تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

چهارشنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۰۸:۲۷ ب.ظ

طراحی سایت با وردپرس خوب است یا بد؟

 طراحی سایت با وردپرس خوب است یا بد؟ این سوال در ابتدای راه برای کودکانی که می خواهند طراحی سایت با استفاده از وردپرس را یاد بگیرند مطرح می شود و تحت تاثیر نظرات مختلف قرار می گیرد و این شک وجود دارد که آیا یادگیری وردپرس واقعا برای من مفید است و آیا وردپرس برای بازار کار مناسب است یا خیر؟ .!

وردپرس

وردپرس یک پلت فرم محبوب برای ایجاد و طراحی وب سایت در سراسر جهان است. 33 درصد از وب سایت های موجود در اینترنت توسط وردپرس طراحی شده اند.

سیستم مدیریت محتوا (CMS) WordPress.org نام دارد. CMS را با سرویس میزبانی وبلاگ به همین نام اشتباه نگیرید، مراقب باشید، هر دو در دامنه متفاوت هستند (WordPress.com).

در واقع WordPress.org یک نرم افزار رایگان است که برای طراحی و ساخت وب سایت استفاده می شود.

وردپرس اولین بار در سال 2033 برای وبلاگ های ساده استفاده شد.از آن زمان این پلتفرم تکامل یافته و افراد زیادی به راحتی انواع وب سایت ها را با آن برای خود ایجاد کرده اند.

وردپرس یک نرم افزار متن باز است و البته رایگان است، نصب آن آسان است اما افزونه های خوب آن پولی هستند و باید هزینه کنید. وردپرس از تمام الزامات ما برای طراحی وب سایت پشتیبانی می کند و می توانیم محدودیت های نامحدودی را با آن برآورده کنیم.

کدام وب سایت ها با وردپرس ساخته شده اند

وردپرس یک ویژگی بسیار مثبت دارد و آن انعطاف پذیری است. طراحی هر نوع سایتی آسان است. برای ایجاد وب سایت های تجاری کوچک، فروشگاه های آنلاین، وب سایت های شخصی، وب سایت های اداری، وب سایت های آموزشی، برگزاری دوره های آموزشی آنلاین، وب سایت های خبری، زمان رزرو و خرید بلیط کنسرت و موارد دیگر.

به طور کلی وردپرس می تواند تمام نیازهای اولیه را برآورده کند و به طور پیش فرض یک افزونه نصب می شود. اما دست شما باز است و می توانید افزونه های خود را نصب کنید یا از یک برنامه نویس بخواهید آنچه را که می خواهید برای شما کدنویسی کند.

وردپرس خوب است یا بد؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند است که به صورت رایگان در دسترس است. اگرچه دارای ویژگی های بسیار و چشمگیر است. پشتیبانی از انواع وب سایت ها از سال 2003، وردپرس فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده و توانسته خود را به یک پلتفرم قابل اعتماد و حرفه ای تبدیل کند.

در زیر برخی از مزایای وردپرس را به شما نشان خواهیم داد، زیرا می توانید به این سوال پاسخ دهید: آیا وردپرس خوب است یا بد؟ پاسخ.

انسات گورنم

شروع کار با وردپرس بسیار آسان است و البته مراحل نصب نیز بسیار آسان و سریع است. تنها کاری که باید انجام دهید ایجاد صفحات سایت و آپلود پایگاه داده در سایت است. اگر از FTP استفاده می کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که وب سایت خود را ایجاد کنید، سپس وردپرس را نصب و بارگذاری کنید و در نهایت کمیک را اجرا کنید.

طراحی واکنشگرا (تعاملی)

خب، در ابتدا همه پلتفرم های وب از طریق ویندوز و رایانه های شخصی بودند و طراحی وب یک استاندارد ثابت بر اساس صفحه نمایش بود.

با ایجاد تلفن همراه و رواج استفاده از تلفن همراه در بین مردم و توسعه تلفن های همراه پیشرفته و متصل به اینترنت، وب سایت ها و طراحان وب وارد فاز جدیدی شده اند و استانداردهای بسیاری وارد کار طراحی وب شده اند. . وب سایت شما باید ریسپانسیو باشد.

این رویداد کاربران و ترافیک زیادی را برای وب سایت های خرید جذب کرد. در عین حال وردپرس آسان و ریسپانسیو است و روی دستگاه های مختلف به خوبی کار می کند و طراحی یکپارچه دارد.

مدیریت رسانه

به راحتی می توانید تصاویر و ویدیوهای مختلف را به سایت وردپرس  ژاکت خود اضافه کنید. در تمرین تولید محتوا با کل مفهوم محتوا آشنا می شوید. محتوای خوب و ارزشمند شامل متن، تصاویر، ویدئو و صدا و غیره است.

در وردپرس، فایل را می توان به راحتی با کشیدن و رها کردن در قسمت رسانه نصب کرد. ابزارهای کنترل نیز موجود است.

حداقل کد نویسی مورد نیاز

کد نویسی در قالب وردپرس ژاکت نسبت به cm های دیگر کمتر است. وردپرس از ابزارها و افزونه هایی استفاده می کند که از نظر طراحی و کارایی کاربر پسندتر هستند. ابزارهایی مانند:

مدیریت محتوا

ذخیره کنید و یک پیش نویس ایجاد کنید

تبلیغات را وارد کنید و آنها را در کتابخانه خود ذخیره کنید

اطلاعیه ها را ویرایش و بررسی کنید

مقاله ای را برای چاپ آماده کنید

سئو دوستانه

ما مقالات آموزشی مفصل سئو در مورد مفاهیم و تکنیک های سئو را آماده کرده ایم، بنابراین توصیه می کنیم نگاهی به این مجموعه مقالات بیندازید و نه تنها با طراحی سایت آشنا شوید، بلکه نکاتی در مورد سئو نیز دریافت کنید. برای طراحی بهینه وب سایت بسیار ضروری است.

سئو و وردپرس رابط کاربری بسیار زیبا و دوستانه ای دارند و وردپرس به راحتی الگوریتم گوگل و نکات بهینه سازی و کدنویسی درون صفحه را پوشش می دهد. بنابراین، سایت های وردپرسی رتبه خوبی در گوگل دارند و موقعیت های خوبی در صفحات جستجو کسب می کنند.
 

  • تکنو نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی