تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

آموزش نحوه حذف و دفع توپ های احمقانه. آموزش نحوه حذف و دفع توپ های احمقانه
عنوان برای این صفحه نمایش
آبغاب چیست؟
آیا تا به حال در آینه نگاه کرده اید و متوجه برآمدگی آزاردهنده زیر چانه خود شده اید؟ این بافت ها که در اثر شل شدن چربی یا بافت پوست ایجاد می شوند، به راحتی می توانند زیبایی چهره شما را کاهش دهند و اعتماد به نفس شما را کاهش دهند. در ادامه این مقاله به راه هایی برای رهایی از غاقب اشاره می کنیم.
شاید با خود فکر کنید که هیچ راهی برای برداشتن این بافت مزاحم وجود ندارد و تنها راه حل، تیغه جراحی است. اما اشتباه نکنید. در اینجا چند درمان خانگی ساده برای خلاص شدن از شر یبوست آورده شده است.
چگونه ساخته می شود؟
بسیاری از مردم فکر می کنند که نفخ فقط در افراد چاق با شکم برآمده رخ می دهد. اما باید بگوییم که برخلاف تصور رایج، خروپف می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. جالب است بدانید در برخی موارد وجود نقرس می تواند کاملا مادرزادی باشد.
در زیر به دلایل اصلی ظاهر گاگا اشاره کرده ایم
ژنتیک: یکی از علل گواتر به ویژه در زنان است. دخترانی که پدران چاق دارند، اغلب در وسط برهنه هستند، حتی اگر خیلی لاغر باشند.
سن: از آنجایی که چانه از پوست و غضروف تشکیل شده است، با بالا رفتن سن افراد ممکن است کمی افتادگی در زیر چانه ظاهر شود.
بارداری: اختلالات هورمونی در دوران بارداری می تواند یکی از دلایل اصلی ایجاد نقرس باشد. پس از کاهش تورم صورت و بدن مادر، تورم ممکن است از بین برود یا تا آخر عمر باقی بماند.
کم کاری تیروئید: کاهش هورمون تیروکسین می تواند به طور غیر مستقیم منجر به نقرس شود. یکی از علل نقرس در این بیماران تجمع چربی در ناحیه گردن، گوش و زیر چانه است.
همچنین بخوانید: چرا نباید از هیچ روشی برای کاهش وزن و تناسب اندام استفاده کنیم؟
ضعف غده آدرنال: هورمون های غده فوق کلیوی می توانند با کاهش تجمع چربی موضعی به تعادل بافت چربی بدن کمک کنند. اگر تولید و ترشح این هورمون ها مختل شود، بدن با تجمع چربی در نواحی دیگر از جمله باسن، شکم و باسن مواجه می شود.
از جمله می توان به کمبود پروتئین و ویتامین هایی اشاره کرد که به ساخت کرم لازم برای پوست کمک می کنند. در نتیجه این فرآیند، پوست و بافت عضلانی (به ویژه عضله پلاتیسمای زیر گردن) شل می شود و یک افتادگی در زیر گردن ایجاد می شود.
دلایل دیگر برای مثال استفاده زیاد خواننده ها از حنجره است که به دلیل رشد بیش از حد ماهیچه های حنجره باعث گرفتگی صدا می شود.
علاوه بر این، قرار دادن بالش های بلند زیر سر هنگام خواب می تواند باعث تغییر در شکل ماهیچه ها و تشکیل سلول های عضلانی شود.
افرادی که در حین پرخوری وزن زیادی از دست می دهند نیز بیشتر در معرض افزایش وزن هستند.
آیا خماری خطرناک است؟
بر اساس بسیاری از منابع پزشکی، چاقی می تواند ارتباط مستقیمی با ایجاد بیماری های قلبی عروقی داشته باشد. این موضوع هنوز 100 درصد تایید یا تکذیب نشده است، اما از آنجایی که اکثر افراد چاق از چاقی مفرط رنج می برند، وجود چاقی ممکن است عاملی غیرمستقیم در احتمال افزایش و عروقی شدن فرد مبتلا به بیماری قلبی باشد.
از طرفی یکی از دلایل مهمی که افراد را به خلاص شدن از شر جوش ها سوق می دهد، بازگرداندن زیبایی صورت است، بنابراین اگر جوش دارید و می خواهید هر چه زودتر از شر آنها خلاص شوید، مراقب باشید - به نام بقیه این مقاله
نحوه آب دادن به کاسه را یاد بگیرید
امروزه ریشه کنی غبغاب به یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از افراد جامعه به ویژه زنان تبدیل شده است. بسیاری بر این باورند که برداشتن خال جز با تیغ جراحی امکان پذیر نیست. با این حال، ما به مهم ترین روش های از بین بردن غگباب نگاه کرده ایم.
همچنین بخوانید : بهترین روش کاهش وزن در جهان چیست؟
با چند تمرین و تمرین ساده خروپف را از بین ببرید
روی صندلی بنشین و بنشین. پشت خود را صاف نگه دارید و هر یک از تمرینات زیر را ده بار در روز تکرار کنید.
تمرین اول:
گردن خود را صاف روی ستون فقرات قرار دهید، دهان خود را تا حد امکان باز کنید و زبان خود را به چانه نزدیک کنید. 10 ثانیه نگه دارید، سپس دهان خود را رها کنید.
هشدار: اگر وریدهای گردن بزرگ برآمده هستند یا در نوک کام احساس درد می کنید، از ادامه ورزش خودداری کنید.
تمرین دوم:
در حالی که به جلو نگاه می کنید، ابتدا لب های خود را به سمت بینی و گوشه های لب پایین بیاورید (لب های خود را در حالت نرم قرار دهید)، پس از 10 ثانیه به حالت استراحت برگردید.
تمرین سه.
لب های خود را فشار دهید تا ببوسید، سپس در حالی که صاف نشسته اید به سقف نگاه کنید و 10 ثانیه در این حالت بمانید.
تمرین چهارم:
خم شوید، گردن خود را روی شانه چپ خود قرار دهید و به مدت 10 ثانیه در این حالت بمانید. این تمرین به تقویت عضلات پلاتیسما و بناگوشی و همچنین شانه چپ کمک می کند.
تمرین پنجم:
صاف بنشینید و به سمت راست نگاه کنید. در این حالت، فک پایین را تا حد امکان به سمت جلو حرکت دهید و به مدت 10 ثانیه در این حالت نگه دارید. وقتی به سمت چپ نگاه می کنید دوباره این کار را انجام دهید. فراموش نکنید که در صورت بروز درد و ناراحتی در ناحیه گردن یا فک، لازم است تمرین را کامل کنید.
روز ششم:
در حالی که به صورت عمودی نشسته اید، زبان خود را چندین بار در دهان خود بچرخانید، زبان خود را به فک بالا فشار دهید و این وضعیت را به مدت 10 ثانیه نگه دارید.
فراموش نکنید که این تمرین پس از یک یا دو بار انجام آن نتایج قابل مشاهده ای نخواهد داشت. اما بعد از یک ماه تمرین در کنار تغذیه مناسب شاهد تغییر خواهید بود.
خوب است بدانید که جویدن آدامس نیز یکی از راه های حل کردن آبریزش بینی است که در نهایت می تواند منجر به سفت شدن عضلات گردن و تسکین آبریزش بینی شود.
همچنین بخوانید: T-Zone روی صورت چیست و اهمیت آن چیست؟
برای از بین بردن آکنه با روش های آرایشی:
گاهی اوقات توده زیر چانه آنقدر زیاد است که با چند تمرین ساده نمی توان آن را درمان کرد. در چنین مواردی روش های تهاجمی زیبایی و جراحی توصیه می شود. البته فراموش نکنید که این روش ها تنها در صورتی نتایج ماندگار خواهند داشت که سبک زندگی خود را تغییر دهید.
از جمله این روش ها می توان به لیپولیز یا لیپوساکشن اشاره کرد. به این ترتیب که با کشیدن نقاشی زیر گردن، بافت چربی اضافی با ساکشن از بین می رود. به عنوان مثال، بافت اسکار می‌تواند سال‌ها پس از درمان باقی بماند و باعث ایجاد اختلال در دید، به‌ویژه هنگام نگاه کردن به بالا شود. مدت زمان بهبودی این روش به اندازه سایر روش های جراحی است. می توان بیمار را پوشاند و آموزش های بعد از عمل در مورد تمیزی محل جراحی به بیمار ارائه داد.
روش دیگر مزوتراپی است که یکی از روش های تهاجمی بدون جراحی است. در این روش اسید دئوکسیلیک به ناحیه کشاله ران تزریق می شود. هنگامی که این اسید وارد بدن می شود، یک حلال چربی است که چربی انباشته شده در سطح مقطع را حل می کند. این اسید توسط دستگاه گوارش همراه با چربی های آزاد شده از محل از بدن خارج می شود. تعداد جلسات مزوتراپی بسته به اندازه جوش می تواند 6 جلسه یا بیشتر باشد.
در این سایت آموزش ها و نحوه از بین بردن لک ها را ارائه می دهیم تا به شما در بازگرداندن زیبایی صورت کمک کند. این مرکز به عنوان برگزار کننده آموزش پاکسازی پوست، ایمن ترین راه برای از بین بردن آکنه را در قالب آموزش های ساده و کاربردی ارائه می دهد.
برای آشنایی بیشتر با روش های رفع چین و چروک و اطلاع از دوره های آموزش صورت می توانید به صفحه بعدی سایت مراجعه نمایید.
 

آموزش عملی ذوب و از بین بردن خوردگی
 

  • تکنو نیوز