تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۰۳:۱۱ ب.ظ

معرفی سری کامپیوترهای اسپایر ایسر

خرید لپ تاپ ایسر می تواند انتخاب خوبی برای شما برای فعالیت های حرفه ای، روزانه، بازی و ... باشد. از آنجایی که این برند سال هاست در این زمینه فعالیت می کند، در سراسر جهان از محبوبیت بالایی برخوردار است.

هر کسی لپ تاپ را به دلایل متفاوتی خریداری می کند. از آنجایی که قیمت این سیستم های کاربردی به دلیل افزایش قیمت ارز افزایش یافته است، نباید لپ تاپ را بدون اطلاع از هدف محصول و مشخصات سخت افزاری آن خریداری کنیم.

چه کسی باید لپ تاپ ایسر بخرد؟

افرادی که به دنبال یک لپ تاپ با کیفیت با قیمت مناسب هستند، باید خرید لپ تاپ ایسر را در اولویت خود قرار دهند. چرا که تنوع لپ تاپ های این برند و کاربردی بودن آنها خریداران قبلی را در سرتاسر دنیا راضی می کرد.

اما مهمترین چیزی که باید در هنگام خرید در نظر بگیرید این است که نیازهای خود را درک کنید و لپ تاپی را انتخاب کنید که برای همین منظور طراحی شده است.

لپ تاپ های ایسر در مدل های مختلفی مانند لپ تاپ های اسپرت، اداری و خانگی تولید می شوند و دانستن هدف از خرید لپ تاپ می تواند به شما در انتخاب مدل مناسب کمک کند. در زیر به بررسی ویژگی های یکی از محبوب ترین سیستم های ایسر می پردازیم.

لپ تاپ های سری Aspire Acer

سری لپ‌تاپ‌های Aspire در 3 مدل به نام‌های Aspire 3، Aspire 5 و Aspire 7 محبوب‌ترین و موثرترین مدل‌ها ارائه می‌شوند.

خرید لپ تاپ اسپایر ایسر برای کاربردهای مهندسی، گرافیک، دانشجویی، بازی و سایر کاربردها مناسب است.

هنگام خرید لپ تاپ ایسر اسپایر  از فروشگاه ebuy نکاتی را باید در نظر داشته باشید؟

اولین قدم در خرید لپ تاپ، تعیین هدف و عملکردی است که از لپ تاپ انتظار دارید. یعنی سیستمی که برای کارهای روزانه قابل استفاده است با لپ تاپی که برای گرافیک و بازی خوب است کاملا متفاوت است.

با توجه به هزینه بالای لپ تاپ ها، حتما نیاز خود را شناسایی کرده و با توجه به مشخصات آن لپ تاپ اسپایر را خریداری کنید.

بنابراین هنگام انتخاب لپ تاپ ایسر Aspire چه ویژگی های مهمی وجود دارد؟ ما به این موضوع با جزئیات بیشتری نگاه خواهیم کرد.

اندازه صفحه نمایش لپ تاپ Acer Aspire

صفحه نمایش لپ تاپ Acer Aspire با سایز 14 و 15.6 اینچ استانداردترین اندازه برای کاربردهای مختلف است.

این سری از لپ تاپ ها از پنل های مختلف صفحه نمایش استفاده می کنند: IPS، TN، LCD و TFT.

وضوح و کیفیت تصویر به پنل استفاده شده و دقت تصویر بستگی دارد و می تواند HD یا Full HD باشد. اگر برای کارهای گرافیکی یا بازی به لپ تاپ نیاز دارید، حتما باید کیفیت Full HD داشته باشید.

عمر باتری

باتری های موجود در سری Spear در انواع 2، 3 و 4 سلولی بسته به استفاده از لپ تاپ و توان مورد نیاز تجهیزات موجود هستند. این باتری ها ظرفیت های متفاوتی دارند.

اگرچه میزان شارژ باتری به طور مستقیم با فرآیند عملیاتی مرتبط است. اما می توان گفت عمر آنها معمولاً 2 تا 5 ساعت است.

پردازنده لپ تاپ ایسر Aspire

لپ تاپ Acer Aspire را بدون توجه به قدرت پردازنده آن نباید خریداری کرد. در این سری از لپ تاپ ها از پردازنده های Core i5، Core i3 و Core i7 اینتل و همچنین پردازنده Ryzen 7 شرکت ADM استفاده شده است.

هرچه قدرت پردازنده بیشتر باشد، لپ تاپ بیشتر می تواند در برنامه ها، کارهای گرافیکی، بازی های بزرگ و پروژه های سنگین کمک کند.

اگر لپ تاپ برای مصارف خانگی و پروژه های سبک می خواهید. یک پردازنده معمولی انتخاب مناسبی برای شماست و نیازی به پرداخت پول اضافی ندارید.

پردازنده گرافیکی لپ تاپ ایسر

یکی دیگر از سخت افزارهایی که لپ تاپ ایسر اسپایر را قدرتمند می کند، پردازنده گرافیکی آن است که روی کارت حافظه قرار گرفته است. این قسمت که GPU نام دارد وظیفه انجام پردازش های گرافیکی را بر عهده دارد و به CPU یا پردازنده مرکزی اجازه می دهد تا از توان خود برای کارهای دیگر استفاده کند.

بنابراین برای کار با گرافیک و بازی توجه به این قسمت از لپ تاپ بسیار مهم است. پردازنده های گرافیکی اینتل و NVIVIA در لپ تاپ های Acer Aspire استفاده می شود.

اگر کارت گرافیک مجهز به حافظه گسسته باشد، به این معنی است که قدرت بیشتری برای پردازش گرافیکی دارد. در برخی از لپ تاپ های Acer Aspire این قسمت دارای حجم 2 تا 4 گیگابایت است و در برخی مدل ها نصب نمی شود. و حافظه اصلی استفاده می شود.

  • تکنو نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی