تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

جمعه, ۱۸ فروردين ۱۴۰۲، ۰۹:۵۳ ق.ظ

آهنگ جدید حامد همایون به نام «آه نکش»

متن آهنگ آه نکش حامد همایون

آه نکش آه نکش خوب من پنجره بر ماه نکش خوب من
پنجره ی بسته مرا میکشد خنجر تا دسته مرا میکشد
ناز نکن ناز نکن نازنین حادثه آغاز نکن نازنین
حادثه ها بوی جنون میدهد قصه ی ما مزه ی خون میدهد
عشق میان من و تو تازه بود دست من و دست تو اندازه بود
دور شدی کور شدی سوختی چشم به رویای خودت دوختی
شعر من از دست تو دیوانه شد خانه فرو ریخت و ویرانه شد
عشق میان من و تو تازه بود دست من و دست تو اندازه بود

 آهنگ جدید حامد همایون به نام «آه نکش»

  • تکنو نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی