تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

 رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی بیان داشت: کارآگاهان یگان گشت این پلیس حین گشت‌زنی در محدوده میدان "شوش" با ظن به خودرو رانا و استعلام شماره پلاک، دریافتند خودرو دارای سابقه سرقت از کلانتری ۱۷۵ باقرشهر است.

سرهنگ کارآگاه "کرم یوسفوند" افزود: ماموران با استفاده از علائم هشداردهنده نظیر آژیر، چراغ گردان و بلندگو به راننده خودرو مذکور دستور توقف دادند، اما متهم پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت به سمت خیابان فدائیان جنوب متواری و با حرکات مخاطره‌آمیز باعث رعب و وحشت شهروندان و خودروهای عبوری شد.

وی ادامه داد: متهم پس از طی کردن مسافتی وارد خیابان‌های فرعی شهرک بعثت شده و همچنان بدون توجه به هشدارهای واحد گشت با سرعت بسیار بالا به مسیر ادامه می‌داد که افسر اکیپ برای هشدار و جلوگیری از خسارت‌های احتمالی چند تیر هوائی در فواصل زمانی و مکانی معین شلیک کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متاسفانه راننده خودرو مسروقه توجهی به هشدارها نداشته و با حرکات مارپیچ و خسارت به خودروهای عبوری و پارک شده در حال فرار بود که نهایتاً افسر اکیپ در موقعیت مناسب اقدام به شلیک گلوله به سمت لاستیک‌های عقب خودرو متهم کرد و با اصابت گلوله خودرو به دلیل نقص فنی متوقف و راننده به صورت پیاده از محل گریخت.

یوسفوند گفت: کارآگاهان با عکس العمل سریع و به موقع به تعقیب سارق ادامه و در نهایت با درگیری فیزیکی و مقاومت شدید متهم، وی را دستگیر کردند.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران یادآور شد: برابر بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد "نادر" دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت خودرو و قطعات از سرکلانتری نهم بوده و اخیراً از زندان آزاد شده است.

  • تکنو نیوز

این سیستم شامل دو بخش است. بر این اساس طی هفته جاری فعالیت مشاغل گروه ۳ و ۴ شامل تالارهای پذیرایی، استخرهای سرپوشیده و باشگاههای ورزشی، چایخانه، ها و قهوه خانهها بدون عرضه مواد دخانی، آموزشگاههای موسیقی و زبان با حضور ۱۰ نفر، موزهها، سینماها، تئاترها و مهدهای کودک، باغ وحش ها و شهرهای بازی، مراکز تفریحی آبی و گیم نتها همچنان تعطیل است. استفاده از واترجت یا کارواش صنعتی سبب می شود که مواد شوینده از لیست شوینده های شما حذف شوند. افزایش سرسام آور جمعیت انسانی و نیاز روز افزون به مواد غذایی از یک سو و محدود بودن منابع از سوی دیگر عملاً استفاده از روش های مرسوم و سنتی را غیر ممکن ساخته است. بعد از لنس نازل های مختلفی قرار می دهند تا شکل آب به صورت های گوناگون به منظور استفاده های خاص تغییر کند و باعث عملکرد بهتر آب پاششی شود. تایمر آبیاری به تجهیزاتی گفته میشود که برای آب دهی گل ها و گیاهان در مکان های مختلف به کار میرود. تایمر های آبیاری بهکو همانند دیگر برندهای موجود به منظور هوشمندسازی آبیاری گیاهان و کنترل زمانی و حجم آب مورد نیاز، بکار می رود. This post has been created by GSA Content Generator DEMO.

مه پاش مرغداری M24000 دارای شناور و مخرن برای کنترل آب ورودی و شیر قابل تنظیم برای رطوبت دهی دستگاه است. تایمر های آبیاری از جمله تجهیزات آبیاری هوشمند می باشند که وظیفه اتوماتیک کردن آبیاری و کنترل نیاز آبی گیاه را برعهده دارد که به وسیله این ویژگی مدت زمان و حجم مورد نیاز آبیاری برای گیاه را تعیین می کند که در برندهای مختلفیاز جمله اوربیت (Orbit) آمریکا موجودند. در این برنامه نیز می توانید تعیین کنید که مدت زمان و مقدار آب مصرفی برای گیاهان چقدر باشد. برای 12 حالت قابل برنامه ریزی بوده، می توانید برای روزهای بخصوص از هفته هم آن را تنظیم نمایید. تایمر آبیاری آکوا از نوع آنالوگ است. همچنین اگر به شیر آب دسترسی نداشته باشید، از این تایمر می توانید استفاده کنید. اگر به پرورش گل ها و گیاهان علاقه دارید در خانه می توانید استفاده کنید. اگر یک تایمر مناسب آبیاری نصب کنید و آن را از طریق اتصالات به تمام مناطق متصل کنید، به راحتی آب مورد نیاز را برای گیاهان فراهم می کنید. استفاده از این تایمر آبیاری برای زمان های مناسب است که با کم آبی یا خشکسالی مواجه هستیم. پمپ باید در محل خشک با دمای مناسب حداکثر چهل درجه نصب شود.

این کارواش قابلیت آن را دارد که آب گرم تا دمای 50 درجه برای شستشو به آن وصل نمود. پمپ آب کارواش در شستشوی اتومبیل، کف سالن، راهروها، شیشه ها و همچنین در مواردی مانند چربی برداری، رسوب زدایی، شستشوی دستگاه ها و تاسیسات صنعتی کاربرد دارد. از پرکاربرد ترین پمپ های پیستونی پمپ ۲۰۰ بار می باشد که بیشتر در کارواش و شستشوی ماشین ها از آنها استفاده میشود. حجم این مخزن بیشتر از ۳۰ لیتر آب می باشد. کیفیت آب یا محلول مورد استفاده: هر چقدر میزان سختی و ناخالصی های موجود در آب کمتر باشد، نازل، آسیب کمتری دیده و طول عمر آن بیشتر می شود. ۲٫خاموش کننده اتوماتیک در صورت نشتی : توقف اتوماتیک در صورت بروز نشتی آب از اتصالات، که از آسیب رسیدن به دستگاه جلوگیری می کند. برای اینکه از این چالش ها جلوگیری شود، تایمر آبیاری قطره ای برای مصارف خانگی معرفی شده است.

شیر توزیع این نوع تایمر قطره ای به صورت اتوماتیک کار میکند. این میزان مصرف کم آب باعث تولید مقدار بسیار ناچیزی پسآب فاضلاب می شود که این موضوع در روند کار بسیارتاثیر گذار است. طرز کار سیستم کارواش اینگونه است که با استفاده از فشار بالای آب آلودگی ها را از بین میبرد و باعث می شود لکه های ایجاد شده و همچنین انواع آلودگی ها از بین بروند. یکی دیگر از لوازم جانبی واترجت خانگی ، برس شستشو می باشد که به منظور پاک کردن و از بین بردن آلاینده ها از سطوح دیوار، بدنه خودرو و درها استفاده می شود. روزانه مقدار زیادی آب برای شست و شوی خودرو و تمیز کردن شیشه و پنجره هدر می رود که دستگاه کارواش یا همان واترجت خانگی با مصرف مقدار کمی آب برای زدودن آلودگی ها در میزان مصرف آب تا حد زیادی صرفه جویی می کند. تنها باید مراقب بود که نازل کارواش نسبت به خودرو زاویهدار نگه داشته شود.

  • تکنو نیوز