تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

۸ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

 

بدنساز هرمزگانی چند وقتی است که در اینستاگرام بسیار معروف شده است. سهیل سنگرزاده گوینده جمع معروف چطوری جون دل برقراری عزیز، توانسته در مدت کوتاهی به طرفداران میلیونی اینستاگرام خود بیافزاید. این ورزشکار ایرانی اکنون ساکن امریکا است و با گفتن جملات انگیزشی توانسته مخاطبین بسیاری پیدا کند.

سهیل سنگرزاده کیست؟
سهیل سنگرزاده بدنساز معروف هرمزگانی متولد دهه 60 است و با لحن خاص و جمله معروف «چطوری جون دل برقراری عزیز» در فضای مجازی و اینستاگرام به شهرت رسید. در بیوگرافی سهیل سنگرزاده آمده است که وی یک ورزشکار بدنساز و استاد صحبت های انگیزشی است. سهیل این روزها در شبکه اجتماعی اینستاگرام جملات انگیزشی می گوید و لحن لطیف و ظاهر درشت هیکل اش موجب شده است تا مورد توجه کاربران اینستاگرام قرار بگیرد و فالوورهای زیادی به دست آورد.

سهیل سنگرزاده
سهیل سنگرزاده «Soheil Sangarzadeh» بدنساز هرمزگانی و چهره محبوب این روزهای اینستاگرام متولد پانزدهمین روز از مهرماه سال 1364 در شهر بندرعباس است و در حال حاضر در کالیفرنیای آمریکا زندگی و فعالیت می کند. سهیل فرزند مرحوم حسن سنگرزاده است. سهیل سنگرزاده وقتی که فقط 14 سال داشت پدرش را از دست داد. سهیل با تیپ خاص ورزشکاری و تیکه کلام هایی که دارد توانسته به یکی از افراد مشهور در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی در ایران تبدیل شود.

سهیل سنگرزاده ورزشکار معروف این روزها، ویدیو‌ها و عکس‌های انگیزشی اش در اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی اخیراً به شدت خبرساز و پرطرفدار شده اند. سهیل سنگرزاده اصالتا هرمزگانی است و مدتی در شهر تهران زندگی کرده و حتی در چندین دور از مسابقات قوی ‌ترین مردان ایران نیز شرکت کرده است. هر چند سهیل هیچ وقت نتوانست در میان ده نفر اول برتر مسابقات قوی ترین مردان ایران جایی داشته و با مقام‌های سیزدهمی و هجدهمی، این مسابقات را ترک کرده است. سهیل در مورد شروع فعالیتش در ورزش بدنسازی می‌گوید: «در دوران نوجوانی بسیار لاغر بودم و مورد تمسخر هم سن و سالان خود قرار می‌گرفتم در نتیجه تصمیم گرفتم که ورزش حرفه ای را آغاز کنم و رشته بدنسازی را انتخاب کردم».

فعالیت بدنسازی سهیل سنگرزاده
سهیل سنگرزاده فعالیت جدی ورزشی و بدنسازی خود را از دوران نوجوانی و بعد از فوت پدرش شروع کرد. در سال 1387 شمسی در سن 24 سالگی اولین بار در مسابقه مردان آهنین ایران شرکت کرد. هر چند که سهیل نتوانست در بین ده نفر اول مسابقات مردان آهنین جایی داشته باشد و با مقام سیزدهمی اولین حضور خود در این مسابقات را ترک کرد. بعد از شرکت در مسابقه مردان آهنین به عنوان قوی ترین مرد بندرعباس شناخته شد. سهیل 18 سال در شهر تهران زندگی کرد و پس از آن به شهر مادری خودش بندرعباس برگشت و در باشگاه پرورش اندام «نام آوران جوان» به فعالیت پرداخت. سهیل چند سالی به کار بدنسازی خود ادامه داد تا اینکه به شهر کالیفرنیای آمریکا مهاجرت کرد. سهیل این روز های به یکی از چهره های معروف و مشهور در اینستاگرام تبدیل شده است. شهرت سهیل سنگرزاده به حدی بوده که طی چند هفته گذشته فالوئر های وی به بیش از چند میلیون نفر رسیده که نشان از محبوبیت بالای او دارد.

فعالیت بدنسازی سهیل سنگرزاده
دعوت از سهیل سنگرزاده برای بازیگری
شهرت مثبت سهیل سنگرزاده در ماه های اخیر به حدی بوده که حتی از وی برای بازی در فیلم های سینمایی و مجموعه های تلویزیونی در ایران نیز دعوت شده است. سهیل سنگرزاده در سال ۱۳۸۷ عنوان قوی ترین مرد استان هرمزگان را بدست آورد. سهیل دارای مدرک مربیگری آسیا در رشته بدنسازی و پرورش اندام نیز هست، سهیل در مورد شرایط کنونی خود چنین می گوید: «وزن من الان حدود ۱۲۰ کیلوگرم می باشد اما در اوج که بودم به ۱۴۳ کیلوگرم هم رسیدم. دور بازویم نیز ۵۰ سانتیمتر است در صورتی که دور بازوی آرنولد ۶۳ سانتیمتر است».

سهیل سنگرزاده در نقش حرمله
بسیاری از طرفداران سهیل سنگرزاده بر این باور هستند که سهیل در سریال ایرانی مختارنامه نقش حرمله را بازی کرده است. ولی در واقعیت اینگونه نبوده و گریم خاص بازیگر حرمله (انوش معظمی) باعث شده تا شبیشه آقای سهیل سنگرزاده به نظر برسد. لازم به ذکر است که سهیل تا به امروز در هیچ فیلم و سریالی بازی نکرده است.

علایق سهیل سنگرزاده
سهیل سنگرزاده خود را عاشق فوتبال و تیم فوتبال پرسپولیس می‌داند. وقتی سهیل او خواسته می‌شود در مورد یک خاطره شیرین از زندگی اش صحبت کند، می‌گوید: «در شهر تهران که بودم روزی در نزدیکی میدان ولی عصر تهران متوجه دعوای شدیدی شدم. مردی همراه با خانومش با صاحب فروشگاهی در میدان ولی عصر بشدت درگیر بودند و مردم هم فقط نظاره گر دعوای آن ها بودند. بالاخره طاقت نیاوردم و برای خاتمه غائله دعوا به سراغ آن‌ها رفتم و از صاحب فروشگاه خواهش کردم به دعوا با زن و شوهر خاتمه دهد. صاحب آن فروشگاه که مرد خیلی کوتاه قدی بود کمی به هیکل من خیره شد و با صدای خیلی بلندی گفت: تو دیگه چی میگی بچه؟! راستش من فقط خندیدم یعنی همه کسانی که جمع شده بودند خندیدند حتی خودش هم خندید بعد هم دعوا خاتمه یافت».

جملات انگیزشی سهیل سنگرزاده
سهیل سنگرزاده اکنون بیشتر به خاطر پست‌ و جملات انگیزشی معروفشش درباره اعتماد به نفس، شکرگذار بودن، دنبال کردن اهداف و به طور کلی انگیزه داشتن در زندگی به شهرت رسیده است و طرفداران بسیاری دارد. یکی از پست‌های انگیزشی سهیل سنگرزاده به شرح زیر است:

نزار بهت بگن تو نمیتونى
باورهاى چرتشون رو قبول نکن
جون دل خوب گوش کن توى بازى تو اتفاقهایى میفته که مختص بازى خودته نه بقیه تو باور‌ها و الهامات مخصوص خودتو دارى برو و دنیاى خودتو تجربه کن
هرکى گفت نمیتونى یا نمیشه خیلى راحت دُمشو قیچى کن
باز با باز کبوتر با کبوتر
با هر کسى همنشین نشو
نظر کاربران درباره پست های سهیل سنگرزاده

برخی کاربران و فالوورها از پست های سهیل سنگرزاده رضایت دارند و می گویند این پست های انگیزشی به آن ها انگیزه می دهد. اما گروهی دیگر از کاربران هم می گویند این پست های سهیل سنگرزاده باعث خنده ما می شود برای همین دنبالش می کنیم. به هر حال سهیل توانسته مخاطبین بسیاری در بین مردم ایران پیدا کند و به سرعت در حال افزایش فالوورهای خود است.

جملات انگیزشی سهیل سنگرزاده
همسر سهیل سنگرزاده کیست
سهیل تا امروز ازدواج نکرده و مجرد است، البته شایعاتی در مورد طلاق از همسرش در ایران منتشر شده است که هیچ وقت از طرف خودش رد یا تایید نشده است و نمی توان در مورد آن با قطعیت صحبت کرد.

قوی ‌ترین مرد استان هرمزگان
سهیل سنگرزاده که در سال ۱۳۸۷ شمسی عنوان قوی‌ترین مرد استان هرمزگان را به دست آورد و دارای مدرک مربیگری آسیا در رشته بدنسازی و پرورش اندام است. سهیل در مورد شرایط کنونی خود چنین می‌گوید: «وزن من الان ۱۲۰ کیلوگرم می‌باشد، اما در اوج که بودم به ۱۴۳ کیلوگرم هم رسیدم. دور بازویم نیز ۵۰ سانتیمتر است. دور بازوی آرنولد ۶۳ سانتیمتر است».

شغل و منبع درآمد سهیل سنگرزاده
خیلی ها از زندگی لاکچری و داشتن ماشین های میلیاردی سهیل تعجب می کنند، اما در اصل سهیل بیشتر عکس هایش نمایشی و فقط برای اینستاگرام گرفته می شود و همه آن ماشین ها و یا خانه های لوکس برای خودش نیست و فقط برای جذب فالوور است. البته در امریکا با برخی از شرکت های مدلینگ فعالیت می کند و درآمد خوبی از این راه دارد.

سهیل سنگرزاده کیست؟ گوینده چطوری جون دل برقراری عزیز

  • تکنو نیوز


اکثر مردم صبح را با بی حوصلگی و خواب آلود شروع می کنند و در راه رفتن به محل کار یا انجام کارهای روزانه خود پس از شنیدن صدای پرانرژی گوینده از خود سوال می پرسند بپرسید از کجا می آید؟ انرژی صبحگاهی گوینده؟

_ فارس نوشت: اکثر ما صبح ها کاملا خسته، بداخلاق و لباس پوشیدن برای محل کار یا دانشگاه و غیره از خواب بیدار می شویم. اما ما هنوز خواب نیستیم، برنامه های رادیویی را گوش می دهیم که مجری با انرژی و اشتیاق زیاد صبح بخیر می گوید و حالمان خوب است و روزمان را با انرژی و انگیزه بیشتری شروع می کنیم.

یکی از این برنامه ها «صبح بخیر» است که هر روز ساعت 6:30 از رادیو ایران پخش می شود.

استودیویی که هرگز تعطیل نمی شود

در واقع استودیوهای رادیویی یکی از آن مکان هایی هستند که هرگز تعطیل نمی شوند. آنها فقط از یک گروه به گروه دیگر منتقل می شوند. مجری برنامه صبح امروز سعید توکلی است. او از مجریان جوان و البته پیشکسوت رادیو محسوب می شود که در تلویزیون هم حضور دارد. امروز او زود به استودیو آمد، اسناد برنامه را گرفت و مشغول تحویل آنهاست. دقیقه ای تا شروع برنامه باقی نمانده است. توکلی وارد استودیو می شود. در را می بندند و اول الکل به اطرافش می پاشد. نقابش را برمی دارد و با اشتیاق از ایران، کشور خوب و مردم همیشه خوبش استقبال می کند.

- به نام خدا...

- سلام سلام...

او با انرژی فراوان شروع به احوالپرسی کرد. سپس با اشاره دست، ستوده (برنامه ساز) در اتاق کارگردان نشست و آهنگ زیبایی را اعلام کرد. مدت زمان این آهنگ بسیار کوتاه است و به آن موسیقی اینتروال می گویند. آهنگ متوقف می شود و مجری ادامه می دهد:

-خداحافظ...خداحافظ...سلام...خوبی؟ تو خوبی؟ چرا پنجره را بستی؟ هوا عالیه...هنوز سرده؟

سپس صدایش را قطع می کند و می گوید: من سعید توکلی هستم، سازنده این برنامه آرمان ستوده. پشت میز صدا، مهدی خانپور با نقاب برایت دست تکان می دهد. احمد جان با قلب بزرگ دست می زند، بسیار خنده دار و خنده دار.

فرزاد محمدی را در خدمت شما هستم. او از سحر می دود، صدای شما را ضبط می کند، کار برنامه را هماهنگ می کند. من با مهمانان صحبت می کنم، مذاکره می کنم، در یکی از این داستان ها، خانم پهلوانی. دوستدار و خانم انصاری همراه ما بودند. در این برنامه با مردم ایران چه اتفاقی خواهد افتاد…
 

رادیو هنوز طرفدارانی دارد

برنامه زمانی ادامه پیدا می کند که رضا بحری مدیر گروه رادیویی ایران و انجمن رادیویی ایران وارد استودیو می شود و بر کار نظارت می کند. او امروز در استودیو است و تا زمانی که برنامه پخش شود و فرصتی برای گپ زدن پیدا کند، برنامه را زیر نظر دارد. وی معتقد است تا امروز هیچ رسانه ای در دنیا نتوانسته است مانند صداوسیما به دوست قابل اعتماد و موثر مردم تبدیل شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هنوز فضای مجازی را رقیب صداوسیما نمی بینید؟ پاسخ می دهد: فضای مجازی را می توان رقیب جدی همه رسانه های سنتی دانست، اما  شیراحمدی با نگاهی به وضعیت مخاطب در این ساعات، رادیو همچنان بهترین انتخاب است: اتوبوس، تاکسی، پشت فرمان، هنگام حرکت به سمت. کار کردن خواندن و بیشتر. چند ساعت خوابیدم خبری نشد. این رادیویی است که شما را یکپارچه همراهی می کند.

وی ادامه می دهد: اگر چنین تصویری را از شنونده صبحگاهی رادیو بگیریم، می توانیم علایق و خواسته های او را در این ساعات، اخبار جدید، اطلاعات کاربردی برای لذت بردن از یک روز خوب، موسیقی شاد و پرنشاط، مطالب و پیشنهادات امیدوارکننده و کوتاه و کاربردی درک کنیم. آموزش با رنگ آمیزی جالب همه این مطالب وقتی از دهان یک میزبان خونگرم و صمیمی شنیده می شود صبح دلپذیرتری را برای مخاطب ایجاد می کند.

بحیرایی افزود: یافتن چنین فرصت و فضایی فرصتی بی نظیر برای صداوسیما است تا با جذب و جذب بیننده و جلب رضایت مخاطبان خود با سایر رقبا دیدار کنند. و به همین دلیل است که برنامه های صبحگاهی رادیو یکی از مهم ترین بخش های رادیو محسوب می شود.

او درباره ماهیت برنامه های رادیویی صبحگاهی صحبت می کند. اساسا برنامه صبحگاهی برای ایجاد فضایی پرانرژی طراحی شده است تا در آن یک روز کاری پر از شور و رشد را شروع کنید. ترکیبی از نشاط، آرامش، و اطلاعات ضروری صبحگاهی بر جذابیت و محبوبیت برنامه صبحگاهی تأثیر می گذارد. سابقه طولانی این مورد «صبح بخیر» همراه با استفاده از نیروهای زبده و مستعد، جایگاه خوبی در بین بینندگان دارد.

توکلی: من رسما نمی خوابم!

سعید توکلی در گفت و گو با بحیرایی رفت و برگشت، با مهمانان برنامه گفت و گو کرد و حالا یک آهنگ 5 دقیقه ای می دهد. این زمان کوتاه فرصت مناسبی برای بحث است. او ماسک خود را می گذارد، استودیو را ترک می کند تا گلویش را صاف کند.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به چند اجرا چقدر نیاز به استراحت دارید؟ پاسخ می دهد: من در هفته ای که سلام ایران بازی می کنم، رسما نمی خوابم، چون تا یکی دو بامداد مشغول خواندن و بررسی آخرین اخبار سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و علمی هستم. من چیزی حس میکنم. احتمالاً در ذهنم ایجاد می کنم که برای شنونده مفید باشد و بعد طوری سازماندهی می کنم که اولاً شنونده را جذب کنید و ثانیاً شنونده را پشت سر نگذارم. جالب اینجاست که من صبح زود قبل از خروج از خانه، سایت های معتبر را چک می کنم و همین روند در طول برنامه ادامه دارد و مجموعه این تعاملات سعید توکلی را برای بینندگان قابل اعتماد و قابل اعتماد می کند. که طبیعتا برای من مفید است. من کارم را به خوبی انجام خواهم داد.

وی ادامه داد: علاوه بر این یکی از رسالت ها و خدمات زهرا شیراحمدی این برنامه اطلاع رسانی است. من فکر می کنم صبح بخیر یک کار صبحگاهی است نه یک برنامه. محور مشخص است در آن زمان ممکن است بسیاری از مردم خسته و ناامید شوند. زن و شوهر دعوا و شکایت از همه چیز در زندگی! و از همه مهمتر مسئولان عالی کشور باید این برنامه را بشنوند. من باید همه مخاطبان را راضی کنم. صرف نظر از سلیقه و جنسیت شما. اگر چیز جدیدی پیش بیاید، یک کیت رسانه ای می گذارم و برای مردم پخش می کنم. پذیرفته شدن توسط مردم بسیار سخت است. خدا را شکر این اتفاق افتاد.

انرژی صبحگاهی مجریان رادیو از کجا می آید؟

مجری رادیو در پاسخ به این سوال که صبح از کجا انرژی می گیرد؟ لبخندی زد و گفت: "من از عشق مردم استفاده می کنم تا به خودم انرژی بدهم. این چیزی است که به دنبال آن هستم." انرژی که می دهید به شما برمی گردد. در طول این سال ها، ما شاهد تاثیر انرژی مثبت بر مخاطبان خود بوده ایم.
 

  • تکنو نیوز


احساس

ترس

فشار

اضطراب و

کلاستروفوبیا

اینها شامل احساساتی است که کودک هنگام ملاقات با دندانپزشک احساس می کند.

از دیدگاه کودک، نشستن روی صندلی و ندانستن اینکه دندانپزشک قرار است با ماسک چه کند، اغلب باعث می شود که از قرار ملاقات با دندانپزشک اجتناب کنند یا بسیار مضطرب شوند.

شاید به همین دلیل است که باید در انتخاب دندانپزشک اطفال دقت زیادی کرد تا کودک برای کارهای دندانپزشکی با پزشک راحت باشد.

در ادامه می خواهیم شما را با برخی از ویژگی های یک دندانپزشک اطفال خوب آشنا کنیم.

ارتباط خوب و موثر با کودکان» ویژگی های دندانپزشکی کودکان و کودکان

برای بسیاری از والدین، بردن کودک نزد دندانپزشک یک چالش بزرگ است.

بسیاری از کودکان از مواجهه با دندانپزشک می ترسند و سعی می کنند با اضطراب و بهانه از قرار ملاقات خودداری کنند.

زمانی که دندانپزشک رابطه خوبی با کودک برقرار می کند، استرس و اضطراب کودک کاهش می یابد و ممکن است در ویزیت های بعدی کودک حتی از شما مشتاق تر باشد و بپرسد چه زمانی دوباره به دندانپزشک مراجعه می کند.

یک دندانپزشک خوب باید بتواند به خوبی با کودکان ارتباط برقرار کند
 

نحوه ارتباط با کودکان با بزرگسالان متفاوت است و مراقبت و مراقبت از کودکان نیازمند صبر و درک صحیح است.

کودکان ممکن است ظرفیت ذهنی یک بزرگسال را نداشته باشند، احساسات آنها قوی است.

بچه ها به خوبی می دانند چه کسانی را دوست دارند و چه کسانی را دوست ندارند.

اگر کودک در دندانپزشکی احساس راحتی کند، به شما می گوید که از دندانپزشک خود خوشش می آید.

دارای تجربه در دندانپزشکی کودکان

دندانپزشک اطفال باید در زمینه بهداشت دهان و دندان کودکان تخصص کافی داشته باشد، زیرا ساختار و ویژگی های دندان های کودکان با بزرگسالان متفاوت است.

کلمات خاص مانند

مکیدن انگشت

استفاده از پستانک و

دندان قروچه می کند

در کودکانی که نیاز به مراقبت های تخصصی دارند، موجود است.

مطب پزشکان اغلب فضایی کسل کننده و خسته کننده دارند و کودکان دوست ندارند در چنین مکان هایی منتظر بمانند.

یک میز تحریر جذاب باید رنگ های مختلفی داشته باشد و از طرح ها و نقاشی هایی استفاده کند که برای کودکان جذاب باشد.

استفاده از تلویزیون در مطب که نقاشی ها و اسباب بازی ها را نشان می دهد، کودک را از کار دندانپزشکی منحرف می کند و درمان را در مطب با آرامش بیشتری سپری می کند.

علاوه بر این، دیوارها و صندلی دندانپزشکی باید در جایی قرار گیرند که کودک کمترین احساس ترس را داشته باشد.

با داشتن فضای کافی برای نشستن والدین در حین انجام کارهای دندانپزشکی، کودک می تواند والدین خود را ببیند و آرامش خاطر بیشتری داشته باشد.

داشتن یک تجربه موفق و مثبت در مطب دندانپزشکی برای کودکان مفید است.

زیرا بسیاری از مشکلات دهان و دندان درمان می شوند و یا در آینده از بسیاری از مشکلات جلوگیری می شود.
 

برداشت شده از: https://drsheidaclinic.com/kids-dentist/

  • تکنو نیوز


یک متخصص زنان خوب جدا از تجربه، مهارت و دانش باید مهارت های اجتماعی مناسبی هم داشته باشد تا مراجعه کننده بتواند به خوبی با او ارتباط برقرار کند و به او اعتماد کند. همه زنان در مراحل مختلف زندگی خود به متخصص زنان نیاز دارند و هر کدام از آنها تجربه متفاوتی در مواجهه با آن دارند. اگر رویکرد اولیه پزشک تسکین دهنده و آرام بخش باشد، روند درمان آسان تر می شود.در این مقاله به بررسی ویژگی های یک متخصص زنان خوب می پردازیم و شما را با وب سایت مشاوره آنلاین زنان و زایمان دکتر 
دلایل نیاز زنان به یک متخصص زنان خوب

از آنجایی که بسیاری از خانم ها احساس سلامتی می کنند، فکر می کنند که کاری به متخصص زنان ندارند، اما حقیقت این است که تغییراتی در فیزیولوژی بدن انسان ایجاد می شود که گاهی تا موارد پیشرفته علائم بیماری را احساس نمی کنند. بیماری

برای پیشگیری از بیماری ها، زنان باید به طور منظم به متخصص زنان و زایمان مراجعه کنند. شاید سخت ترین مرحله انتخاب متخصص مناسب برای شما باشد که پس از آن می توانید دائماً به او مراجعه کنید و از سلامت خود مطمئن شوید.

امروزه فناوری به کمک ما آمده است تا کارها را در حوزه های مختلف زندگی آسان تر کند. یکی از این کارکردها کمک به حوزه پزشکی و حوزه درمان پزشکی است. دکتر. ساینا یک سامانه مشاوره پزشکی آنلاین است که شما را به بهترین پزشکان متخصص مانند متخصص زنان در سراسر کشور متصل می کند. برای ویزیت این پزشکان نیازی به صرف زمان و هزینه زیادی ندارید، با کمک اینترنت می توانید با پزشک مورد نظر خود به صورت تلفنی و آنلاین صحبت کنید و در هنگام ارسال مدارک پزشکی از تخصص پزشکی آنها استفاده کنید. فایل

مهارت های خاص یک متخصص زنان خوب

یک متخصص زنان خوب چه ویژگی هایی دارد؟

گزارش تبلیغات

از: 21 می 2019 | نویسنده: امیر

ویژگی های یک متخصص زنان و زایمان خوب چیست؟

یک متخصص زنان خوب باید علاوه بر تجربه، مهارت و دانش، مهارت های اجتماعی کافی نیز داشته باشد تا مراجعه کننده بتواند با او ارتباط خوبی داشته باشد و به او اعتماد کند. هر خانمی در مراحل مختلف زندگی خود به متخصص زنان نیاز دارد و هر زنی تجربه متفاوتی از او دارد. اگر رویکرد اولیه پزشک آرام و اطمینان بخش باشد، روند درمان آسانتر می شود.در این مقاله به بررسی ویژگی های یک متخصص زنان و زایمان خوب می پردازیم و شما را با وب سایت مشاوره آنلاین زنان و زایمان دکتر ساینا آشنا می کنیم.

کارخانه فقط 4.800.000 تومان (کره - بهترین برند - پرداخت اقساطی)

تبلیغات

ایمپلنت فقط با 4.800.000 تومان (کره ای - بهترین برند - اقساطی)

چشم انداز

در تبلیغات

دلایل نیاز زنان به یک متخصص زنان خوب

از آنجایی که بسیاری از خانم ها احساس سلامتی می کنند، فکر می کنند که کاری به متخصص زنان ندارند، اما حقیقت این است که تغییرات در فیزیولوژی بدن انسان گاهی علائم بیماری را فقط در موارد پیشرفته احساس می کند. بیماری

برای پیشگیری از بیماری ها، زنان باید به طور منظم به متخصص زنان و زایمان مراجعه کنند. شاید سخت ترین مرحله انتخاب متخصص مناسب برای شما باشد. پس از آن، می توانید پیش بروید و برای بررسی وضعیت سلامتی او را ملاقات کنید.

امروزه تکنولوژی به کمک آمده تا کارها را در زمینه های مختلف زندگی آسان تر کند. یکی از این وظایف ارائه کمک در زمینه پزشکی و مراقبت های پزشکی است. دکتر. ساینا یک سامانه آنلاین مشاوره پزشکی است که امکان دسترسی به بهترین متخصصان مانند متخصص زنان در سراسر کشور را فراهم می کند. برای مراجعه به این پزشکان نیازی به صرف زمان و هزینه زیادی ندارید، به کمک اینترنت می توانید با پزشک مورد نظر خود تلفنی و آنلاین صحبت کنید و از تجربیات پزشکی او در هنگام ارسال مدارک پزشکی استفاده کنید. فایل.

یک پزشک خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یک مهارت مهم برای یک متخصص زنان خوب

ایمپلنت کره ای - 4.800.000 (پرداخت اقساطی) - بهترین مارک

تبلیغات

Install Korea - 4,800,000 (نصب) - بهترین مارک

دیدن

در آگهی

از جمله ویژگی های یک پزشک زن خوب، داشتن دانش بالا در زمینه کاری و علاقه به دانستن یافته های علمی جدید در زمینه پیشرفت علم و تداوم ارتقای مهارت های خود است. برخی از مهم ترین مهارت های یک متخصص زنان خوب عبارتند از:

دانش آناتومی و دانش کافی در زمینه تخصصی خود

مهارتهای ارتباطی عالی

شخصیت خوب و علاقه مند به کمک به دیگران

توانایی جلب اعتماد مخاطب

تماشاگر بودن خوب است

شرکت در دوره های تخصصی و روزانه

داشتن یک تیم متخصص

انطباق با استانداردهای حرفه ای

تشخیص اینکه دکتری که انتخاب می کنیم چگونه به این اصول تسلط دارد دشوار است و همین امر انتخاب متخصص را دشوار می کند. دکتر ساینا کلینیک آنلاین شماست که به افراد امکان دسترسی به رزومه پزشکان متخصص، خواندن رزومه، تماشای فیلم ارائه و نظرات سایر کاربران در مورد دکتر را می دهد تا انتخاب بهتری داشته باشند.

تمامی پزشکان ساینا دارای مدرک نظام سلامت هستند و توسط کمیته پزشکی به صورت تخصصی انتخاب شده اند.

وظایف یک متخصص زنان

یک متخصص زنان و زایمان خوب هر از گاهی شما را معاینه می کند و با مراقبت از سلامت اندام تناسلی و سینه ها، در صورت بروز علائم هشدار دهنده، آزمایشات لازم را برای تشخیص بیماری انجام می دهد.

پس از انجام تست های استاندارد، نتایج به طور دقیق و حرفه ای بررسی می شود. در صورت نیاز به درمان، پزشک داروهای لازم را تجویز می کند یا آزمایشاتی را تجویز می کند.

برخی از زنان شاغل، مادران و افرادی که وقت ندارند از مراجعه به مطب متخصص زنان خودداری می کنند زیرا نشستن روی صندلی معاینه گاهی اوقات بسیار استرس زا است.

دکتر. ساینا برای این افراد برنامه ویژه ای دارد، برای ادامه معاینات منظم پزشکی خود کافیست به وب سایت دکتر دکتر مراجعه کنید. ساینا در www.drsaina.com یا اپلیکیشن آن را روی گوشی خود نصب کنید.

بقیه مراحل بسیار ساده است، با یک ثبت نام ساده می توانید به بانک اطلاعات سلامت دسترسی داشته باشید که اطلاعات کامل سلامت و درمان را در اختیار شما قرار می دهد.

همچنین با انتخاب پزشک متخصص زنان و زایمان و گرفتن نوبت آنلاین می توانید هزینه مشاوره آنلاین را پرداخت کرده و با پزشک خود تلفنی یا آنلاین صحبت کنید تا از سلامت خود اطمینان حاصل کنید و در صورت نیاز نوبت بگیرید.

کارشناسان این تیم بیشتر از وقت ملاقات با پزشک با شما وقت می گذرانند و تا زمانی که پاسخ سوالات خود را دریافت نکنید با شما خواهند بود.
 

مقاله کامل: https://pezeshke-shahr.com/زنان-و-زایمان/پزشک-متخصص-زنان-و-زایمان-در-شیراز/

  • تکنو نیوز

متن آهنگ ساقیا امشب مست و دیوانم حامد همایون

ساقیا امشب مست و دیوانم هی بچرخان و هی برقصانم!♫!

آهنگ جدید حامد همایون به نام ساقیا امشب مست و دیوانم

  • تکنو نیوز


محافظت از صندلی خودرو: صندلی های خودرو پس از مدتی استفاده می توانند بشکنند یا تغییر رنگ دهند و شما نمی توانید از ظاهر صندلی ماشین خود لذت ببرید. با استفاده از صندلی ماشین می توانید از آسیب دیدن صندلی ماشین و ...

روکش صندلی ماشین

روکش صندلی خودرو: یکی از مهم ترین تزئینات هر خودرویی، انتخاب روکش صندلی زیبا و باکیفیت متناسب با رنگ خودرو است.

روکش صندلی های ماشین شگفت انگیز به نظر می رسد.

روکش صندلی ماشین چیست و چه کاربردی دارد؟

خوشبختانه انواع مختلفی از روکش صندلی ماشین وجود دارد که می توانید بر اساس سلیقه های مختلف از بین آنها انتخاب کنید.

در ادامه به نکات مهم در انتخاب روکش صندلی خودرو می پردازیم.

انواع روکش صندلی خودرو و کاربرد آنها

تعداد زیادی روکش صندلی در رنگ ها و مواد مختلف برای هر مدل خودرو وجود دارد که برای انتخاب بهترین روکش صندلی برای خودروی خود دچار سردرگمی خواهید شد.

در این مقاله به انتخاب روکش صندلی مناسب و قسمت های مختلف آن می پردازیم.

اکثر روکش های صندلی خودرو از پارچه یا چرم ساخته می شوند، گاهی اوقات روکش صندلی ها از ترکیب این دو ماده ساخته می شوند.

حال این سوال پیش می آید که روکش های پارچه ای صندلی ماشین بهتر است یا روکش های چرمی مزایای بیشتری دارند؟!

هنگام انتخاب روکش صندلی خودرو، مهم است که چه پارچه ای باشد و چه چرمی، کیفیت آن کافی باشد.

همچنین، صندلی‌های ماشین باید الگو و دوخت درستی داشته باشند تا بهترین عملکرد را برای وسیله نقلیه شما داشته باشند.

1. روکش چرمی صندلی ماشین

مزایای روکش های چرمی

مزیت اصلی روکش های چرمی صندلی ماشین این است که به راحتی می توان آنها را شست و انواع لکه هایی را که روی آنها ظاهر می شود پاک کرد.

علاوه بر سهولت تمیز کردن، روکش‌های چرمی صندلی خودرو از نظر ظاهری شیک‌تر و اسپرت‌تر هستند و بیشتر نوجوانان روکش‌های چرمی را ترجیح می‌دهند.
 

معایب روکش چرمی

یکی از دلایلی که مردم از خرید روکش چرمی صندلی ماشین امتناع می‌کنند، این است که وقتی برای مدت طولانی روی صندلی‌های روکش چرمی می‌نشینند، عرق می‌کنند.

روکش های چرمی خودرو گرما را در خود نگه نمی دارند و منافذ بسته از ورود هوا جلوگیری می کند و منجر به تعریق بیشتر می شود.

به همین دلیل استفاده از لباس های چرمی در فصل تابستان توصیه نمی شود.

یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب روکش صندلی ماشین این است که چرم به مرور زمان ترک ها و پارگی ها را می پوشاند.

اما باید گفت که کش های لاستیکی طبیعی بدون مشکل نیستند و از دوام و کیفیت بالاتری نسبت به کش های مصنوعی برخوردار هستند.

2. روکش های پارچه ای برای صندلی ماشین

مزایای روکش ماشین پارچه ای

یکی از مهم ترین ویژگی های روکش های پارچه ای صندلی ماشین این است که در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی عرضه می شوند و خریدار تنوع زیادی برای انتخاب دارد.

صندلی‌های پارچه‌ای ماشین معمولاً راحت‌تر می‌شوند و چنین پارچه‌هایی به دلیل جریان هوا باعث تعریق نمی‌شوند.

انتخاب روکش صندلی ماشین معمولا هزینه کمتری برای شما خواهد داشت.

معایب روکش خودرو

عیب اصلی روکش های پارچه ای صندلی ماشین محو شدن در برابر نور خورشید است.

هر زمان که ماشین را برای روز بیرون می آوریم، در معرض نور خورشید قرار می گیرد و به مرور زمان رنگ روکش صندلی ماشین کمرنگ می شود.

یکی دیگر از معایب انتخاب روکش پارچه ای صندلی ماشین این است که شستشوی آن دشوار است.

لکه های روی این پوشش ها به سختی پاک می شوند و معمولا اثرات دائمی دارند.

به همین دلیل لکه ها برای مدت طولانی روی روکش صندلی خودرو باقی می مانند و فضای داخلی خودرو را زشت می کنند.

3. روکش صندلی ماشین با مواد کامپوزیت

برخی از تولیدکنندگان صندلی خودرو از ترکیب پارچه و چرم برای دوخت روکش صندلی استفاده می کنند زیرا انتخاب روکش صندلی خودرو برای افراد آسانتر است و مواد بهتری تولید می شود.

اگر این روکش ها از مواد با کیفیت ساخته شده باشند، هیچ آسیبی به پارچه و صندلی های چرمی وارد نمی شود.

به عنوان مثال برخی از این روکش ها از چرم استفاده می کنند در حالی که در مرکز روکش صندلی از پارچه استفاده شده است و این مدل یکی از بهترین روکش های صندلی خودرو است.

4. روکش صندلی ماشین لوکس

امروزه روکش ها انواع مختلفی دارند که البته با توجه به کارایی قیمت های متفاوتی دارند.

کسانی که مدت زیادی را پشت فرمان می گذرانند می توانند از روکش لوکسی استفاده کنند که محرک هم دارد.

در این نوع روکش صندلی، یک سری لرزش روی کمر و صندلی قرار می گیرد که با حرکت و ارتعاشات خود بدن شما را ماساژ می دهند.

این مدل صندلی به برق خودرو متصل است و قابلیت برنامه ریزی حالت ماساژ را دارد.
 

مشاهده ادامه: https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/روکش-صندلی/ایرانخودرو/روکش-صندلی-دنا/

  • تکنو نیوز


میشه ریاضی رو در چند جمله معرفی کنید؟ شکی نیست که معرفی علوم پایه، به ویژه ریاضیات که مادر همه علوم است، کار بسیار دشواری است; علم ریاضی از یک سو ذهنی و انتزاعی و از سوی دیگر عملی است و بنابراین تعریف ما باید آنقدر کلی باشد که تمام جنبه های دانش ریاضی را پوشش دهد. «اندروگلیسون» ریاضیدان آمریکایی در مقدمه ای بر علوم ریاضی می گوید:

"ریاضیات علم نظم است و هدف آن یافتن، توضیح و درک نظمی است که در موقعیت های به ظاهر پیچیده وجود دارد و ابزارهای اساسی این علم مفاهیمی هستند که به ما امکان توضیح این نظم را می دهند."

دکتر دیبایی، استاد ریاضی دانشگاه تربیت معلم تهران نیز به معرفی ریاضیات پرداخت:

«علم ریاضی قانونی کردن تجربیات طبیعی است که ما در گیاهان و سایر موجودات زنده مشاهده می‌کنیم، علم ریاضی این تجربیات را دسته‌بندی، قانونی و توسعه می‌دهد.

همچنین استاد ریاضیات دکتر ریاضیدان در مقدمه ریاضیات می گوید: «ریاضی علم الگوبرداری از علوم دیگر است؛ یعنی زبان رایج نظریه های علمی سایر علوم، علم ریاضیات است و امروز اگر علم را نمی توان به زبان ریاضی بیان کرد، علم نیست.

برخلاف تصور برخی، ریاضیات مجموعه‌ای از فرمول‌ها و قواعد نیست که بتوان در همه جا و همیشه از آن استفاده کرد، بلکه ریاضیات تفکر درستی برای درک درست مسئله و رسیدن به پاسخ است و دانش‌آموز برای کسب این مهارت باید حوصله و پشتکار کافی داشته باشد تا چند ساعت به یک مسئله ریاضی فکر کند و در نهایت با خلاقیت آن را حل کند.

بیان گرایش های ریاضی:

ریاضیات هنری کهن و یکی از ذهنی ترین و در عین حال یکی از علمی ترین فعالیت هاست. یعنی آقای ای.

امروز هم همینطور است و شاید به همین دلیل است که در ریاضیات با دو گرایش ریاضی محض و کاربردی مواجه شده ایم. اما آیا می توان این دو گرایش ریاضی را به طور کامل از یکدیگر جدا کرد؟ آیا می توان گفت که ریاضیات محض فقط یک فعالیت ذهنی است و کاربردی ندارد و ریاضیات کاربردی کاربرد ریاضیات را در علوم و فنون مختلف مطالعه می کند؟ به گفته «هارولد هاردی» ریاضیدان بزرگ انگلیسی، این کار را فقط باید برای زیبایی ریاضیات (ریاضیات محض) انجام داد و علم هیچ ارزش علمی ندارد؟

باید گفت که امروزه نمی توان چنین دیدگاهی را پذیرفت، اما از نظر ریاضیدانان، حتی ریاضی ترین رشته ها مانند هندسه، نظریه اعداد و منطق نیز ارزش علمی بالایی دارند و به همین دلیل، ریاضیات را نباید به دو گرایش ریاضی محض و ریاضی کاربردی تقسیم کرد.

 

ماخذ مقاله: https://lotusmath.ir/

  • تکنو نیوز


سبک های مختلفی برای طراحی داخلی وجود دارد. اما وجه مشترک همه آنها وجود میز تلویزیون در اتاق نشیمن است. میز تلویزیون یکی از عناصر اصلی دکوراسیون داخلی است. به همین دلیل بسیاری از افراد سعی می کنند در مجلس خانه سفره را به بهترین شکل ممکن بچینند. پایه های تلویزیون به روش های مختلفی ساخته می شوند. چوب و تخته چندلا مهمترین و اساسی ترین مصالح هستند. در این مطلب می خواهیم نگاهی به میز تلویزیون چوبی و ویژگی های خاص آن داشته باشیم.

اگر به دنبال خرید پایه تلویزیون چوبی هستید یا در مورد آن بیشتر بدانید، توصیه می کنیم قبل از خرید این مقاله را مطالعه کنید.

معیارهای انتخاب یک پایه تلویزیون چوبی خوب چیست؟

هنگام خرید هر محصولی همیشه این سوال پیش می آید که کدام محصول بهترین است؟ در مورد خرید پایه تلویزیون نیز این سوال پیش می آید. چه ویژگی هایی باعث می شود یک میز تلویزیون چوبی خوب بخریم؟

برخی ممکن است بگویند که انتخاب یک متریال خوب می تواند منجر به یک تلویزیون با کیفیت خوب شود. اما فکر کنید که بهترین متریال را برای میز انتخاب کرده اید. اگر این میز با طراحی کلی خانه شما مطابقت نداشته باشد، هرگز زیبا و جذاب به نظر نمی رسد. بنابراین در واقع برای رسیدن به این سوال باید چندین پارامتر بررسی شود.

ابتدا بهتر است مشکل جنسی را حل کنید و سپس معیارهای دیگر را بررسی کنید.

بهترین چوب را برای میز تلویزیون انتخاب کنید.

میز میز تلویزیون خوب

همانطور که می دانید چوب پایه تلویزیون از درختان مختلفی به دست می آید. بنابراین، هنگام ایجاد یک پایه تلویزیون چوبی، گزینه های زیادی پیش روی شماست. در زیر انواع چوب هایی که در ساخت پایه تلویزیون تانیل چوب نقش دارند، آورده شده است:

چوب روسی

یکی از بهترین انتخاب ها برای ساخت پایه تلویزیون و دیگر عناصر مبلمان منزل چوب روسی است. این نوع چوب در برابر رطوبت مقاوم است و دارای پیچ، سنباده و ترک خوردگی رضایت بخش است تا بهترین پایه تلویزیون چوبی را برای شما به ارمغان بیاورد.

هجوم بردن

از چوب ساختگی برای مبلمان استفاده می شود. در بیشتر موارد درخت نمی تواند به حشرات حمله کند و پس از مدتی آسیب می بیند. اما چوب ساج با توانایی بسیار بالایی که در برابر قارچ ها و حشرات دارد به خوبی قابل نگهداری و افزایش طول عمر میز تلویزیون است.

افرا

نام جنگل افرا بسیار شنیده می شود. چون چوبی نیمه سنگین است و پرکاربردترین چوب در ساخت انواع مبلمان در دکوراسیون داخلی می باشد.

صنوبر

چوب چنار بسیار بادوام و محکم است. میز تلویزیون چوبی تانیل چوب  به همین دلیل یکی از بهترین و بادوام ترین مواد برای ساخت عناصر مقاوم در برابر وزن سنگین تجهیزات است.

آجیل

گردو مانند سایر انواع چوب قوی است و فشار و استرس را به خوبی تحمل می کند.

با توجه به توضیحات هر نوع درخت می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. پس از آن، نوبت به انتخاب استایل می رسد.

سبک میز تلویزیون چوبی باید با سایر عناصر خانه هماهنگ باشد.

میز تلویزیون چوبی به سبک

همه پایه های تلویزیون قطعا یکسان نیستند! سبک های داخلی مختلفی وجود دارد که باعث ایجاد تفاوت در طرح ها و الگوها می شود. 2 سبک اصلی پایه تلویزیون مدرن و کلاسیک است.

میزهای تلویزیون کلاسیک اغلب دارای حکاکی و بزرگنمایی هستند. این سبک که بیشتر به فرهنگ سنتی و سلطنتی نزدیک است، برای خانه هایی مناسب است که کل سبک خانه با وسایل کلاسیک تزئین شده است. در مقابل میزهای تلویزیون چوبی امروزی. این نوع میز سعی می کند خانه زیبای شما را با سبکی مدرن و ساده تر به روز کند. میزهای مدرن به ساده ترین شکل ساخته می شوند. زیرا اصل اساسی سبک مدرن، سادگی در طراحی است. اگر خانه شما نیز به سبک مدرن طراحی شده است سعی کنید این سبک میز تلویزیون را انتخاب کنید. در غیر این صورت ناهماهنگی ناخوشایند ظاهر می شود و ظاهر خانه از بین می رود.

پایه تلویزیون باید در ابعاد استاندارد ساخته شود.

پایه تلویزیون چوبی جدید

همه پایه های چوبی تلویزیون یک اندازه نیستند. پایه تلویزیونی که مناسب شماست با خود تلویزیون مطابقت دارد. به عبارت دیگر، قبل از خرید میز تلویزیون چوبی، باید اندازه تلویزیون خود را اندازه بگیرید و سپس میز را متناسب با آن خریداری کنید.

ارتفاع میز تلویزیون باید با ناحیه دید تلویزیون اندازه گیری شود. یعنی ارتفاع مبل، میز یا شیئی که روی آن نشسته اید را هنگام تماشای تلویزیون اندازه بگیرید و بر اساس آن ارتفاع میز را تخمین بزنید. عرض میز تلویزیون باید کمی بیشتر از عرض تلویزیون باشد تا احتمال آسیب به آن صفر باشد.

کشو یا جعبه روی پایه تلویزیون را فراموش نکنید.

کابینت تلویزیون چوبی با جعبه

تمیزی محیط اطراف میز تلویزیون و دور از هر شلوغی محیط را زیباتر و جذاب تر می کند. تلویزیون و دستگاه های دیجیتال معمولاً با سیم به هم متصل می شوند. دید این سیم ها چندان خوشایند نیست.  Wooden TV table بنابراین بهتر است کشوها یا جعبه هایی روی میز نصب شود تا پیچیدگی سیم ها از بین برود و چشم مردم را خوشایند کند. به این ترتیب می توانید یک پایه تلویزیون چوبی خوب و فوق العاده داشته باشید.

  • تکنو نیوز