تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۳۸ ق.ظ

با سرور hp dl380 gen10 آشنا شوید

 

سرور HP DL380 Gen10 یکی از پرطرفدارترین سرور ها از خانواده پرولیانت است که به عنوان یک سرور انعطاف‌ پذیر و قدرتمند برای محیط‌ های کاری و سروری استفاده می ‌شود. این سرور از پردازنده‌های Intel Xeon Scalable (به همراه معماری Skylake و Cascade Lake) پشتیبانی می‌کند. پردازنده‌های مختلف با تعداد هسته‌ها و سطوح کش مختلف نیز برای این سرورها موجود هستند. به طور کلی، پردازنده‌هایی که در سرور HP DL380 Gen10 قابل استفاده هستند، از خانوادهIntel Xeon  دسته‌بندی می‌شوند، مانند مدل‌های Bronze، Silver، Gold و Platinum با نام‌های مختلف.

نسل پردازنده‌ها نیز می‌تواند مختلف باشد، اما معمولاً نسل‌های جدیدتر از پیشین بهترین عملکرد و قابلیت‌ها را دارا هستند. برای اطلاعات دقیقتر در مورد پردازنده‌های معتبر و مشخصات فنی پشتیبانی شده در سرور HP DL380 Gen10 به به روزترین منابع مرجع یا مستندات مرتبط با این محصول مراجعه کنید. همچنین، پیشنهاد می‌شود قبل از خرید یا ارتقا سخت‌افزار، با تامین‌کننده‌های معتبر یا مشاوران فنی تماس بگیرید تا اطلاعات دقیقتر و به‌روزتری را دریافت کنید.

 

  • تکنو نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی