تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۱۵ ق.ظ

آشنایی با مفاهیم جهان و موسیقی


به عقیده چندین نویسنده، موسیقی ترکیبی سازمان یافته از صداها و سکوت است. بیایید این را با یک مثال توضیح دهیم: نویز رادیو صداها را منتشر می کند، اما نه به صورت سازماندهی شده، بنابراین به عنوان موسیقی طبقه بندی نمی شود.

این تعریف ساده و کامل به نظر می رسد، اما تعریف موسیقی چندان واضح نیست. آیا می‌توانیم بوق‌های ماشین را به عنوان آهنگ‌های موسیقی دسته‌بندی کنیم؟ با موزیک باران همراه باشید.

تعریف و عناصر اساسی موسیقی

این صداها و سکوت های سازمان یافته ایجاد می کند، اما من تضمین می کنم که اکثر مردم این صدا را موسیقی صدا نمی کنند. به شکلی ساده تر و کامل تر، موسیقی از ملودی، هارمونی و ریتم تشکیل شده است. ملودی ملودی چیست صدای اصلی صدا. این چیزی است که می توانید بخوانید. هارمونی چیدمان نت هاست که اساس ملودی است. مثلاً فردی که گیتار می‌نوازد و می‌خواند، با آکوردهای گیتار هماهنگ می‌شود و با صدا ملودی می‌سازد. همانطور که بعداً در موضوعات دیگر خواهیم دید، هر آکورد با چندین نت همپوشانی دارد. به همین دلیل است که آکوردها بخشی از هارمونی هستند. نکته: شایان ذکر است که ملودی لزوماً شامل صدا نیست. یک ملودی همچنین می‌تواند دو یا چند صدا داشته باشد، اگرچه کمتر رایج است. برای تشخیص ملودی از هارمونی در این مورد می توان با کشتی در دریا مقایسه کرد. دانلود آهنگ خارجی .  کشتی نشان دهنده هارمونی و افراد حاضر در کشتی نشان دهنده ملودی هستند. هم کشتی و هم مردم حرکت می کنند و هم افرادی که در کشتی هستند هنگام عبور از دریا حرکت می کنند. توجه داشته باشید که کشتی به عنوان یک پایگاه، یک تکیه گاه برای مرد عمل می کند. آنها فقط در ساختمان رایگان هستند. اگر کسی به دریا بپرد فاجعه بار است. در ملودی و هارمونی هم همینطور است.

ریتم موسیقی چیست؟

ریتم زمان آهنگ است. همانطور که یک ساعت زمان را نشان می دهد، ریتم به شما می گوید که چگونه با موسیقی حرکت کنید.

هر یک از این سه موضوع را باید جداگانه بررسی کرد. دانش عمیق اجازه می دهد تا کنترل نامحدودی بر تمام منابعی که موسیقی ارائه می دهد، داشته باشد، و این همان چیزی است که \"صدا و سکوت\" را برای گوش ما جذاب می کند.

  • تکنو نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی