داخل اتاق ها یک تلویزیون صفحه تخت همراه با شبکه های ماهواره، محوطه جدا برای نشستن، مینی بار، صندوق امانات و امکانات چای یا قهوه ساز موجود می باشد. و همراه با آن نام جدیدی به این پروژه ی خیره کننده در نزدیکی اقامتگاه ساحل جمیرا، اختصاص داده شد. ما خبر های جدیدی از یکی از سازه های رکورد شکن در دبی داریم. همچنین از زمان طلوع تا غروب خورشید اجازه این را دارید که آب دریا شنا کنید. اگر میخواهید که در یک ساحل خصوصی استراحت کنید یا از کوکتلهای خنک باری در کنار دریا بنوشید، ساحل جمیرا را انتخاب کنید. در این پارک آبی سرسره های مهیج و زیبای بسیاری مانند سرسره انتقام خدای دریا و سرسره رودخانه خروشان قرار گرفته است. را در اختیار گردشگران قرار میدهد ساحل مارینا فاصله کمی تا اقامتگاه ساحلی جمیرا Jumeirah Beach Residence دارد و بیشتر از از ۱.۷ کیلومتر امتداد یافته است. مرکز خرید مال آو امارات تا این هتل 20 دقیقه با ماشین فاصله دارد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی با ماشین 35 دقیقه می باشد.

فاصله ساحل أم سقیم از مرکز شهر ۱۶ کیلومتر است و دسترسی به آن با وسایل حمل و نقل عمومی بسیار راحت است. مهمانان این فرصت را دارند تا یک هلیکوپتر برای گشت 15 دقیقه ای در اطراف دبی و یا سرویس حمل و نقل به فرودگاه را رزرو کنند. اگر بدانید که فرودگاه بینالمللی دبی دارای یک استخر روباز، سالن بدنسازی، باغهای طبیعی، سینما، رستورانهای شیک، و بسیاری از سرگرمیهای دیگر است چه حس و حالی پیدا میکنید؟ بنابراین، "دبی بین المللی" اولین جایگاه خود را به عنوان بزرگترین فرودگاه بین المللی از نظر ظرفیت صندلیهای برنامه ریزی شده حفظ میکند. پس اگر میخواهید در ساحل کایت آفتاب بگیرید یا شنا کنید حتما وسایل مورد نیازتان را همراه خود ببرید. در این ماجراجویی با ما همراه باشید تا با هم پارک IMG Dubai را مرور کنیم. سکوی تماشا یا At the top که در طبقات ۱۲۴ و ۱۲۵ قرار دارد، در طول هفته بجز روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ صبح تا نیمه شب باز است که آخرین ساعت پذیرش ورودی ۱۱ شب خواهد بود. لازم است بدانید که ساحل أم سقیم در آخر هفتهها خیلی شلوغ میشود؛ بنابراین اگر قصد دارید آخر هفته را در آنجا بگذرانید، شاید بهتر باشد که صبح زود به این ساحل بروید. در این ساحل دبی خبری از رختکن، صندلی مخصوص آفتاب گرفتن، و یا دوش حمام نیست و شاید همین بکر بودنش بر جذابیت آن افزوده است.

ساحل الممزار دارای چندین ورودی است و شاید لازم باشد که بدانید ورودی افراد پیاده و افرادی که با خودرو به این ساحل میروند جدا است. جزیره نخل جمیرا برای افرادی که علاقه به ریلکس کردن کنار ساحل و تفریحات آبی و امتحان کردن غذاهای متفاوت دارند، گزینه مناسبی می باشد. همچنین برای علاقه مندان به ورزش تنیس نیز یک زمین تنیس مجهز و وسیع موجود می باشد. معمولا پارک هاوا هاوا در ساحل لامر در امارات در طول ایام هفته از ساعت 10 صبح تا 10 شب به روی علاقه مندان و خانواده ها باز است. این سازه اکنون به حدودا چهار هفته جوشکاری نیاز دارد. تمامی روز های هفته این شهربازی باز خواهد بود و می توانید از ساعت 11 صبح تا 9 شب از شهربازی آی ام جی ورلد دبی لذت ببرید. تی بی جی (TBJ): ارائه دهنده ی بهترین برگر ها در دبی که به خاطر طعم عالی معروف هستند. اگر مایل به خرید لباس از دبی هستید، در امارات مال محصولاتی از برندهای معروف جهان مثل ورساچه، جیمیچو و بربری، در دسترس مشتریان قرار دارد. ساحل أم سقیم Umm Suqeim Beachکه نام دیگرش ساحل سانسِت بیچ است را باید یکی از جذابترین سواحل دبی دانست که به خاطر منظره شگفتانگیز برج العرب که در نزدیکی آن قرار دارد بسیار مورد توجه قرار میگیرد.

ساحل أم سقیم یا سانسِت بیچ (Sunset Beach) که اکثر بومیان منطقه آن را بهعنوان ساحل سان ست بیچ میشناسند مناظر شگفت انگیزی دارد. درواقع کلوپ ساحلی ریوا Riva Beach Club را باید تنها جایی در این منطقه دانست که اجازه ورود به ساحل پالم جمیرا را میدهد و برای ورود هر نفر مبلغی دریافت میکند. این کارت قابل شارژ است و همچنین به شما برای سفرهای عادی تخفیف میدهد. شهر دبی همچنین به عنوان یکی از بهترین مراکز تجاری دنیا شناخته می شود. در مجتمع تجاری دبی شما می توانید تجربه تماشای یک باغ وحش زیبا را در زیر آب تجربه کنید. در این مجموعه، دوربینهای گوپروی ضد آب در هر کدام از برنامههای غواصی و آکواریوم برای ثبت لحظات خاطرهانگیز شما قرار دارد. این ساحل نزدیک به دیره و شارجه قرار دارد و همچنین باید آن را قلب اصلی دبی و محلی عالی برای گشت و گذار دانست. آسمان خراشهای سر به فلک کشیده و همچنین بلندترین برجهای تجاری و مسکونی که تا به حال دیدهاید، دقیقاً همان چیزی است که هنگام قدم زدن در بزرگراه شیخ زاید خواهید دید. این چرخ و فلک با عنوان “بی سابقه در دنیای مهندسی، چه از لحاظ پروسه و چه ابعاد” مورد ستایش قرار گرفته است. سپس از خروجی 29 وارد این خیابان شوید و راه را ادامه دهید تا به جزیرهای برسید که چرخ و فلک عین دبی در آن قرار دارد. مسافرانی که تمایل دارند در جریان قیمت های ویژه تور دبی قرار گیرند میتوانند در تل گرام ما عضو شوند و از تورهای دبی بازدید نمایند. برای مشاهده قیمت و خرید تور دبی از ستاره ونک کلیک کنید. این هتل لوکس 5 ستاره دارای ساحل شنی اختصاصی با چشم اندازی زیبا و فوق العاده از خلیج فارس می باشد، همچنین می توانید از ساحل شنی خصوصی بهره مند شوید.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد اجاره خودرو در دبی لطفا به بازدید از وب سایت ما.

  • تکنو نیوز


در سال‌های اخیر، صرافی‌ها فعالیت خود را در زمینه تجارت شمش طلا و نقره، ارزهای خارجی و وام‌دهی گسترش داده‌اند.

معنی صراف: معنای لغوی صرافی (بورس) عبارت است از رد و بدل شدن هر نوع پولی که می توان آن را تجارتی دانست که به دلیل نیاز مردم به تعیین صحت وزن و عیار انواع اوراق بهادار به وجود آمده است. .

انواع مبادلات:

قبلاً صرافی ها به 2 نوع زیر تقسیم می شدند:

صرافی نوع اول: این نوع صرافی فقط به خرید و فروش ارز، طلا و نقره به صورت نقدی می پردازد و انجام سایر معاملات ارزی برای این نوع صرافی غیر قانونی است.

صرافی بیت ارز نوع دوم: صرافی که علاوه بر کارکردهای فوق، انتقال ارز را نیز انجام می دهد، صرافی نوع دوم محسوب می شود. این نوع عملیات مربوط به نقل و انتقالات پولی است که از طریق بانک ها و موسسات اعتباری دارای مجوز از بانک مرکزی انجام می شود.

این نوع صرافی ها همچنین خدمات برون مرزی را از طریق فروشندگان مجاز خارج از کشور ارائه می دهند.

صرافی ها بر اساس دستور اجرایی تاسیس، بهره برداری و نظارت بر عملیات صرافی به دو دسته اول و دوم تقسیم می شوند و تمامی صرافی ها با توجه به توان و ظرفیت خود می توانند عملیات مربوط به پول را انجام دهند. مبادله ارز و خرید و فروش.

این آیین نامه در 48 بند و 13 تبصره در جلسه 28 اردیبهشت 1393 شورای پول و اعتبار تصویب شد.

نحوه کار مبادلات:

بازاریابی مانند فروشندگان کالا و خدمات برای تعیین قیمت تمام شده محصولاتشان و فروش آنها به درصدی به نام سود ضروری است. این نسخه باعث می‌شود صرافی‌ها نیاز به دریافت اطلاعات کامل و به‌روز در مورد نرخ برابری ارز در برابر ارز اصلی خود داشته باشند.

این صنف جدای از فعالیت های پولی، به خرید و فروش سکه طلا نیز می پردازد که البته حساسیت اصلی کار آنها مربوط به حواله و پول کاغذی است. می دانید که در شرایط عادی نرخ ارز توسط بازارهای مالی بین المللی مانند بازار ارز تعیین می شود، اما بانک های مرکزی کشورهای پایه مسئول محاسبه نرخ ارز هستند. به تعبیر واقع بینانه تر، می توان گفت که سیستم بانکی هر کشور وظیفه ارائه نرخ ارز مبادلات ارزی را به صورت روزانه بر عهده دارد.

صرافی ارز دیجیتال و نحوه کار آن:

 خرید ارز دیجیتال همچنین دارای صرافی برای خرید و فروش انواع سکه است و مهمترین بخش بازار ارزهای دیجیتال محسوب می شود.

می توان فرض کرد که میزان عرضه و تقاضای صرافی ارز دیجیتال تعیین کننده ارزش ارز دیجیتال و ارزش آن است.

بر اساس پارامترهای عرضه و تقاضا و ایجاد تعادل بین آنها، می توان گفت که رشد قیمت ارز با تقاضای آن در بازار مالی ارتباط مستقیم دارد. تصویری از این مقاله نیز وجود دارد.

نکته 1: عوامل مهم دیگری نیز بر قیمت ارز تاثیر می گذارد.

نکته 2: ویژگی ها و عملکرد صرافی های ارز دیجیتال ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد.

نکته 3: صرافی ارز دیجیتال رابطه بین فروشنده و خریدار است که بابت این تراکنش پورسانت دریافت می کند.

نحوه عملکرد صرافی ارز دیجیتال:

با این نوع صرافی، یک کیف پول آنلاین برای مشتریانی که ارزهای پشتیبانی شده را می پذیرند، در نظر گرفته شده است که مشتریان می توانند از طریق آن تراکنش انجام دهند.
 

  • تکنو نیوز

 آرایش ساده همیشه زیبایی منحصر به فردی می بخشد. لازمه آرایش ساده، استفاده از کرم پودر با کیفیت بالا برای صاف و تمیز به نظر رسیدن پوست صورت است. برای زیبایی چهره خود نیازی به استفاده از هزاران ابزار مختلف آرایشی ندارید. پوست صاف با یک رژ لب ساده چهره شما را جذاب می کند.

درست است که زنان به دست خودشان زیبا خلق می شوند. اما هر از چند گاهی همانطور که یک لباس شیک و آراسته می تواند اعتماد به نفس افراد را افزایش دهد و استایل او را زیباتر کند، یک آرایش ساده و زیبا می تواند علاوه بر افزایش زیبایی چهره، باعث افزایش رفاه - اعتماد به نفس شود. . در یک نفر و باعث ایجاد انرژی مثبت در دیگران می شود. از آنجایی که کرم ها ساعت ها روی پوست شما می مانند و پایه آرایش شما محسوب می شوند، باید در انتخاب کرم بسیار دقت کنید. علاوه بر استحکام بالا و پوشش دهی مناسب، کیفیت خوبی نیز دارد تا آسیبی به پوست شما وارد نشود. خوب است بدانید که همه کرم پودرها برای شما مناسب نیستند. در عوض باید کرم پودر مناسب را با توجه به نوع و رنگ پوست خود انتخاب کنید. کرم پودرها در رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شوند. برند بورژوا یکی از برندهای شناخته شده و بسیار خوب است که انواع کرم پودر را با بهترین کیفیت ارائه می دهد. در این مقاله مجله آسکالا برای معرفی کرم پودر بورژوا با ما همراه باشید. کرم پودر بخر

پایه و رنگ بی بی بورژوایی

همانطور که در مقاله قبل اشاره کردیم، برند معروف بورژوا، کرم پودرهای زیادی را در رنگ ها و انواع مختلف تولید می کند، با علم به اینکه انواع آنها به شما کمک می کند تا بهترین مدل را برای پوست خود انتخاب کنید.

این کرم پودر با SPF16 علاوه بر اینکه پوست را صاف و زیبا می کند، قادر است از پوست شما در برابر نور خورشید محافظت کند. کرم پودر BB بورژوا همچنین حاوی نرم کننده هایی است که پوست شما را هیدراته و درخشان نگه می دارد. این کرم پودر دارای سایش طولانی، پوشش دهی مناسب و خواص ضد پیری است.

کرم پودر و رنگ سی سی بورژوا

کرم سی سی بورژوا بورژوا فاقد چربی بوده و در پوشاندن عیوب پوست بسیار موثر است. این کرم در 3 رنگ سفید، سبز و زرد موجود است، لکه های تیره را خنثی می کند و پوست را تیره می کند. کرم سی سی بورژوا با SPF15 از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند. و بافت این کرم بسیار سبک بوده و پوستی نرم و شاداب به شما می دهد.

کرم پودر و رنگ ایرمت بورژوا

این مدل از کرم پوست بورژوا فاقد چربی اشباع شده است و بدون خشکی پوست درخشندگی را از پوست شما می گیرد و ظاهری مات به پوست شما می بخشد. کرم پودر Airmet با SPF10 از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند. رنگ های این کرم پوست شامل روشن، وانیلی، بژ، برنز تیره، کاراملی، بژ طلایی، برنز روشن و بژ نارنجی می باشد.

کرم پودر و رنگ آمیزی Bourjois Healthy Blend

فرمول این کرم پودر دارای ترکیبات حساسی است که باعث می شود این محصول به مدت 24 ساعت پوست شما را مرطوب و مرطوب نگه دارد.خوب چسبندگی، درخشندگی سبک و داشتن ویتامین های A، C، E و B5 از دیگر بهترین قسمت های این کرم پودر است. با توجه به ویژگی های ذکر شده این کرم پودر برای انواع پوست به خصوص پوست های خشک مناسب است. از رنگ های مختلف کرم پودر هلی میکس پورجوا می توان به قهوه ای، وانیلی، رز وانیلی، عسلی، برنزی تیره، تافی طلایی، برنزی روشن، وانیلی، عاج روشن، تناژهای بژ و صورتی، کریستالی و فیل دندانی و تناژهای رنگی اشاره کرد. رنگ صورتی. .

پودر و رنگ بورژوایی سیتی رادیانس

کرم پودر سیتی رادیانس نسبت به سایر مدل های بورژوا ویژگی های متمایزتری دارد. این محصول از جذب آلاینده های هوا از جمله کربن در پوست شما جلوگیری می کند. همچنین با داشتن SPF 30 محافظت قوی تری از پوست در برابر نور خورشید دارد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به ماندگاری بالا، پوشش دهی مناسب، آبرسانی و بافت سبک آن اشاره کرد. با استفاده از کرم پودر سیتی رادیانس بورژوا، سطح پوست به بهترین شکل ممکن پوشانده می شود، در چنین شرایطی پوستی صاف و یکدست خواهید داشت. این کرم پودر رنگ بالایی دارد و می توانید با توجه به رنگ موهای خود انتخاب کنید. این کرم برای محافظت از پوست عالی است و دارای ترکیبات ضد آلودگی خاصی است. در هنگام استفاده از این کرم ذرات کربن به هیچ وجه به پوست نمی چسبد و به همین دلیل پوست به راحتی نفس می کشد. این مرطوب کننده و روشن کننده برای همه افراد مناسب است و در شرایط مختلف قابل استفاده است. بهترین انتخاب برای پوشاندن لکه ها، جوش ها و سایر عیوب صورت محسوب می شود. برای جلوگیری از پیری پوست بهتر است از این کرم پودر مرغوب استفاده کنید. کرم پودر سیتی رادیانس بورژوا دارای رنگ های عاج با تن های صورتی، بژ طلایی، بژ روشن، وانیلی می باشد.
 

ادامه پست:  https://moorashin.com/product/کرم-پودر-مات-۲۴ساعته-بورژوا-bourjois-air-mat-foundation/

 

  • تکنو نیوز