تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

خدمات چاپ عکس به‌صورت آنلاین از موضوعات پرطرفدار در میان استارتاپ‌های حاضر در الکام استارز ۹۸ است و اینستاچاپ یکی از قدیمی‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود.

استارتاپ‌های حاضر در سالن الکام استارز بیست‌وپنجمین نمایشگاه الکامپ در حوزه‌های سامانه فعالیت می‌کنند که خدمات آنلاین یکی از پرطرفدارترین آن‌ها محسوب می‌شود. دسته‌ای از خدمات آنلاین به چاپ عکس مرتبط می‌شود که تعداد زیادی از استارتاپ‌ها به آن می‌پردازند. دراین‌میان، استارتاپ اینستاچاپ از قدیمی‌ترین بازیگران این حوزه است که خدمات متنوعی نیز به کاربران ارائه می‌کند.

در سال ۱۳۹۵، راضیه بیات اینستاچاپ را تأسیس کرد و تمرکز خود را روی خدمات چاپ عکس‌های حساب کاربری اینستاگرام گذاشت. کاربران سرویس اولیه‌ی اینستاچاپ با واردکردن شناسه‌ی حساب کاربری اینستاگرام، قابلیت انتخاب و چاپ عکس‌‌های دلخواه خود را دریافت می‌کردند. امکان متمایز اینستاچاپ در دوران ابتدایی فعالیت، چاپ تصاویر در قالب مربعی و شبیه به قالب اینستاگرام بود که کاربران بسیاری را به سرویس آن‌ها جذب کرد.

سرویس‌‌های آنلاین چاپ عکس در سال‌های اخیر با سرعت درخورتوجهی در میان استارتاپ‌های ایرانی ظاهر می‌شوند. دراین‌میان، اینستاچاپ تلاش می‌کند با ارائه‌ی خدمات جدید و تنوع‌دادن به قالب‌های چاپی، پیش‌گامی خود را در بازار حفظ کند.

در پایان مصاحبه، بیات مزیت‌های دیگر سرویس اینستاچاپ را تنوع در نحوه‌ی چاپ تصاویر، محصولات خاص،امنیت تصاویر کاربران و پشتیبانی قوی بیان می‌کند. به‌علاوه، کاربران اینستاچاپ می‌توانند محصولات چاپ‌شده‌ی خود را به دو صورت تحویل در محل یا مراجعه‌ی حضوری به دفتر شرکت دریافت کنند. اینستاچاپ اکنون خدمات خود را در پلتفرم‌های وب و اندروید و iOS به کاربران عرضه می‌کند و نصب فعال این اپلیکیشن حدودا ۲۸ هزار بار بوده است.

در حاشیه‌ی برگزاری نمایشگاه الکامپ، الکام پیچ ازجمله‌ برنامه‌های محبوبی است که توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. با گزارش جامع روز سوم این برنامه همراه زومیت باشید.

همان‌طورکه می‌دانید، زومیت یکی از رسانه‌های فعال در نمایشگاه الکامپ ۹۸ است که با تهیه‌ی گزارش‌های متعدد سعی می‌کند بیست‌وپنجمین نمایشگاه الکامپ را به‌طور کامل پوشش دهد. یکی از برنامه‌هایی که هرساله توجهات زیادی را به خود جلب می‌کند، الکام پیچ است. در رویداد الکام پیچ، استارتاپ‌های نوپا برنامه‌های خود را معرفی و تشریح می‌کنند و الگوهای درآمدزایی خود را توضیح می‌دهند.

در رویداد الکام پیچ که تا روز پایانی نمایشگاه ادامه دارد، روزانه ۱۳ استارتاپ روی صحنه می‌آیند و به‌مدت پنج دقیقه خود و برنامه‌هایشان را معرفی می‌کنند. تیم داوری متشکل از افراد موفق درزمینه‌ی کسب‌و‌کار نیز حضور دارند که پس از اتمام زمان پنج‌دقیقه‌ای ارائه، جلسه پرسش‌وپاسخ پنج‌دقیقه‌ای نیز با ارائه‌دهنده برگزار می‌کنند. در پایان نمایشگاه، به برترین استارتاپ‌ها از نگاه داوران جوایزی اهدا خواهد شد. 

در روز سوم رویداد الکام پیچ، برنامه با نظم بیشتری در مقایسه با روز گذشته آغاز به کرد و برخلاف روز قبل که تأخیری ۳۰ دقیقه‌ای را در اجرای اولین ارائه شاهد بودیم، این‌بار تقریبا در همان زمان ۱۰:۳۰ اولین استارتاپ روی صحنه رفت. کیفیت استارتاپ‌های روز سوم به‌طور محسوسی کمتر از استارتاپ‌های معرفی‌شده‌ی روز دوم مسابقه بودند. در غالب ارائه‌های روز سوم مشکل مدیریت‌نکردن زمان و مسلط‌نبودن بر محتوا و کنترل‌نکردن استرس موج می‌زد. همچنین، بسیاری از استارتاپ‌های روز سوم مشکلاتی ساختاری نظیر تهیه‌‌نکردن مسیر حرکت واقع‌گرایانه و شناسایی اشتباه بازار هدف و... داشتند که داوران نیز بارها به این موضوعات اشاره کردند.

مرجع : http://saamaaneh.blog.ir

  • تکنو نیوز