تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۰۳:۳۸ ب.ظ

قیمت ملک در قبرس شمالی


اگر علاقه مند به دانستن قیمت های خرید املاک در قبرس شمالی یورومای هستید، بهتر است در این صفحه تمامی املاک و هر آنچه که باید بدانید را بررسی کنید.

انواع املاک مسکونی از جمله تاریخ نقل و انتقال ملک

یک خانه خوب آماده است

خواصی که آماده استفاده هستند. و متعلق به سازنده یا شرکت است. اگر ملک تمام شده را از یک شرکت ساختمانی خریداری می کنید، معمولاً زمان پرداخت اقساط بدون بهره را دارید. اما اموال خریداری شده توسط شخص فقط به صورت نقد قابل معامله است.

ویژگی های پیش خرید

ملکی که شرکت ساختمانی تصمیم به ساخت آن می گیرد و در طی مراحل برنامه ریزی زمان تحویل آن را به صورت دقیق و شفاف اعلام می کند. در صورت عدم ارسال اقساط تا تاریخ تعیین شده، شرکت از شما جریمه خواهد گرفت. (عدم تحویل به موقع کالا در قبرس شمالی دیده نمی شود. تنها پروژه ای که زمان ساخت آن با اپیدمی کرونا مصادف شد پروژه ای است که با چند ماه تاخیر تحویل داده شد در حالی که شرکت ساختمانی غرامت را به مالک پرداخت کرد).

از مزیت های پیش خرید باید به خرید با قیمتی بسیار کمتر از قیمت واقعی، امکان انتخاب مصالح ساختمانی و همچنین تغییرات جزئی در طرح و همچنین امکان فروش و واگذاری اشاره کرد. حتی قبل از اینکه ملک آماده شود.

تصاویر ارائه شده توسط سازنده به عنوان نمونه های ساختمانی سه بعدی در طول ساخت پروژه کاملا رعایت می شود. در بسیاری از موارد خاصیت ایجاد شده توسط تصویر سه بعدی بسیار زیباست. پس به تصاویر ارائه شده اعتماد کنید.

خانه ها از نظر ساخت و ساز انواع مختلفی دارند

آپارتمان در خانه مستقل

این نوع املاک معمولاً در مقایسه با سایر انواع املاک قیمت پایین تری دارند. آنها تجهیزات راحتی ندارند و معمولاً محدود به پارکینگ سرپوشیده، پنل خورشیدی و سیستم اینترکام هستند. البته آپارتمان هایی با استخر شنا نیز وجود دارد. محل قرارگیری آنها معمولا در مرکز شهر است و برای کارگرانی که ماشین شخصی یا دانشجو ندارند گزینه بسیار مناسبی است.

یک شهرک مسکونی با چندین برج با امکانات هتل

این شهرک ها از نظر قیمت، تسهیلات و شرایط پرداخت مورد توجه بسیاری از خریداران است. مجتمع های بزرگ مانند پروژه سزار آبی، پروژه بزرگ یاقوت کبود و پروژه ونیز نیز نمونه های کوچکی از چنین ساخت و سازهای انبوه هستند. اکثر این پروژه ها دارای شرایط اقساط بدون بهره تا 84 ماه هستند و گزینه مناسب و مقرون به صرفه ای برای خریداران محسوب می شوند.

امکانات این پروژه ها شامل کلیه امکانات یک هتل 5 ستاره از جمله: زمین های ورزشی (گلف، تنیس و ...)، سالن های بدنسازی مجهز، انواع استخرهای روباز و سرپوشیده، پارک آبی، زمین بازی کودکان، مهدکودک، سوپرمارکت، داروخانه، خودپرداز بانک، حمام ترکی، سونا، جکوزی و همه چیز. برای داشتن یک زندگی آرام و شاد به آن نیاز دارید.

یک خانه روستایی دو طبقه

در بسیاری از مناطق قبرس شمالی به دلیل حفظ طبیعت جزیره، ساخت بیش از دو طبقه مجاز نیست. از جمله مکان هایی مانند Snetpe و اطراف آن، و همچنین Yeni Boaz و Otoken و اطراف آن. در این مناطق، ساخت و ساز تنها در 35 درصد از زمین مجاز است و سازندگان مجبور به ساختن تأسیساتی مانند پارک، استخر، محوطه باربیکیو، راه های بهداشتی، کافه و تأسیسات و سایر موارد در فضای باقی مانده هستند. آنچه برای خریداران جالب است این است که از آنجایی که اسناد ملکی در قبرس شمالی خوب است، مشارکت صاحبان زمین در این پروژه ها بسیار بالاست.

در قدرالسهم تعداد واحدهای مسکونی بر مساحت کل پروژه تقسیم می‌شود و در نتیجه مالکان این ساختمان‌ها نسبت به پروژه‌های برج، سهم زمین بسیار بیشتری دارند.

این شهرک ها امکانات رفاهی کاملی دارند و معمولاً به ساحل بسیار نزدیک هستند (مناطق ساحلی فقط تا دو طبقه مجاز هستند). امکانات از سوپرمارکت گرفته تا ایستگاه شارژ خودروی برقی را شامل می شود.

خانه

قبرس شمالی euromy به دلیل طبیعت بکر، امنیت بسیار بالا و نرخ مالیات پایین، مورد توجه بسیاری از افرادی است که به دنبال یک زندگی مجلل و آرام هستند. ویلاهای ساخته شده در اسنتپ بسیار مجلل و مدرن هستند و اکثر مشتریان آن انگلیسی و آمریکایی هستند. ما طیف وسیعی از ویلاها را در تمام شهرها و مناطق قبرس شمالی برای شما داریم. اکثر آنها به طور انحصاری توسط ما فروخته می شوند و از ویلاهای ارزان قیمت گرفته تا ویلاهای فوق لوکس با توجه به ترجیحات و شرایط شما در پروفایل Euromay یافت می شوند.

سوالی که خیلی ها دوست دارند این است که خرید ملک آماده بهتر است یا ملک پیش خرید؟

باید بدانید که اگر نگران مسائلی مانند عدم تحویل به موقع هستید یا برخی از افراد در فروش املاکی که قبلا خریداری کرده اند چنین مشکلی دارند، در مورد قبرس شمالی بسیار در اشتباه هستید. قبرس شمالی از سرمایه گذاران و خریداران املاک حمایت می کند. و علاوه بر امتیازات عرصه و سند نجیب، پس از پرداخت 35 درصد از ارزش ملک، به شما شناسه ملک می دهند و وقتی شناسه ملک یا مدارکی در دفتر جزیره قبرس شمالی دارید، هیچ کس دیگری. دیگران توانایی خرید و فروش ملک شما را دارند.

همچنین دولت مبلغی معادل ارزش کل پروژه را در بانک سازنده توقیف می کند تا در صورت تاخیر در اجرای پروژه به هر دلیلی، از مبلغ بلوکه شده به سرمایه گذار خسارت بدهد.

اگر قصد دارید ملکی را به قصد سرمایه گذاری یا اقامت یا هر دو خریداری کنید، بهتر است زمان را تلف نکنید. فرصت ها همیشه در دسترس نیستند و قوانین املاک و مستغلات و مهاجرت در قبرس شمالی روز به روز سخت تر می شوند. با این مزیت بزرگ، قوانین جدید شامل چیزهای حال گذشته نمی شود.

  • تکنو نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی