تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

چهارشنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۱ ب.ظ

اینورتر iMaster C1 (سه فاز)


اینورترهای سری Imaster ADT C1 در دو مدل طراحی و تولید می شوند. مدل سه فاز اول 200 تا 230 ولت و توان 0.4 کیلو وات تا 22 کیلووات و مدل سه فاز دوم 380 تا 480 ولت و توان 0.4 کیلو وات تا 22 کیلووات می باشد. در حال حاضر اینورتر سه فاز iMaster C1 با ولتاژ 380 تا 480 ولت فقط در ایران خرید و فروش می شود. اینورترهای سری Imaster ADT C1 قادر به تزریق گشتاور بالا در سرعت های پایین هستند. آنها را می توان با دو روش V/F و کنترل برداری بدون سنسور کنترل کرد. در اینورترهای Imaster C1، صفحه یا صفحه کلید را می توان با یک کابل ارتباطی جدا کرد و از درایو دورتر کرد. اینورترهای iMaster سری ADT C1 فنی مهنسی ثامن دارای ورودی های ولتاژ و جریان آنالوگ و کنترلرهای پیشرفته PID هستند.
 

اینورتر آیمستر مدل c1دارای یک فیلتر EMC داخلی به عنوان یک گزینه هستند و این نوع درایو می تواند عملکرد KEB را پیاده سازی کند. اینورترهای imaster C1 دارای یک الگوریتم بهینه سازی برای تلفات موتور هستند که می تواند در مصرف انرژی صرفه جویی کند. همچنین اینورتر iMaster C1 کنترل خارجی آسانسور و آسانسور را فراهم می کند.

اینورترها بدون فاصله با هم قابل نصب هستند. تغییر فرکانس بین 0.1 هرتز تا 400 هرتز و تغییر فرکانس بین 0.1 هرتز تا 16 کیلوهرتز است. اینورترهای imaster ADT C1 دارای پورت ارتباطی Modbus RTU (RS485) هستند. اینورتر iMaster C1 دارای خردکن داخلی است و می تواند مستقیماً به ترمز متصل شود.

اترنت / IP، Profinet / IO، ProfibusDP و DeviceNet را می توان از جمله پروتکل های ارتباطی نام برد که به عنوان گزینه در اینورترهای سری iMaster ADT C1 در دسترس هستند. اینورترهای iMaster دارای استانداردهای ROHS، CE و UL هستند. ظاهری زیبا، عملکرد عالی و قیمت رقابتی دارند و به طور کلی می توان گفت که این اینورترها در تمامی مصارف صنعتی سبک، سنگین و نیمه سنگین قابل استفاده هستند. برای مشاهده تمامی مدل ها می توانید به صفحه خرید اینورتر آی مستر مراجعه نمایید.

اینورتر iMaster C1 چه محدوده قدرتی تولید می کند؟

اینورتر iMaster C1 در دو کلاس ولتاژ تولید می شود:

تیلو فاز 220 ولت ti 0.4 kW ka 15 kW

سه فاز 400 ولت 0.4 کیلووات تا 22 کیلووات

در حال حاضر iMaster U1 تا 4 کیلو وات، اینورتر iMaster C1 از 5.5 کیلو وات تا 22 کیلو وات در سری سه فاز 400 ولت وارد می شود.

اینورتر iMaster C1 از نظر قدرت و کیفیت در کدام دسته قرار می گیرد؟

همه اینورترهای iMaster کره جنوبی قوی و بادوام هستند. اینورتر iMaster C1 محصولی سنگین و قدرتمند با سخت افزار و نرم افزار جامع، کیفیت عالی و از همه مهمتر قیمت رقابتی است. توان 5.5 کیلووات تا 22 کیلووات را می توان برای طیف وسیعی از کاربردهای صنعتی سنگین استفاده کرد.

آیا نرم افزار اینورتر iMaster C1 کاربر پسند و راحت است؟

اینورتر iMaster C1 علاوه بر سخت افزار جامد، دارای یک نرم افزار جامع و کاربر پسند است که به راحتی می توان از دفترچه راهنمای اینورتر برای پیکربندی و پیکربندی سیستم استفاده کرد.

اینورتر سری iMaster C1 در چه کاربردهایی قابل استفاده است؟

با توجه به قدرت بالا و قیمت رقابتی اینورتر iMaster C1، این اینورتر را می توان در بسیاری از پروژه های صنعتی که نیاز به گشتاور راه اندازی کم، متوسط ​​و زیاد و گشتاور عملیاتی ثابت دارند، مانند اگزوز فن ها، نوار نقاله ها، اکسترودرها، میکسرها و آسانسورها استفاده کرد. . ، فن خنک کننده، صنعت نساجی و سایر موارد صنعتی.

اینورتر iMaster C1 چند حالت کنترل دارد؟

دارای دو حالت کنترل V/F و SVC یا کنترل برداری بدون سنسور.

محدوده فرکانس خروجی اینورتر iMaster C1 چقدر است؟

محدوده فرکانس خروجی اینورتر iMaster C1 از 0.1 هرتز تا 400 هرتز است.

محدوده فرکانس سرویس اینورتر iMaster C1 چقدر است؟

محدوده فرکانس درایو مبدل سری iMaster C1 1-10 کیلوهرتز است.

اینورتر iMaster C1 چگونه کار می کند؟ چقدر از هم فاصله دارد؟

محدوده ولتاژ کاری از -15٪ تا +10٪ از مقدار نامی است.

آیا iMaster C1 یک اینورتر تک برد است یا دو حالت HEAVY DUTY و NORMAL DUTY دارد؟

خیر، اینورتر iMaster C1 مشابه اینورترهای دو مرحله ای iMaster A1 و iMaster E1 است یا از نظر قدرت از حالت برق HEAVI DUTI و DUTI معمولی پشتیبانی می کند. برای مثال iMaster C1 اینورتر 22 کیلو ولت در واقع 22 کیلو ولت HEAVI DUTY و 30 کیلو ولت نرمال است.

شبکه ارتباطی اینورتر iMaster C1 چیست؟

رابط استاندارد ارتباطی در اینورتر iMaster C1 MODBUS RTU یا RS485 است.

اینورتر iMaster C1 چند شبکه ارتباطی را به صورت ماژولار و اختیاری پشتیبانی می کند؟

به عنوان یک گزینه، می تواند از شبکه های Profinet، Profibus، Ethernet و Devicenet پشتیبانی کند.

از نظر استریم های تزریقی، مبدل iMaster C1 چه می کند؟

اینورتر iMaster C1 توانایی تزریق 150 درصد گشتاور اسمی را در فرکانس 1 هرتز دارد. بنابراین می توان از این مدل اینورتر قدرتمند برای کاربردهای صنعتی سنگین و قدرتمند استفاده کرد.

آیا صفحه کلید اینورتر iMaster C1 قابل جدا شدن است؟

اینورتر iMaster C1 دارای صفحه کلید قابل جابجایی است که می توان آن را در فواصل طولانی تر جابجا کرد یا از طریق کابل RJ45 روی درب پنل نصب کرد.

آیا اینورتر iMaster C1 از کنترل داخلی PID پشتیبانی می کند؟

بله، اینورتر iMaster C1 دارای عملکرد کنترل PID داخلی است، بنابراین می توانید از اینورتر iMaster C1 برای کنترل ورودی های آنالوگ استفاده کنید.

ترمز یا چاپر داخلی اینورتر iMaster C1 چقدر قدرتمند است؟

اینورتر iMaster C1 دارای یک واحد داخلی در تمام محدوده های قدرت، یعنی تا 22 کیلو وات است.

تفاوت بین اینورتر iMaster C1 و iMaster A1 و iMaster E1 چیست؟

اینورتر iMaster C1 یک مدل جمع و جور است و به راحتی می توان چندین اینورتر iMaster C1 را در کنار هم نصب کرد تا فضای کمتری اشغال کند. ابعاد iMaster C1 کوچکتر و جمع و جورتر از iMaster A1 و iMaster E1 است.

آیا اینورتر iMaster C1 می تواند ترمز خارجی را کنترل کند؟

بله، این ماژول یک مبدل رله خروجی برای کنترل ترمز خارجی است. برای باز و بسته کردن آهنربا موتور، می‌توانیم محدوده جریانی را که آهنربا در آن آزاد می‌شود، تنظیم کنیم.

از نظر نرم افزاری، اینورتر iMaster C1 چه عملکردهایی را پشتیبانی می کند؟

KEB، تابع AVR، الگوریتم بهینه سازی از دست دادن موتور، کنترل PID، سرعت جستجو و...
 

  • تکنو نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی