تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

تکنو نیوز

مرجع اخبار تکنولوژی

شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۴۰ ب.ظ

چاف و چمخاله گیلان

کیاشهر (با نام پیشین بندر فرحناز) شهری است در فاصله ۱۷ کیلومتری آستانه اشرفیه و تقریباً ۵۰ کیلومتری رشت. بندرکیاشهر در سال ۱۳۹۷ به مناطق ویژه اقتصادی ایران پیوست. ورود به شهر و اقامت در هتل این مرکز هیچگونه مسئولیتی در قبال کلیه مواردی که در زمان ورود مسافر به شهر مورد نظر وجود دارد ، اعم از استقبال در فرودگاه و راه آهن ، کیفیت اتاق ، کیفیت غذا و خدمات هتل و غیره را ندارد ، لیکن در نظرسنجی هایی که از مسافرین پس از سفر ایشان بعمل خواهد آمد ،(بصورت ارسال به ایمیل شبکه) موارد از مسافرین اخذ گردیده و در صورت مشاهده مشکلات ، تمامی آنها به اتحادیه هتل ها منعکس خواهد شد. و در صورت کثرت مشکلات اطلاعات هتل از سایت حذف خواهد گشت . قوانین کنسلی رزرو مسافرین محترم حتما قبل از واریز وجه و نهایی نمودن رزرو موارد زیر را به دقت مطالعه فرمایید. قوانین کنسلی از طرف مرکز: ۱- مسافرین محترم باید پس از تایید رزرو در اسرع وقت وجه رزرو را واریز نمایند،علی الخصوص در ایام پیک که ظرفیت اتاق هتل ها محدود می باشد تاخیر در واریزی وجه می تواند سبب پر شدن اتاق وعدم نهایی شدن رزرو گردد که در این موارد مرکز در حدامکان هتل دیگری را جایگزین و در غیر این صورت کل مبلغ به حساب مسافر عودت داده می شود.

پارک جنگلی النگ دره به مساحت ۱۸۵ هکتار و در ۵ کیلومتری جنوب غربی شهر گرگان در مسیر جاده ناهار خوران قرار گرفته است. مسیر دسترسی به آبشار رنگو از داخل جنگل‌های پردرخت و تاریک منطقه، مسیری سخت و گمراه‌کننده است که وجود یک راهنمای محلی به رسیدن به آبشار الزامی است.

من شخصا بابت زحماتتان قدردان شما هستم ،،، امیدوارم با عنایت نیروی محترم انتظامی ، شهرداری ، گردشگری و همین پایگاه اطلاع رسانی برای مسافرین و گردشگرانی میخواهند در طبیعت زیبای شهر و اماکن امن ، چادری برپا کنند تا شب را به صبح برسانند اصلاعاتی بابت محلها و اماکن و …. با خدمات ۲۴ ساعته مرکز رزرواسیون هتل ها و اماکن اقامتی کشور (اقامت۲۴)، در ۷ روز هفته همراه ما باشید:

معمولاً بیشتر مسافران از مسیر شهرستان آستانه اشرفیه وارد این شهر می‌شوند ولی: روزهای چهارشنبه در این شهر روز بازار عمومی است و کاسب کاران دوره گرد بساط خود را در این شهر می‌گسترانند.

برای ما که تو شرق زندگی میکنیم و آب و هوا خشک و گرمه رفتن به شمال نعمته.خوشبحال لاهیجانیها.امیدوارم بازم قسمتم بشه برم لاهیجان ۲۳ آبان ۱۳۹۸ دومین المان کتاب شهر لاهیجان افتتاح شد + عکس

این پارک جنگلی طبیعی در خیابان شقایق (منتهی به دانشگاه آزاد اسلامی) قرار دارد و دارای تعدادی آلاچیق است که مورد توجه گردشگران می باشد. مردم روستای حاجی بکنده، در برگزاری مراسم ملی و مذهبی، مانند مراسم پیشواز عید نوروز، سیزده‌ بدر، چهارشنبه ‌سوری، شب یلدا و اعیاد مذهبی فطر، غدیر و قربان مشارکت عمومی دارند و مراسم ایام محرم و وفات ائمه را با سوگواری و عزاداری به جا می‌آورند.

لاهیجان یکی از شهرهای دیدنی در استان گیلان است که با داشتن جاذبه های گردشگری بیشمار در صدر نقاط دیدنی کشور قرار دارد. مسجد اکبریه یکی از مشهورترین مساجد استان گیلان و از بناهای مهم لاهیجان است. این مسجد در زمان فتحعلی شاه قاجارایجاد شده‌است.

محوطه تاریخی هفت‌دغنان در استان گیلان، شهرستان صومعه‌سرا، بخش مرکزی، دهستان ضیابر و روستای بهمبر قرار دارد. بلوردکان ﺟﺰو روﺳﺘﺎی ﻻت ﻟﯿﻞ، از ﺗﻮاﺑﻊ ﺑﺨﺶ اﻃﺎﻗﻮر ﻟﻨﮕﺮود است. اﯾﻦ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﺟﻨﮕﻠﯽ ﮐﻮهستانی ﺑﺎ چشم‌اندازهای ﻃﺒﯿﻌﯽ ﺑﺴﯿﺎر زﯾﺒﺎ و ﺟﺎده آﺳﻔﺎﻟﺘﻪ، دارای ﺟﺎذﺑﻪ‌های زﯾﺒﺎی ﻃﺒﯿﻌﯽ اﻋﻢ از ﭘﺎرک ﺟﻨﮕﻠﯽ، رودﺧﺎﻧﻪ و آﺛﺎر ﺗﺎرﯾﺨﯽ اﻋﻢ از ﮐﺎرواﻧﺴﺮا، ﭘﻞ و.

بندر انزلی یکی از شهرهای زیبای شمال ایران که هر سال پذیرای میلیون ها توریست است، جاذبه‌های دیدنی زیادی دارد و در کنار کمیت، تنوع دیدنی‌هایش هر گردشگری را به چند روز ماندن در انزلی تشویق می‌کند. تله کابین حیران شما را از وسط ابرهای آسمان به راحتی رد می کند! یکی از جاذبه هایی که در استان گیلان قرار گرفته و طرفداران پر و پا قرص خودش را دارد، تله کابینی است که حیران نام دارد. این تله کابین که از صبح تا و تا ساعتی که بشود از منظره ی زیر پای خودتان لذت ببرید، فعالیت می کند دقیقا شما را از دل رشته کوه های البرز رد می کند.

فقط یلحطه این فکرو کنید این اشغالی که میریزمو کی باید جمع کنه اگر هم برای فرار از زندگی ماشینی نیاز به مکانی مملو از آرامش دارید، جنگل گیسوم میعادگاه همیشگی شما خواهد بود.

اگر قصد خرید برنج به عنوان سوغات را داشته باشید ، حتما از مغازه های معتبر تهیه کنید ، تله کابین حیران آستارا یکی از مناطق نمونه گردشگری استان گیلان و شهرستان بندر آستارا است. تله کابین حیران آستارا به طول مسیر هزار و ۵۰۰ متر در محدوده روستای و نه بین و حاجی امیر قرار دارد. مسیر تله کابین حیران از جاده آستارا به اردبیل در منطقه حیران آغاز شده و وارد جنگل فندقلو می‌شود. تله کابین در نقطه‌ای از گردنه حیران قرار گرفته که از طرف شرق به دریای خزر و شهر آستارا و چشم‌اندازهای زیبای گردنه حیران و از طرف غرب و جنوب به جنگل‌های زیبای فندقلو و از شمال نیز به شهرهای مرزی جمهوری آذربایجان مشرف است.

خیابان‌های کوچک و پله‌های بسیار به هیچ وسیله نقلیه موتوری اجازه ورود نمی‌دهند. معماری ماسوله در یک جمله توصیف می‌شود: حیاط ساختمان بالایی پشت بام ساختمان پایینی است. ساختمان‌ها معمولا از دو طبقه تجاوز نمی‌کنند. در ۷ کیلومتری شهر آستارا در حاشیه جاده لوندویل به آستارا قرار دارد. اهمیت اکو توریستی این تالاب از جهت نزدیکی به جاده، تنوع چشم‌اندازهای طبیعی همچون کوهستان، جنگل و مزارع و کشتزارهای اطراف دوچندان می‌شود.

این شهر قدیمی و تاریخی که به گفته باستان‌شناسان حداقل ۱۲۰۰ سال قدمت دارد در منطقه گسکر صومعه سرا قرار دارد و در گذشته مرکز حکومت گسکرات بوده است. ما در این مطلب می خواهیم تا به صورت کامل این مجموعه ی تفریحی را معرفی کنیم، ویژگی های آن را به صورت کامل برایتان بازگو نماییم، بررسی کنیم و ببینیم که بهترین وقت و زمان برای رفتن به آن چه وقتی است و همچنین امکانات رفاهی اطراف آن و این که اصلا چگونه به… ادامه مطلب

از آن دسته جاذبه‌هایی که در سفر خود به گیلان و مخصوصا لاهیجان پربازدیدترین خبر ها آخرین خبر ها خبر های ویژه بهترین رستوران های رشت از نظر مردم نویسنده: حوریا کریمی

مقالات مرتبط:
https://bit.ly/2qi4gCb
http://bit.do/chamkhaleh
http://bit.do/chamkhaleh-
http://gg.gg/chamkhaleh-com
https://v.ht/chamkhaleh
https://u.to/rs29Fg
https://tinyurl.com/chamkhaleh
https://preview.tinyurl.com/chamkhaleh
https://v.gd/chamkhalehcom
https://is.gd/chamkhalehdotcom
https://opizo.com/er5a3F

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی